گوشی جدید نوکیا G11 Plus رسما معرفی شد

گوشی جدید نوکیا G11 Plus رسما معرفی شد

جی 11 پلاس در سایت نوکیا مشاهده شد

وب‌سایت بین‌المللی نوکیا این گوشی هوشمند را در فهرست خود قرار داده است، اما جزئیات قیمت و در دسترس بودن آن در هند نامشخص است. این تلفن دارای دو گزینه رنگی است - رنگ‌های خاکستری زغالی و آبی اقیانوسی، اگرچه کاربران تنها نوع رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را دریافت می‌کنند. این گوشی احتمالاً گرانتر از نوکیا جی 11 خواهد بود که در ماه فوریه با قیمت 499 درهم عرضه شد.

مشخصات نوکیا جی 11 پلاس

از نظر مشخصات، نوکیا جی 11 پلاس با صفحه نمایش نسبتا بزرگ 6.51 اینچی HD+ با نرخ تازه سازی 90 هرتز عرضه می شود. نوکیا برای Nokia G11 Plus جزئیات پردازنده را فاش نمی کند. همانطور که گفته شد، این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود، البته تا 512 گیگابایت با اسلات کارت microSD قابل ارتقا است. نوکیا جی 11 پلاس دارای یک سیستم دوربین دوگانه پشتی است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی است. ماژول دوربین دارای فلاش LED نیز می باشد. برای سلفی و چت ویدیویی، نوکیا جی 11 پلاس یک سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو دارد.

 

نوکیا جی 11 پلاس دارای گزینه‌های اتصال استانداردی است که این روزها بیشتر گوشی‌های هوشمند اندرویدی ارزان قیمت دارند. 4G LTE Wi-Fi، بلوتوث، GPS/A-GPS، USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون داریم. همچنین یک حسگر اثر انگشت در پشت آن تعبیه شده است. نوکیا G11 را در ماه فوریه عرضه کرد و امروز نیز مدل پلاس را دنبال کرد. نوکیا جی 11 پلاس حول یک صفحه نمایش 6.51 اینچی HD+ 90 هرتزی با بریدگی برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ساخته شده است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت در داخل یک جزیره مستطیل شکل قرار گرفته است که توسط یک واحد کمکی 2 مگاپیکسلی و فلاش LED به هم متصل شده است.

 

قدیمی و محبوب

پنل پشتی که دارای روکش بافتی است، همچنین دارای اسکنر اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک است. وب‌سایت رسمی نوکیا پردازنده‌ای را که G11 Plus را تامین می‌کند فاش نمی‌کند، اما این شرکت می‌گوید این گوشی هوشمند دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که تا 512 گیگابایت از طریق کارت microSD قابل ارتقا است. G11 Plus با وعده دو سال ارتقاء سیستم عامل اندروید و سه سال به روز رسانی امنیتی ماهانه ارائه می شود. نوکیا به ما نمی گوید که جی 11 پلاس چه نسخه ای از اندروید را عرضه می کند، اما باید منتظر اندروید 12 باشیم. نوکیا جی 11 پلاس را با عمر باتری 3 روزه بدون ذکر ظرفیت باتری تبلیغ می کند. با این حال، از آنجایی که نوکیا G11 دارای یک باتری 5050 میلی آمپر ساعتی است، مدل پلاس نیز احتمالاً از یک ظرفیت با اندازه مشابه، یا بزرگتر، استفاده می کند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه