گمانه زنی ها درباره آپدیت بعدی واتساپ

گمانه زنی ها درباره آپدیت بعدی واتساپ

واتساپ در تلاش برای انتشار آپدیت های کاربردی

WABetaInfo در اینجا با نگاهی اجمالی دیگر به آنچه که به نظر می رسد نسخه آینده WhatsApp با قابلیت حفظ حریم خصوصی گسترده است، ارائه شده است. یکی از ویژگی‌های آینده واتساپ در iOS به کاربران این امکان را می‌دهد که وضعیت فعالیت اخیر و حتی وضعیت آنلاین را از کاربران خاص یا همه پنهان کنند. WhatsApp نسخه iOS حالا به شما امکان می‌دهد وضعیت «آخرین حضور» و «آنلاین» خود را پنهان کنید

این پیام رسان به شما امکان می دهد "وضعیت آخرین بازدید" خود را از کاربران خارج از لیست مخاطبین خود پنهان کنید. یک گزینه جداگانه با نام "Same as Last Seen" همان منطق را برای وضعیت آنلاین شما اعمال می کند. تیم توسعه دهندگان همچنین در حال کار بر روی یک دکمه ویرایش برای پیام ها و همچنین واکنش به پیام ها در یک چت هستند. در واقع، برخی از ویژگی ها در حال حاضر برای آزمایش کنندگان بتا عمومی ارائه شده است. با این حال، ما نمی دانیم چه زمانی این موارد برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.

 

آپدیت بعدی اینستا گرام برای رقابت با تلگرام

یکی از بزرگترین مشکلات واتساپ امکان حذف پیام های ارسال شده به صورت گروهی برای دیگران است که در حال حاضر تنها تا یک ساعت پس از ارسال پیام قابل انجام است. اکنون به نظر می رسد که این پیام رسان محدودیت زمانی قابلیت حذف پیام های ارسالی را برای کاربران در آخرین نسخه بتا به بیش از ۲ روز افزایش داده است. WABetaInfo گزارش می دهد که واتساپ در نسخه بتا محدودیت زمانی حذف پیام های ارسال شده به صورت گروهی را برای برخی از کاربران به 2 روز افزایش داده است.

حذف پیام ارسالی در واتساپ

البته این ویژگی در حال حاضر فقط برای آزمایش کنندگان نسخه بتا فعال است. همچنین هیچ نشانه ای از این ویژگی در نسخه بتا برنامه وجود ندارد و WABetaInfo توضیح می دهد که با تلاش برای حذف پیامی که در گذشته ارسال شده بود متوجه این تغییر شده است. واتساپ اولین بار در سال 2017 این ویژگی را معرفی کرد تا کاربران بتوانند پیام های خود را برای همه افراد گروه حذف کنند. البته در ابتدا محدودیت زمانی عجیب 8 دقیقه برای انجام این کار وجود داشت که بعد به حدود 1 ساعت افزایش یافت! سال گذشته در برخی گزارش ها به افزایش محدودیت زمانی این قابلیت به سه ماه اشاره شده بود اما این تغییر هرگز در اختیار کاربران قرار نگرفت.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه