جدیدترین آپدیت اینستاگرام؛ امکان جستجوی روی نقشه

جدیدترین آپدیت اینستاگرام؛ امکان جستجوی روی نقشه

جستجوی روی نقشه اینستاگرام | پیدا کردن کسب و کار محلی راحت تر میشود

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا امروز اعلام کرد که این شرکت در حال معرفی یک نقشه جدید و بسیار پویا در اینستاگرام است. تجربه استفاده از نقشه به روز شده به کاربران امکان می دهد مکان های برچسب گذاری شده محبوب اطراف خود را جستجو کنند و نتایج مکان را بر اساس دسته بندی های خاص از جمله رستوران ها، کافه ها و سالن های زیبایی فیلتر کنند.

قبل از این به‌روزرسانی، تجربه استفاده از نقشه در اینستاگرام فقط شامل پست ‌ها میشد. با این به‌روزرسانی جدید، کاربران می ‌توانند نقشه را جستجو کنند، به گزینه‌ های فیلتر دسترسی داشته باشند و نقشه را به اطراف حرکت دهند تا به آنچه در این نزدیکی است نگاه کنند. متا می گوید نقشه جدید هم اکنون در اینستاگرام در دسترس است. این شرکت می‌گوید نقشه جدید قابل جستجو به کاربران اجازه می‌ دهد تا با یافتن مکان ‌ها و کسب ‌و کارهای محبوب اطراف خود از طریق پست ‌ها، استوری ‌ها و راهنما های برچسب ‌گذاری شده، تجربه ‌ای فراگیر تر داشته باشند. همچنین می توانید هنگام جستجوی هشتگ های خاص، مکان های مرتبط را روی نقشه پیدا کنید. زاکربرگ در استوری اینستاگرام درباره این اعلامیه گفت: «امروز در حال معرفی نقشه قابل جستجوی جدیدی در اپلیکیشن اینستاگرام هستیم. اکنون می ‌توانید کسب ‌و کارهای محلی محبوب را در نزدیکی خود کشف کنید و بر اساس دسته ‌بندی فیلتر کنید.»

جستجوی روی نقشه اینستاگرام
جستجوی روی نقشه اینستاگرام

می‌توانید با ضربه زدن روی برچسب ‌های مکان در پست ها یا استوری ‌ها، مکان جدیدی را کشف کنید. همچنین می توانید نام شهر، محله یا مکان را در صفحه کاوش جستجو کنید. اینستاگرام همچنین خاطرنشان می‌کند که جستجوی برای هشتگ ‌های محلی مانند #sanfrancisco در دسترس است. همچنین می‌توانید استوری های اخیر، پست ‌های برتر و راهنمای مربوط به مکان  ‌های برچسب‌ گذاری شده را مرور کنید تا بیشتر بدانید. اگر مکانی را پیدا کردید که به آن علاقه دارید، می توانید آن را ذخیره کرده و در آینده دوباره از آن بازدید کنید. همچنین می توانید مکان ها را از طریق پیام های مستقیم با دوستان یا گروه ها به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، اگر نمایه شما عمومی است، می‌توانید از برچسب ‌ها یا برچسب‌ های موقعیت مکانی در محتوای خود استفاده کنید تا آن را روی نقشه برای دیدن دیگران نشان دهید. شایان ذکر است که اسنپ چت ویژگی مشابهی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد داستان های متصل به یک مکان خاص را ارسال کنید.

جستجوی روی نقشه اینستاگرام
جستجوی روی نقشه اینستاگرام

راه‌اندازی نقشه جدید قابل جستجو در حالی انجام می‌شود که معاون ارشد گوگل تا حدودی متذکر شد که کاربران جوان ‌تر اکنون اغلب برای اهداف اکتشافی به جای جستجوی گوگل یا نقشه‌ ها به اپلیکیشن‌ هایی مانند اینستاگرام و تیک تاک روی می‌آورند. او خاطرنشان کرد که کاربران جوان تمایلی به تایپ کلمات کلیدی ندارند، بلکه به دنبال کشف محتوا به روش ‌های جدید و فراگیر هستند. با ارائه یک تجربه نقشه پویا تر، اینستاگرام احتمالاً قادر خواهد بود با تسهیل فرآیند جستجوی مکان در برنامه خود برای کاربران، نتایج جستجوی اصلی گوگل را کاهش دهد.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه