آخرین بروزرسانی IOS 15.6 | IOS 15 با تغییرات جزئی منتشر شد

آخرین بروزرسانی IOS 15.6 | IOS 15 با تغییرات جزئی منتشر شد

ios 15.6 به عنوان آخرین آپدیت نسخه 15 منتظر شد

امروز، اپل به‌روزرسانی جدید IOS 15 را برای گوشی ‌هوشمند و تبلت ‌های خود در قالب iOS 15.6 و iPadOS 15.6 منتشر کرد. با توجه به اینکه iOS 16 و iPadOS 16 در ماه سپتامبر منتشر خواهند شد، کاملاً ممکن است که این یکی از آخرین یا آخرین به روز رسانی باشد که نسخه 15 خواهد دید. در حالی که منتظر آن هستیم، ببینیم 15.6 چه چیزی برای آیفون و آیپد شما در نظر گرفته است. اول از همه، رفع باگ های زیادی وجود دارد، از جمله مشکلی که باعث می‌شود تنظیمات همچنان بگویند که فضای ذخیره‌ سازی پر است، حتی زمانی که پر شده است، مشکلی که باعث می‌شود نمایشگر ها در هنگام پیمایش متن، سرعت خود را کاهش دهند یا دیگر پاسخ ندهند و مشکلی در مرورگر سافاری که باعث می شود برگه ها به صورت خودکار به صفحه قبلی بازگردند.

به‌روزرسانی جدید IOS 15.6
به‌روزرسانی جدید IOS 15.6

اپل iOS 15.6 و iPadOS 15.6 را با رفع اشکالات و ویژگی های جدید ورزشی زنده عرضه می کند. جدای از اینها، یک ویژگی جدید نیز در برنامه TV تعبیه شده است: گزینه ای برای راه اندازی مجدد یک بازی ورزشی زنده که در حال انجام است و مکث، عقب بردن یا جلو بردن سریع آن. هر دو iOS 15.6 در iPhone و iPadOS 15.6 در iPad اکنون از طریق تنظیمات اپ استور قابل دانلود و نصب باشند.

آپدیت iOS 15.6 شامل پیشرفت ‌ها، رفع باگ ‌ها و به‌روزرسانی ‌های امنیتی زیر شده است:

  • برنامه تلویزیون گزینه ای را برای راه اندازی مجدد یک بازی ورزشی زنده که در حال انجام است و مکث، عقب و یا جلو بردن سریع اضافه می کند
  • مشکلی را برطرف می‌کند که در آن تنظیمات ممکن است همچنان نشان دهد که فضای ذخیره ‌سازی دستگاه پر است حتی اگر در دسترس باشد و خالی باشد
  • مشکلی را برطرف می‌کند که ممکن است باعث کند شدن دستگاه‌ ها هنگام پیمایش نوشتار در پیام ها شود
  • مشکلی را در سافاری برطرف می کند که در آن یک برگه ممکن است به صفحه قبلی بازگردد

همانطور که یادداشت های انتشار iOS 15.6 اپل نشان می دهد، این به روز رسانی بسیار برای گوشی آیفون جزئی است. این کاملاً قابل انتظار است - با توجه به اینکه ما در پایان جدول زمانی این نسخه هستیم. کسانی که بازی های ورزشی را در برنامه Apple TV تماشا می کنند ممکن است از گزینه های اضافه شده ای که پخش را کنترل می کنند قدردانی کنند. در غیر این صورت، در iOS 15.6 چیز زیادی برای هیجان زده شدن وجود ندارد. اگر به دنبال تغییرات اساسی هستید، ممکن است بخواهید نصب نسخه بتا iOS 16 را در نظر بگیرید. اگرچه، هنوز بروزرسانی خیلی پایدار ی نیست و تا پایان شهریور باید برای انتشار نسخه رسمی آن صبر کنیم.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه