کنفرانس سامسونگ 2022 Galaxy Unpacked

کنفرانس سامسونگ 2022 Galaxy Unpacked

خلاصه ای از کنفرانس دیروز سامسونگGalaxy Unpacked 2022

در حالی که سری Fold بر عالی بودن چند وظیفگی متمرکز است، Flips در تلاش برای سبک بودن است. Samsung Galaxy Z Flip 4 مانند نسل قبلی خود را می توان به دلخواه سفارشی سازی کرد. در اینجا نگاهی اجمالی به پیش نمایش 75 ترکیب رنگ مختلف که می توانید ایجاد کنید آورده شده است. نسخه سفارشی Flips در 28 کشور در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. در هر صورت سامسونگ از همین الان پیش خرید را می‌پذیرد.

رنگ جدید سال در محصولات سامسونگ

یکی از رنگ ‌های استاندارد Bora Purple ,Z Flip4 است. همچنین میتوانید Galaxy Buds2 Pro جدید را با همان رنگ انتخاب کنید و بندهای مشابه را برای Watch 5 خود نیز دریافت کنید. اگر عملکرد را به طراحی ترجیح می دهید، Samsung Galaxy Z Fold 4 با ابزارهای جدیدی برای بهبود چند وظیفگی طراحی شده است، از جمله Taskbar و صفحه نمایش تقسیم شده با حرکتی ساده.

هیچ یک از اینها بدون مواد شیشه ای بسیار نازک (UTG) که برای نمایشگر های تاشو استفاده می شود امکان پذیر نخواهد بود. Galaxy Unpacked امروز فقط مربوط به گوشی سامسونگ از سری تاشو نبود. قبلاً Galaxy Buds2 Pro جدید را دیده اید، سامسونگ همچنین از پیشرفته ترین ساعت خود یعنی Galaxy Watch5 Pro رونمایی کرد. به لطف بزرگترین باتری ساعت هوشمند در گلکسی واچ تا به حال، برای ماجراجویی در فضای باز و با دوام طولانی ساخته شده است. در ادامه به بررسی و تماشای محصولات جدید سامسونگ در رویداد دیشب میپردازیم.

گلکسی زد فولد 4 | همان طراحی قبلی

بیایید با Samsung Galaxy Z Fold 4 شروع کنیم. به لطف حاشیه‌ های نازک‌ تر، کمی کوچک ‌تر از نسل قبلی خود است و نسبت تصویر هر دو نمایشگر را تغییر میدهد تا ارگونومیک ‌تر شود. بخش بزرگی برای دوربین در نظر گرفته شده است و دلیل خوبی هم وجود دارد - ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی جدید و ماژول تله 3x 10 مگاپیکسلی از بزرگترین ارتقا های این نسل هستند. همچنین شارژ 25 واتی بهبود یافته (0-50٪ در 30 دقیقه) نیست.

گلکسی زد فلیپ 4 | تکراری اما جذاب

Galaxy Z Flip4 علیرغم حفظ اندازه نمایشگر های خود، اندکی کوچکتر از نسل قبلی خود است. این بدان معناست که یک صفحه نمایش 6.7 اینچی 1-120 هرتز Dynamic AMOLED در داخل (FHD+، 22:9) و یک صفحه نمایش پوششی 1.9 اینچی (که عملکرد این نسل را گسترش داده است). به لطف چیپست کارآمدتر Snapdragon 8 + Gen 1 و باتری بزرگتر 3700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریعتر 25 واتی (از 3300 میلی آمپر ساعت و 15 وات) می توانید عمر باتری طولانی تری داشته باشید.

گلکسی واچ 5 | جذاب و کاربردی

سامسونگ گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو اولین ساعت های این شرکت هستند که دارای کریستال یاقوت کبود هستند که در مقایسه با شیشه های استفاده شده در مدل های قبلی 60 درصد در برابر خراش مقاوم تر است. گلکسی واچ Pro همچنین دارای بدنه تیتانیومی و بزرگترین باتری در بین ساعت های سامسونگ است، 590 میلی آمپر ساعت، با شارژ سریع (20 دقیقه شارژ = 8 ساعت استفاده). اینفوگرافیک را برای جزئیات بیشتر در مورد ویژگی های ردیابی سلامت و ورزش بررسی کنید.

گلکسی بادز پرو 2 | سبک، کوچک و قدرتمند

Samsung Galaxy Buds2 Pro کوچکتر از مدل های قبلی خود است تا استفاده از آنها راحت تر باشد. آنها صدای 24 بیتی برتر را بر روی بلوتوث 5.3 با استفاده از کدک اختصاصی سامسونگ بدون تاخیر  ارائه می کنند (AAC نیز پشتیبانی می شود). صدا توسط دو درایور (توئیتر + ووفر) ارائه می شود و گزینه 360 Audio نیز وجود دارد. حذف نویز فعال بهبود یافته است و اکنون در مقایسه با Buds Pro اصلی 3 دسی بل بیشتر نویز را کاهش می دهد.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه