احتمال رونمایی از اپل واچ پرو قوت گرفت

احتمال رونمایی از اپل واچ پرو قوت گرفت

احتمالا اپل واچ پرو در رویداد 7 سپتامبر معرفی میشود

همانطور که احتمالاً بسیاری از شما قبلاً می دانید، اپل قرار است نسل بعدی آیفون ها را طی رویدادی در تاریخ 7 سپتامبر معرفی کند، اما در کنار این گوشی موبایل، برخی از تحلیلگران صنعت معتقدند که یک ساعت هوشمند نیز رونمایی خواهد شد. این دفعه با اپل واچ استاندارد کمی متفاوت خواهد بود - با طراحی متفاوت و همچنین نمایشگر بسیار بزرگتر. احتمالاً اپل واچ پرو نامیده می‌شود و طبق تجزیه و تحلیل زنجیره تأمین، طراحی صفحه‌نمایش تخت با انحنای بسیار ظریف به سمت لبه‌ها خواهد داشت که به نوبه خود ممکن است صاف نیز باشد. اگر درست باشد، واچ پرو با روند فعلی طراحی آیفون با اضلاع صاف هماهنگ خواهد شد.

مشخصات احتمالی اپل واچ پرو

اندازه بدنه آن 47 میلی‌متر است و دارای صفحه‌نمایش 1.99 اینچی است که بسیار بیشتر از صفحه نمایش 1.77 اینچی فعلی ساعت‌های سری 7 است. شایعه "صفحه نمایش تخت" مدتی است که در حال پخش است. به نظر می رسد به این معنی است که لبه های نمایشگر مانند سایر مدل های اپل واچ کمی خمیده نخواهد بود. انتظار می‌رود لبه‌ها صاف‌تر از اپل واچ سری 8 باشند، اما همچنان مانند برخی شایعات که برای اپل واچ سری 7 سال گذشته پیشنهاد شده بود، کاملا صاف نیستند.

شاید در یکی دو هفته آینده قبل از رویداد "Far out" اطلاعات بیشتری در مورد این گجت پوشیدنی بشنویم، اما در حال حاضر، اپل روی محصول خود نظارت جدی دارد. در حالی که اندازه قاب 47 میلی متری اطلاعات جدیدی است، صفحه نمایش تخت قبلاً شایعه شده بود. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار اپل واچ پرو می‌توان به بدنه تیتانیومی، عمر باتری بیشتر، حالت کم مصرف پیشرفته، تراشه S8 و موارد دیگر اشاره کرد. با این حال، همانطور که قبلاً بحث کردیم، اپل واچ پرو به نظر می رسد شبیه به آیفون X باشد، زیرا یک نسخه رده بالاتر از یک محصول با طراحی جدید است که در نهایت می تواند به بقیه خط تولید برسد. انتظار می رود اپل در رویداد رسانه ای خود در 7 سپتامبر، اپل واچ پرو را در کنار دو مدل استاندارد اپل واچ سری 8 و آیفون 14 معرفی کند. قیمت گذاری هنوز مشخص نیست، اما مدل های تیتانیومی اپل واچ در حال حاضر از 799 دلار در ایالات متحده شروع می شود، بنابراین منطقی است که قیمت اولیه حدود 799 تا 999 دلار را انتظار داشته باشیم.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه