تغییرات اپل موزیک در ios 16

تغییرات اپل موزیک در ios 16

جذابیت بیش از پیش اپل موزیک در ios 16

یکی از دلایل هیجان‌ انگیز بودن در مورد WWDC، پیش ‌نمایش چیزی است که به Apple Music می‌آید. با iOS 16، متأسفانه، اپل تعداد زیادی ویژگی جدید را برای سرویس پخش موسیقی خود اعلام نکرد - متفاوت از همه سال های دیگر. با این حال، هنوز چند عملکرد و ترفند وجود دارد که کاربران هنگام استفاده از اپل موزیک در iOS 16 دوست خواهند داشت.

اپل موزیک در iOS 16 به کاربران اجازه می دهد لیست های پخش را مرتب کنند. به طور سنتی، همه لیست‌ های پخش در برنامه موسیقی بر اساس ترتیب اضافه شدن آهنگ‌ ها به فهرست پخش مرتب می‌شدند: اول آهنگ‌ هایی که در بالا و آهنگ ‌هایی که اخیراً اضافه شده ‌اند در پایین. با این ویژگی جدید اپل موزیک در iOS 16، می توانید لیست پخش خود را بر اساس عنوان، هنرمند، آلبوم و موارد دیگر مرتب کنید. علاوه بر این، وقتی نمایه خواننده/گروهی را باز میکنید، یک کلید دلخواه جدید وجود دارد که می‌توانید هنرمندانی را که بیشتر به آنها اهمیت می‌دهید با اعلان ‌های موسیقی جدید دنبال کنید.

اپل موزیک در iOS 16 همچنین شامل ویژگی های زیر نیز میشود:

  • Volume HUD تغییراتی در اپلیکیشن Apple Music دارد. شبیه نواری است که طول آهنگ را نشان می دهد.
  • هنگام جستجوی آلبوم ها، لیست های پخش، تک آهنگ ها، و غیره، متوجه خواهید شد که کاور ها گرد تر هستند.
  • ویجت Apple Music در صفحه قفل iOS 16 اکنون متفاوت است. همچنین دستگاه هایی را که در حال گوش دادن به آنها هستید نشان می دهد (هوم پاد، ایرپاد، هدفون های Beats و حتی هدفون بی سیم).
  • هنگام استفاده از SharePlay از طریق iMessage، اکنون فعالیت‌ هایی مانند فیلم، موسیقی، تمرین، بازی و موارد دیگر را در حین چت در پیام‌ ها با دوستان همگام می‌کند.
  • برچسب دیجیتال Master Apple اکنون به اطلاعات آهنگ نزدیک ‌تر است، در حالی که کیفیت Dolby Atmos و Lossless نزدیک‌ تر به جلد آن نشان داده شده است.
  • می‌توانید آهنگ‌ ها را بکشید و رها کنید تا آنها را در صف اضافه کنید
  • می توانید موسیقی را از هوم پاد به هوم پاد دیگر بدون ایجاد وقفه منتقل کنید

ویژگی جدید اپل موزیک

کاربران Apple Music از ویژگی جدیدی به نام Personalized Spatial Audio بهره زیادی خواهند برد. این ویژگی که برای کاربران AirPods 3، AirPods Pro و AirPods Max در iOS 16 موجود است، از حسگر TrueDepth آیفون شما برای ایجاد نقشه سه بعدی از صورت و گوش ‌های شما هنگام استفاده از دستگاه AirPods استفاده می‌کند. صدای فضایی شخصی سازی ‌شده کیفیت صدای Dolby Atmos را با صدای فضایی تا حد زیادی بهبود میبخشد، و وقتی در پاییز امسال در دسترس همه کاربران قرار گرفت، کاملاً ارزش امتحان کردن را دارد. آخرین تغییر اما نه کم اهمیت، در طول iOS 16 بتا 3، اپل یک پیش نمایش موسیقی و پادکست جدید را به صفحه قفل اضافه کرد. اگرچه با برنامه‌ های شخص ثالث نیز کار می‌کند، اما خوب است که ببینید در برنامه موسیقی خود اپل چگونه عمل کرده است.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه