جدید ترین هدفون پریمیوم سنهایزر | Sennheiser Momentum 4

جدید ترین هدفون پریمیوم سنهایزر | Sennheiser Momentum 4

سنهایزر Momentum 4 با عمر باتری 60 ساعته!

Sennheiser اخیراً جدیدترین محصول اضافه شده به سری هدفون های پرچمدار Momentum خود را معرفی کرد. هدفون جدید Momentum 4 Wireless با قیمت 349.95 دلار، بسیار متفاوت تر از مدل ‌های گذشته به نظر می ‌رسد، و این شرکت زیبایی‌ شناسی قدیمی‌ تر خود را برای طراحی سبک ‌تر و راحت‌ تر  کنار گذاشته. Sennheiser می گوید که Momentum 4 "راحتی استثنایی" و حذف نویز فعال برتر را در مقایسه با Momentum 3 Wireless ارائه می دهد. این هدفون جدید در تاریخ 9 آگوست برای پیش خرید آماده می شوند و از 23 آگوست در فروشگاه ها موجود خواهند بود.

 

زبان طراحی جدید در هدست جدید سنهایزر

جدای از سبک اصلاح شده، به نظر می رسد نکته مهم دیگر در این هدفون عمر باتری باشد. سنهایزر ادعا می کند که Momentum 4 می تواند تا 60 ساعت زمان پخش را با یک بار شارژ به دست آورد که بسیار فراتر از 20 تا 30 ساعت وعده داده شده توسط رقبایی مانند WH-1000XM5 سونی، QuietComfort 45 Bose و AirPods Max اپل است. کیفیت صدای فوق‌العاده گوشی های نسل سوم عمدتاً بدون تغییر به نظر می‌رسد: هر دو از درایور های 42 میلی متری استفاده می‌کنند که برای «داینامیک، شفافیت و موسیقی عالی» تنظیم شده‌اند. اما Momentum 4 عملکرد تماس صوتی بهبود یافته ای را ارائه میدهد. Sennheiser همچنین از دکمه ‌های فیزیکی فاصله گرفته و از همان ژست‌ های ضربه و لمسی مانند دیگر هدفون ‌های محبوب پرچمدار  استفاده کرده است.

Momentum 4 مانند مدل ‌های قبلی خود از ویژگی‌ های راحتی مانند اتصال چند دستگاه، درگاه شارژ با کابل شارژ USB-C و پدهای گوش قابل تعویض پشتیبانی می‌کند – که اکنون به جای چرم طبیعی که سنهایزر قبلاً از آن استفاده می‌کرد، از چرم مصنوعی ساخته می‌شود. برای کدک های بلوتوث، جدیدترین هدفون های این شرکت از AAC، SBC، aptX و aptX Adaptive پشتیبانی می کنند. در همین حال این هدفون جدید دیگر نمی توانند تا شود، با یک قاب بهبود یافته با محافظت کامل عرضه می شوند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه