طراحی نهایی و احتمالی آیفون 14 به همراه IOS 16

طراحی نهایی و احتمالی آیفون 14 به همراه IOS 16

نزدیک ترین تصویر به آیفون 14 با آپدیت IOS 16

زمان زیادی نمانده تا اینکه اپل آیفون 14 پرو را برای همه کاربران معرفی کند. در حالی که مردم مشتاق دیدن سری آیفون 14 هستند، شایعات، CAD ها و شماتیک های زیادی در اینترنت وجود دارد که در حال حاضر به ما دید بسیار خوبی درباره انتظارات از این گوشی ها می دهد. اکنون، یک طراح کانسپتی را ایجاد کرده است که آخرین شایعات و آخرین آپدیت اپل به نسخه بتای iOS 16 را جمع آوری می کند تا به ما نشان دهد که آیفون 14 پرو آینده چگونه می تواند باشد.

شایعات رسمی پیرامون آیفون 14

طرح گرافیک که توسط طراح گرافیک AR7 ایجاد شده و در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، این طرح پیش ‌نمایش خوبی از شکل ظاهری iPhone 14 Pro – یا Pro Max – با iOS 16 به ما ارائه کرد. این طراح گرافیک آیفون را با ناچ حفره‌ای و کپسولی ارائه کرده است که انتظار می‌رود جایگزین بریدگی گوشی ‌موبایل آیفون 14 پرو شود. علاوه بر این، این طرح نشانگر نماد باتری جدید را اضافه کرد که اپل آزمایش آن را با iOS 16 بتا 5 آغاز کرد. یک افزوده جالب دیگر با پیش ‌نمایش موسیقی کامل Lock Screen ارائه می‌شود که در نسخه آزمایشی اخیر اضافه شده است، و اجرای آن توسط اپل احتمالاً با نمایشگر همیشه روشن (Always-On Display) - همانطور که قبلاً در اینجا گزارش شده است.

پنل نمایشگر آیفون 14

طبق شایعات، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس اولین آیفون هایی خواهند بود که به لطف پنل OLED با نرخ نوسازی متغیر جدید که از 120 هرتز تا 1 هرتز متغیر است، صفحه نمایش همیشه روشن خواهند داشت. در مقایسه، نمایشگر آیفون 13 پرو بین 120 هرتز تا 10 هرتز است. در حالی که اپل از نظر تئوری می تواند حالت همیشه روشن را برای مدل های آیفون 13 پرو فعال کند، این ویژگی باید با نمایشگر 1 هرتزی جدید کارآمدتر عمل کند. آیا از معرفی آیفون 14 پرو هیجان زده اید؟ نظر شما در مورد این مفهوم چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید و با فروشگاه اینترنتی بالاکا همراه باشید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه