محصولات جدید شیائومی رونمایی شد

محصولات جدید شیائومی رونمایی شد

ساعت Xiaomi Watch S1 Pro و Buds 4 Pro منتشر شد

جدیدترین گجت هوشمند پوشیدنی شیائومی با Watch S1 Pro و Buds 4 Pro که در چین رونمایی شده‌اند، اینجا هستند. Watch S1 Pro با صفحه نمایش بزرگتر، باتری بزرگتر و دو گزینه رنگی به Watch S1 و Watch S1 Active اضاه شد. Buds 4 Pro صدای Hi-Res، پشتیبانی LHDC 4.0 و حذف فعال نویز را ارائه می دهد. ساعت S1 پرو دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ است و ضد آب تا 5ATM است. این ساعت هوشمند یک نمایشگر AMOLED 1.47 اینچی با وضوح 480 در 480 پیکسل، حداکثر روشنایی 600 نیت و محافظ کریستال یاقوت کبود دارد.

Watch S1 Pro تمام ویژگی های معمول ردیابی سلامت و فعالیت از جمله سنسور ضربان قلب و SpO2 و همچنین ردیابی خواب و استرس را ارائه می دهد. در مجموع 117 حالت تناسب اندام و همچنین میکروفون و بلندگو برای تماس بلوتوث از ساعت دریافت می کنید. این ساعت همچنین دارای GPS دو بانده و بلوتوث 5.2 و اتصال Wi-Fi است. باتری 500 میلی آمپر ساعتی است که شیائومی ادعا می کند برای 14 روز استفاده معمولی و 10 روز استفاده سنگین کافی است. ساعت Xiaomi Watch S1 Pro در رنگ های مشکی و نقره ای با قیمت 222 دلار در دسترس خواهد بود.

مشخصات فنی Xiaomi Buds 4 Pro

Xiaomi Buds 4 Pro موفق شد Buds 3 Pro سال گذشته را به عنوان بهترین هدفون بی‌سیم در خط تولید سازنده جانشین کند. مشخصات اصلی شامل درایور های دینامیک 11 میلی متری، اتصال ANC و بلوتوث 5.2 است. Buds 4 Pro از کدک های SBC/AAC/LHDC 4.0 و خروجی صدای HD 96 کیلوهرتز پشتیبانی می کند. سه میکروفون روی هر هدفون وجود دارد که شامل یک حسگر اثر صوتی استخوانی برای دریافت صدای بهینه است.

هندزفری وایرلس همچنین از جفت شدن دو دستگاه پشتیبانی می کنند و دارای بدنه  حساس به فشار هستند که به کاربر امکان می دهد پخش موسیقی و سایر عملکرد ها را کنترل کند. عمر باتری با ANC خاموش 9 ساعت و با کیس شارژ 38 ساعت ارزیابی شده است. هندزفری و کیس شارز دارای IP54 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار هستند. Xiaomi Buds 4 Pro در رنگ های مشکی و طلایی و با قیمت 163 دلار به فروش می رسد.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه