پشتیبانی از سیستم ارتباط ماهواره‌ای در آیفون 14

پشتیبانی از سیستم ارتباط ماهواره‌ای در آیفون 14

معمای کوچک شدن ناچ آیفون 14 اپل حل شد در حالی که اتصال ماهواره ای از طریق گلوبال استار محتمل به نظر می رسد.

جزئیات جدید در مورد آیفون 14 اپل هنوز در حال انتشار است، طبق آخرین گزارش‌ها گوشی هوشمند جدید آیفون اتصال ماهواره‌ای محدودی را ارائه می‌کند و ممکن است از پروژکتور تاشو نور استفاده کند. ویژگی اخیر می تواند دلیلی باشد که اپل ظاهراً توانسته است ناچ مدل های آیفون 14 و آیفون 14 پرو خود را کاهش دهد.

این امکان وجود دارد که ایلان ماسک با اعلام یک ماموریت مشترک با T-Mobile برای ارائه پوشش ماهواره ای به سلول با Starlink، مهمانی تیم کوک را خراب کرده باشد. پیش از این به طور گسترده ای انتظار می رفت که اپل قرار است اتصال ماهواره ای را برای آیفون 14 اعلام کند (که به هر حال مدت زیادی از انتشار آن گذشته است) و برخی از توییت های مشاور ارتباطات ماهواره ای تیم فارار به این سمت اشاره دارد. ایلان ماسک هنگام رونمایی اولیه‌ی سرویس جدید استارلینک گفت چنین سرویسی ‌هنگام وقوع بلایای طبیعی مقاومت بسیار زیادی دارد و بدون مشکل کار می‌کند؛ چون وابسته به برج‌های مخابراتی نیست. او انتظار دارد به محض عرضه رسمی سری آیفون 14 پروژه ارتباطات ماهواره ای تلفن ها نیز آغاز شود.

علاوه بر این، این متخصص محدودیت‌های این ویژگی را نیز توضیح می‌دهد و معتقد است که «این سرویس فقط به ارسال پیامک دو طرفه محدود می‌شود» مگر اینکه همکاری اپل و گلوبال استار شامل یک مجموعه ماهواره‌ای کامل باشد. همراه با این پیشرفت بزرگ و آینده‌نگر، آیفون 14 اپل ممکن است یک پروژکتور تاشو نور نیز داشته باشد. در حالی که به نظر می رسد این می تواند یک افزودنی شگفت انگیز باشد که نوعی ترفند نمایشگر جادویی را به دارندگان آیفون 14 ارائه می دهد، توضیحات آن، همانطور که توسط PatentlyApple ارائه شده است، کمی ساده تر است. این پروژکتور می تواند جهت نور مادون قرمز را تغییر دهد، بنابراین امکان کاهش اجزایی مانند دوربین سلفی و آشکارساز IR را فراهم می کند. این منجر به بریدگی‌ها و بریدگی‌های کوچک‌تر برای دستگاه‌های iPhone 14 و iPhone 14 Pro و بسیاری از طرفداران خوشحال اپل می‌شود.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه