هواوی میت 50E با تراشه اسنپ دراگون و دوربین پرچمدار معرفی شد

هواوی میت 50E با تراشه اسنپ دراگون و دوربین پرچمدار معرفی شد

کوچکترین عضو هواوی Mate 50 معرفی شد

هواوی میت 50E پس از میت 50، میت 50 پرو و ​​میت 50 RS پورشه دیزاین به عنوان پایین ‌ترین عضو این سری معرفی می ‌شود. این گوشی به دنبال قیمت پایین ‌تر است، اما همچنان مانند یک گوشی عالی به نظر می‌رسد.

میت 50E همان پنل OLED 6.7 اینچی 90 هرتزی را مانند میت 50 استاندارد دارد، اما به تراشه اسنپدراگون 778G کمتر قدرتمندتر (بار دیگر بدون اتصال 5G) رضایت می دهد. فضای ذخیره سازی تا 256 گیگابایت افزایش می یابد، دوباره با پشتیبانی از کارت های حافظه 256 گیگابایتی NM. دوربین اصلی XMAGE 50MP با دیافراگم متغیر f/1.4-4.0 و همچنین دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی f/2.2 را حفظ کرده است. قسمت جلویی با سنسور 3D ToF از بریدگی چشم پوشی می کند و تنها به یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.4 متکی است. باتری 4460 میلی آمپر ساعتی نیز از میت 50 به همراه پشتیبانی از شارژ 66 واتی قرض گرفته شده است.

 

قابلیت های جدید هواوی میت 50E

گوشی ‌های سری میت 50 از سیستم ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کنند. براساس اعلام هواوی، گوشی‌ های سری میت ۵۰ برای دسترسی به سیستم ارتباط ماهواره‌ ای سراغ پروتکل Beidou Satellite Message 3 می‌ روند. به ‌لطف این سیستم،‌ کاربر می‌تواند بدون نیاز به شبکه ‌ی سلولار، پیام و لوکیشن برای بقیه بفرستد با این‌ حال امکان دریافت پیام از بقیه وجود ندارد. هواوی می‌ گوید کاربران با اپلیکیشن Changlian به ماهواره متصل می‌ شوند. گوشی‌ های جدید هواوی همچنین دارای حالت اضطراری باتری هستند تا کاربر بتواند برای مدت ‌زمان بیشتری از دستگاه استفاده کند. رنگ های نقره ای، مشکی و بنفش هستند و میت 50E با قیمت (575 دلار) برای نسخه استاندارد 128 گیگابایتی با تحویل در ماه اکتبر شروع می شود. خبری در مورد انتشار بین المللی نیست، اما انتظار زیادی نداشته باشید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه