اپل آیفون 14 مینی را معرفی نکرد

اپل آیفون 14 مینی را معرفی نکرد

به نظر می رسد که سری آیفون مینی با عرضه آیفون 14 و معرفی نشدن آیفون 14 مینی به پایان رسیده است. آیفون 12 مینی در سال 2020 پس از سال ها اپل ارائه دستگاهی با صفحه نمایش کوچک با جدیدترین ویژگی ها معرفی کرد. هنگامی که اپل این کار را انجام داد، فرض بر این بود که شکل کوچک برای چندین سال ادامه خواهد داشت ولی به نظر می رسد که دستگاه با عرضه سری آیفون 14 به پایان رسیده است.

خانواده آیفون 14 نخستین سری از آیفون در دو سال گذشته است که ابعاد نمایشگر تمامی مدل‌های آن بالای 6 اینچ است. در حالی که اپل مانند نسل‌های گذشته آیفون‌های 6.1 و 6.7 اینچی جدید خود را روانه بازار می‌کند، چرا این‌بار خبری از آیفون 5.4 اینچی نیست و اپل مدل مینی را از گوشی‌های آیفون کنار گذاشته است؟

اپل مدل مینی آیفون را سال 2020 به بازار عرضه کرد و شکل‌گیری این مدل احتمالا تا حدی به علاقه طرفداران و کاربران این کمپانی بازمی‌گشت که خواستار یک گوشی هوشمند کوچک‌تر با بروزترین امکانات بودند. هنگامی که مدل مینی روانه بازار شد، تصور عموم بر این بود که این ابعاد حداقل طی چندین نسل ادامه پیدا خواهد کرد اما با عرضه سری آیفون 14، عمر مدل مینی پس از تنها دو نسل به سر رسید.

همچنین شما میتوانید خلاصه رویداد far out اپل و رونمایی از گوشی های سری آیفون 14 را در این مقاله بخوانید:

رویداد جدید اپل برای معرفی آیفون سری 14؛ Far Out

نظر خود را بنویسید

دیدگاه