گوشی Nothing Phone 1 به طور رسمی معرفی شد | مشخصات و تصاویر

گوشی Nothing Phone 1 به طور رسمی معرفی شد | مشخصات و تصاویر

پس از انتظار های فراوان گوشی Nothing Phone 1 رونمایی شد

در چند هفته گذشته شرکت Nothing اولین گوشی هوشمند خود را زیاد برای انتشار اطلاعات محدود نکرده بود، و همچنین شاهد یک مجموعه کاملاً جامع از افشای اطلاعات بودیم، اما امروز روزی است که همه اینها بالاخره به پایان رسیده است. phone Nothing 1 اکنون کاملاً رسمی رونمایی شد.

گوشی Nothing Phone 1 در نهایت به صورت کامل رونمایی شد

این گوشی دارای قاب آلومینیومی بازیافتی، صفحه نمایش لمسی OLED 6.55 اینچی با رزولوشن 1080x2400 و رفرش ریت 120 هرتزی با حداکثر روشنایی 1200 نیت، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز، گوریلا گلس 5 در بالا و قاب های متقارن خود است. یک سیستم دوربین دوگانه پشتی متشکل از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.88  اینچی با OIS و سنسور 50 مگاپیکسلی Samsung فوق عریض با میدان دید 114 درجه. همچنین در طرف دیگر، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی Sony که در حفره نمایشگر تعبیه شده است.

گوشی Nothing Phone 1 به طور رسمی معرفی شد
گوشی Nothing Phone 1 به طور رسمی معرفی شد

گوشی Nothing Phone 1 در رنگ سفید و مشکی

در مورد اجزایی که در صفحه نمایش تعبیه شده صحبت می کنیم، حسگر اثر انگشت نیز یکی از این موارد است، و از آنجایی که گوشی Nothing Phone 1 چیزی در مورد اولتراسونیک بودن آن ذکر نکرده است، ما فرض می کنیم که از انواع اپتیکال است. گوشی Nothing Phone 1 سیستم عامل Nothing مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می‌ کند. نکته کلیدی این نرم ‌افزار قابلیت اطمینان است، بنابراین قول داده شده است که هیچ بد افزاری وجود نداشته باشد. Nothing همچنین وعده سه سال به روز رسانی اندروید و چهار سال آپدیت امنیتی را نیز می دهد.

 

این نسخه از نرم ‌افزار با چند افزونه سبک در Android موجود است، مانند کنترل تنظیمات سریع برای گوشی Nothing Phone 1 و یکی دیگر برای خودرو های تسلا، که به شما امکان می ‌دهد قبل از ورود، چراغ ‌های EV یا AC را روشن کنید. اگر اهل NFT هستید، یک ویجت در صفحه اصلی دارید که مجموعه NFT شما را نمایش می دهد. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی از شارژ سیمی 33 واتی (دستیابی به شارژ کامل در 70 دقیقه)، شارژ بی سیم 15 واتی (شارژ کامل در 120 دقیقه) و همچنین شارژ بی سیم معکوس 5 واتی پشتیبانی می کند. گوشی Nothing Phone 1 دارای استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر پاشش آب است. اگر آداپتور شارژ می ‌خواهید، آداپتوری در جعبه موجود نیست، اما شرکت Nothing شارژر گوشی مدل 45 واتی را به‌ طور جداگانه به قیمت 35 یورو به فروش می ‌رساند.

گوشی Nothing Phone 1 به طور رسمی معرفی شد
گوشی Nothing Phone 1 به طور رسمی معرفی شد

قیمت و مشخصات داخلی گوشی Nothing Phone 1

احتمالاً موضوع منحصر به فرد این دستگاه، شفافیت پشت و همچنین LED های "رابط Glyph" است که در آنجا نیز وجود دارد و اینها در کنار قسمت های کاربردی گوشی قرار گرفته اند تا بتوانند موارد مرتبط را به شما نشان دهند. اعلانات به عنوان مثال، هنگامی که در حال شارژ هستید، یک نشانگر پیشرفت دریافت می کنید، زمانی که شارژ بی سیم معکوس را انجام می دهید، نشانگر آن و همچنین چراغ های دوربین نیز دریافت می کنید. LED ها همچنین با آهنگ های زنگ داخلی همگام می شوند. گوشی Nothing Phone 1 با قیمت 469 یورو  با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 499 یورو با 8/256 گیگابایت، و 549 یورو با 12/256 گیگابایت قیمت گذاری شده است که آخرین نسخه دیرتر از دو نسخه دیگر وارد بازار میشود.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه