با اپلیکیشن جدید سامسونگ Enhance-X مرز های ادیت را تغییر دهید

با اپلیکیشن جدید سامسونگ Enhance-X مرز های ادیت را تغییر دهید

اپلیکیشن جدید سامسونگ Expert RAW

سامسونگ برنامه Expert RAW را برای افراد ماهر در عکاسی ارائه کرد، اما مخاطبان گسترده این شرکت هم میتوانند به طور کامل از این اپلیکیشن جدید استفاده کنند.

اپلیکیشن جدید Galaxy Enhance-X برای آن‌ها یک «افزایش ‌دهنده کیفیت عکس هوش مصنوعی و ویرایشگر جادویی» است. همانطور که از نام آن پیداست، این یک ویرایشگر عکس های موجود است تا یک برنامه دوربین مانند Expert RAW. اینها می‌ توانند عکس ‌هایی باشند که با تلفن خود گرفته‌اید، اما از ظاهرشان خوشتان نیامد، یا عکس ‌هایی باشند که با تلفن‌ ها یا دوربین ‌های قدیمی ‌تر گرفته شده‌اند. برنامه Galaxy Enhance-X سامسونگ می تواند عکس ها را واضح و روشن کند برنامه Galaxy Enhance-X سامسونگ می تواند عکس ها را باکیفیت و روشن کند. الگوریتم ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می ‌توانند تاری را حذف کنند یا مقداری برای جلوه پرتره اضافه کنند، عکس‌ های تاریک را روشن کنند یا HDR را شبیه‌ سازی کنند، می ‌توانند تصاویر را واضح‌ تر کنند، بازتاب‌ ها را حذف کنند و حالت زیبایی را نیز اعمال کنند.

ویژگی های اپلیکیشن سامسونگ Expert RAW

یکی از ویژگی های جالب، جلوه moire را که هنگام عکس گرفتن از یک صفحه دیجیتال ایجاد می شود، حذف می کند. برخی از گزینه ‌ها به شما امکان می‌دهند قدرت افکت را شماره ‌گیری کنید و یک پنجره کشویی وجود دارد که مقایسه قبل و بعد را نشان می‌دهد. همچنین، هم تصویر اصلی و هم تصویر پردازش شده در گالری ذخیره می‌شوند، بنابراین اگر نتیجه را دوست ندارید، می‌توانید به عقب برگردید و دوباره آن را ببینید. برخی از این افکت ‌ها برای ایجاد عکس ‌های گرفته شده با دوربین ‌های قدیمی و کم ‌توان، خوب هستند. این شامل ارتقاء دهنده هوش مصنوعی نیز می شود، که می تواند یک تصویر با وضوح پایین را تا 2 یا 3 برابر اندازه اصلی خود زیاد کند. اپلیکیشن Galaxy Enhance-X از فروشگاه برنامه Galaxy در دسترس است.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه