تلگرام پریمیوم از راه میرسد | انتشار نسخه پولی پیام رسان تلگرام در ماه جاری میلادی

تلگرام پریمیوم از راه میرسد | انتشار نسخه پولی پیام رسان تلگرام در ماه جاری میلادی

جزئیات تلگرام پریمیوم و اشتراک پولی تلگرام منتشر شد

ماه گذشته شایعه ای در سراسر اینترنت در مورد تمایل تلگرام به راه اندازی یک اشتراک پولی شروع شد و امروز پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت، تایید کرده است که این اتفاق می افتد. تلگرام پریمیوم همانطور که مشخص خواهد شد قبل از پایان ماه راه اندازی می شود. با این حال، قبل از شروع نگرانی، توجه داشته باشید که تمام ویژگی ‌های فعلی که رایگان هستند، رایگان خواهند ماند. نه فقط این، بلکه ویژگی های جدیدی نیز در آینده به سطح رایگان ارائه می شود.

تلگرام تایید کرد که اشتراک پولی تلگرام در این ماه با ویژگی ‌های اضافی عرضه می ‌شود. دوروف میگوید که Telegram Premium به هر کسی امکان می ‌دهد ویژگی ‌ها، سرعت و منابع اضافی را به دست آورد. همچنین به کاربران اجازه میدهد به باشگاهی بپیوندند که زودتر ویژگی‌ های جدید را دریافت می‌ کند. حتی کاربرانی که مشترک تلگرام پریمیوم نیستند، می‌ توانند به ‌طور غیرمستقیم از برخی از مزایای آن بهره‌ مند شوند، مانند مشاهده اسناد، رسانه‌ ها و استیکر های بسیار بزرگ ارسال شده توسط کاربران Premium یا ضربه زدن برای افزودن واکنش‌ های Premium که قبلاً به پیامی برای واکنش پین شده‌ اند. به همان شیوه ادامه پیدا میکند.

جزئیات تلگرام پریمیوم و اشتراک پولی تلگرام
جزئیات تلگرام پریمیوم و اشتراک پولی تلگرام

دوروف اعلامیه خود را که البته به شایستگی در تلگرام منتشر کرد، با فاش ساختن این که آزمایش های تبلیغاتی این شرکت در کانال های عمومی موفق تر از آنچه انتظار می رفت، به پایان می رسد، اما حتی با وجود این موضوع، او فکر می کند که این سرویس باید در درجه اول توسط بودجه تامین شود. کاربران آن، نه تبلیغ‌ کنندگان، اطمینان حاصل کند که کاربران اولویت اصلی آن در آینده باقی می ‌مانند. قیمت 4.99 دلار در ماه نیز بر اساس تجزیه و تحلیل برنامه ها گزارش شده است. اما باید دید قیمت رسمی در مناطق مختلف چقدر خواهد بود. دوروف در پست خود، Telegram Premium را به عنوان "طرح اشتراک پولی تلگرام که به هر کسی اجازه می دهد تا ویژگی ها، سرعت و منابع اضافی را بدست آورد" خلاصه می کند. او همچنین آن را به‌ عنوان یک لایه حمایتی در نظر میگیرد – او طرفداران فوق ‌العاده تلگرام را که می‌ خواهند با کمک مالی از این پلتفرم حمایت کنند، معرفی می‌ کند. او می افزاید، کسانی که این کار را انجام می دهند، امتیاز پیوستن به یک "باشگاه" پریمیوم را خواهند داشت که ابتدا  و زودتر ویژگی های جدیدی دریافت می کند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه