امکان ویرایش پیام ها در آپدیت جدید واتساپ

امکان ویرایش پیام ها در آپدیت جدید واتساپ

آپدیت جدید واتساپ برای ویرایش پیام متنی

واتس اپ در حال کار بر روی چندین ویژگی برای بهبود تجربه کاربری خود است. به زودی کاربران واتساپ می توانند پیام های متنی را ویرایش کنند. WABetaInfo، یک وب‌سایت مهتبر در گزارش انتشار آپدیت جدید واتساپ گزارش داد که پیام‌ رسان متای واتساپ در حال کار بر روی این ویژگی برای به‌روزرسانی آتی واتس‌اپ برای اندروید، iOS و دسکتاپ است. طبق گزارش‌ها، اپلیکیشن واتساپ در حال توسعه دکمه ویرایش برای پیام‌های متنی است. WABetaInfo نوشت: "WhatsApp در حال توسعه یک گزینه جدید است که به ما امکان ویرایش پیام های متنی را می دهد، بنابراین ما در نهایت می توانیم پس از ارسال پیام، هرگونه اشتباه تایپی را برطرف کنیم! احتمالاً تاریخچه ویرایشی برای بررسی نسخه های قبلی پیام وجود نخواهد داشت.". این وب سایت همچنین تصویری از گزینه جدید در حال توسعه توسط واتساپ را به اشتراک گذاشته است. قابل ذکر است که این ویژگی هنوز در دست توسعه است. تاریخ انتشار ویژگی "ویرایش پیام های متنی" هنوز مشخص نیست.

آپدیت جدید واتساپ
آپدیت جدید واتساپ

ماه گذشته نیز گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه اپلیکیشن واتساپ نیز قابلیتی است که کاربران می توانند بی سر و صدا از گروه خود خارج شوند. با این ویژگی، سایر اعضای گروه ها نمی توانند از خروج خود مطلع شوند. پس از راه اندازی این ویژگی، تنها کاربرانی که گروه خود را ترک کرده اند و مدیران گروه مطلع خواهند شد. همچنین گزارش شده است که اپلیکیشن پیام رسان در حال کار بر روی ارائه ویژگی های بیشتر به حساب های واتساپ بیزینس با برنامه های اشتراک پریمیوم واتس اپ است. سرویس اشتراک واتساپ پریمیوم برای حساب‌های تجاری، امکان پیوند حداکثر 10 دستگاه را به یک حساب ارائه می‌دهد.

آپدیت جدید واتساپ
آپدیت جدید واتساپ برای ویرایش پیام متنی

بدیهی است که ویرایش یک پیام با حذف آن متفاوت خواهد بود. در حالی که حذف یک پیام آن را به طور کامل پاک می کند، سپس برای تایپ یک پیام جدید از ابتدا، ویرایش گزینه ساده تری برای زمانی خواهد بود که به سادگی به دنبال اضافه کردن متن بیشتر یا تغییر عبارت یا پیام مورد نظر در پشت آن در پیام هستید. معمولاً، چنین گزینه‌های ویرایشی محدود به زمان هستند - مانند حذف یک متن - به این معنی که می‌توانید پیام ارسالی خود را فقط در یک بازه زمانی خاص ویرایش کنید. مدت زمان ذکر شده در مورد ویژگی جدید واتساپ در حال حاضر یک حدس باقی مانده است. همچنین، باید دید که آیا واتس اپ به گیرنده این امکان را می دهد که بداند فرستنده متنی را ویرایش کرده است یا خیر. باید یک حداکثری برای تعداد دفعات ویرایش وجود داشته باشد، که در این لحظه باز هم اطلاعاتی منتشر نشده است.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه