سفر در زمان با قابلیت جدید گوگل مپ | تولد 15 سالگی با آپدیت جدید گوگل استریت ویو

سفر در زمان با قابلیت جدید گوگل مپ | تولد 15 سالگی با آپدیت جدید گوگل استریت ویو

جشن تولد 15 سالگی گوگل استریت ویو در آپدیت جدیدش

گوگل امروز 15 سالگی street view را جشن می گیرد و برای جشن گرفتن، راهی برای مشاهده تصاویر گذشته نمای خیابان در تلفن همراه اضافه کرده است. این ویژگی از سال 2014 روی دسکتاپ وجود داشته است، اما به تازگی در iOS و Android منتشر شده است. اگر این قابلیت برای شما فعال باشد، یک دکمه «مشاهده تاریخ های گذشته» را مشاهده خواهید کرد که تمام عکس های نمای خیابان موجود در یک مکان خاص در تاریخ خاص را نشان می‌ دهد. گوگل در حال بروزرسانی بزرگی برای نحوه ثبت داده‌ های نمای خیابان برای Google Maps با دوربین جدید است. در تصویر زیر، این سیستم جدید را که کمتر از 15 پوند وزن دارد و گوگل می گوید که بزرگتر از یک گربه خانگی نیست را مشاهده میکنید. از آنجایی که ماژولار است، می توانید ماژول هایی مانند سنسور لایدار را در صورت نیاز روی این دوربین جدید گوگل نصب کنید و در صورت عدم نیاز آن را حذف کنید.

آپدیت جدید گوگل استریت ویو

کاربران گوشی‌های هوشمند می‌توانند در حالت استریت ویو قرار بگیرند و سپس گزینه «see more dates» را انتخاب کنند تا بتوانند تصاویر بیشتری را مربوط به تاریخ های گذشته از آن منطقه مشاهده کنند. البته این تصاویر تنها برای مکان‌‌هایی در دسترس قرار دارد که اطلاعات آنها توسط گوگل ثبت شده باشد. گوگل بیان میکند هر چند وقت یک‌بار نتطقه های مختلف مکانی را در استریت ویو اسکن و اطلاعات آنها را بررسی می‌کند. به عنوان مثال گوگل در وبلاگ خود نمایی از خیابان‌هایی از نیویورک، لاس وگاس، سانفرانسیسکو، دنور و میامی را به اشتراک گذاشته است که سفر در زمان و مشاهده آن ها را با گذشت زمان نشان می‌دهد.

جهت خرید گوشی فروشگاه سایت را ببینید.

آپدیت جدید گوگل استریت ویو
آپدیت جدید گوگل استریت ویو

دوربین جدید گوگل را می توان تقریبا بر روی هر وسیله نقلیه نصب کرد و با گوشی های هوشمند هم قابل کنترل میباشد. پیش از این، دوربین‌ های گوگل استریت ویو برای کار کردن به نوع خاصی از پایه ماشین و تجهیزات پیچیده نیاز داشتند. دوربین جدید به Google اجازه می دهد تا نمای خیابان را به مناطقی مانند جنگل ‌های آمازون که به طور سنتی و دقبق دارای نقشه نیستند، گسترش دهد. گوگل می گوید دوربین جدید از سال آینده با رنگ های جذاب وارد کار خواهد شد. گوگل 15 سالگی استریت ویو را با دوربین جدیدش جشن می گیرد در نهایت، گوگل استریت ویو به کاربران اجازه می‌ دهد تصویر های ۳۶۰ را به سرعت و به صورت انبوه در نقشه ‌های گوگل آپلود کنند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه