بروزرسانی جدید واتساپ | ویژگی های کاربردی آپدیت جدید واتسپ

بروزرسانی جدید واتساپ | ویژگی های کاربردی آپدیت جدید واتسپ

آخرین بروزرسانی واتساپ شامل قابلیت واکنش به پیام ‌ها

اخرین به‌روزرسانی واتساپ شامل قابلیت واکنش به پیام‌ها توسط ایموجی است و آپلود کردن فایل ‌های دو گیگابایتی را ممکن می‌کند. بروزرسانی جدید واتساپ (WhatsApp) که روز گذشته منتشر شد، واکنش‌ به پیام‌ها را از طریق ایموجی ممکن می ‌کند. نسخه‌ جدید واتساپ وب همچنین اشتراک ‌گذاری فایل‌ های دو گیگابایتی را ممکن میکند. تا پیش از انتشار این نسخه، کاربران می ‌توانستند فقط فایل‌ های حداکثر ۱۰۰ مگابایتی بر بستر واتساپ برای هم بفرستند. متا، شرکت مادر واتساپ، ماه گذشته گفته بود سه قابلیت جدید «به‌زودی» به این پیام ‌رسان اضافه می ‌شود. براساس آنچه خبر گذاری ها می‌ نویسند، متا اعلام کرده است ابعاد چت‌های گروهی واتساپ را دو برابر می‌ کند. متا هنگام معرفی اولیه‌ قابلیت واکنش با ایموجی گفته بود در ابتدا تنها چند ایموجی محدود ارائه می ‌شود و به  ‌مرور زمان امکان واکنش به پیام‌ها از طریق دیگر ایموجی‌ها فراهم خواهد شد.

قابلیت واکنش با ایموجی در واتساپ / WhatsApp / واتس اپ

امکان واکنش به پیام ازطریق ایموجی پیش‌تر در سرویس‌های دیگری نظیر فیسبوک نیز ارائه شده است. به‌لطف این قابلیت می‌توانید بدون ریپلای کردن، احساس خود را نسبت به آن اعلام کنید. چنین موضوعی در گروه ها اهمیت زیادی دارد؛ مخصوصا اکنون که قرار است ابعاد چت‌های واتساپ بیش از دو برابر شود. تا قبل از به‌روزرسانی جدید حداکثر ۲۵۶ نفر می ‌توانستند در گروه حاضر باشند، اما از این پس تشکیل گروه‌های ۵۱۲ نفری نیز ممکن خواهد بود. ویژگی واکنش به پیام که ماه گذشته توسط واتس‌اپ اعلام شد حالا برای کاربران در دسترس است. این عملکرد مشابه نحوه عملکرد واکنش‌های تلگرام است - یک پیام واتس‌اپ را به مدت طولانی فشار می‌دهید و شکلک مورد نظر خود را برای واکنش انتخاب می‌کنید.

واتس اپ شروع به ارسال واکنش های پیام به کاربران می کند

در حال حاضر، شما می توانید از بین شش ایموجی انتخاب کنید - که توسط مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا در پست فیسبوک خود نشان داده شده است - حالا واتساپ قول داده است که در آینده از اموجی های بیشتری پشتیبانی کند. ویژگی واکنش های پیام در حال حاضر برای برخی از کاربران در آخرین نسخه وب واتساپ در دسترس است، اما حدود یک یا دو هفته طول می کشد تا به همه کاربران واتساپ در سراسر جهان برسد. واکنش های پیام واتساپ در حال حاضر از 6 ایموجی پشتیبانی می کند، علاوه بر واکنش به پیام‌ها با ایموجی‌ها، کاربران واتس‌اپ می ‌توانند فایل ‌های بزرگ ‌تری را نیز به اشتراک بگذارند، زیرا واتساپ حجم انتقال فایل را از 100 مگابایت به 2 گیگابایت افزایش داده است. علاوه بر این، واتس اپ حداکثر تعداد شرکت کنندگان مجاز در یک چت گروهی را دو برابر کرده است - از 256 نفر به 512 نفر. با این حال، واتس‌اپ می ‌گوید که به آرامی توانایی اضافه کردن 512 نفر به یک گروه را ارائه می‌کند، بنابراین باید منتظر بمانید تا بتوانید بیش از 256 عضو را به یک گروه WhatsApp اضافه کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه