دستیار صوتی گوگل به زودی صدای شما را تشخیص میدهد

دستیار صوتی گوگل به زودی صدای شما را تشخیص میدهد

آپدیت جدید دستیار صوتی گوگل | قابلیت جدید گوگل اسیستنت

تجزیه و تحلیل های اخیر جامع برنامه Google برای اندروید، برنامه های جذابی را برای بهبود ویژگی دستیار صوتی گوگل آشکار کرده است. البته، این بررسی های عمیق نشان داده شده در فایل اپلیکیشن ها، همیشه دقیق نیستند و ممکن است برخی از عملکردها و قابلیت ها در نسخه ی پایانی به ثمر نرسند. به هر حال، جالب است که بدانید شرکت گوگل در حال برداشتن گام بزرگ دیگری در جهت بهبود تجربه دستیار صوتی گوگل است. به نظر می ‌رسد که اگر تجربه بهبود یافته گوگل اسیستنت را انتخاب کنید، سیستم تشخیص صدای دستیار صوتی گوگل، صدای شما را برای «تشخیص گفتار شخصی‌شده» ذخیره و تجزیه و تحلیل میکند.

آپدیت جدید دستیار صوتی گوگل
آپدیت جدید دستیار صوتی گوگل

ذخیره و تجزیه و تحلیل صدای فرد زمان و دقت پاسخ را بهبود می بخشد زیرا صدای کاربران و کلمات رایج مورد استفاده برای دستیار Google آشنا به نظر میرسد.

از فروشگاه سایت جهت خرید گوشی بازدید فرمایید.

 

این دستیار صوتی همچنین به سرورهای Google دسترسی خواهد داشت، جایی که خلاصه ‌ای از مدل ‌های گفتار سایر کاربران جمع‌ آوری و تجزیه و تحلیل می‌شود. این ویژگی احتمالاً امکان تشخیص پیشرفته  تر دستورات و نام مخاطبین را فراهم می کند. در واقع میتوانید حتی به صورت خلاصه با گوگل اسیستنت خود صحبت کنید و او نیز متوجه حرف های شما میشود.

آپدیت جدید دستیار صوتی گوگل
آپدیت جدید دستیار صوتی گوگل

البته، به دلیل نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی، گمان می ‌رود که اگر مایل نیستید صدایتان در جایی ذخیره شود، Google گزینه‌ ای را در تنظیمات برای انصراف از تشخیص گفتار شخصی‌شده باقی می ‌گذارد. در واقع گوگل در آپدیت های خود همیشه حفظ حریم شخصی کاربران را مد نظر قرار داده و تبدیل به یکی از امن ترین سیستم عامل در سطح دنیا شده و همیشه گزینه ای را برای قطع دسترسی سرویس ها به اطلاعات کاربر برای او قرار داده، تا در صورت تمایل جلوی دسترسی گرفته شود.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه