دستبند هوشمند جدید شیائومی Mi Band 7

دستبند هوشمند جدید شیائومی Mi Band 7

شیائومی Mi Band 7 جدید فردا عرضه می‌شود، شما می‌توانید یکی از mi band ها را در ویترین شرکت در سایت JD.com رزرو کنید. در واقع، دو نسخه معمولی و NFC از mi band 7 وجود دارد. این دو ساعت هوشمند به طور همزمان در چین در دسترس خواهند بود، ولی احتمال اینکه عرضه جهانی نسخه NFC دیرتر انجام شود وجود دارد (این مورد برای Mi Band 6 NFC نیز اتفاق افتاد).

به هر حال، هنوز قیمت این ساعت هوشمند منتشر نشده است. اما نسل ششم ساعت هوشمند mi band شیائومی، مدل معمولی آن 230 یوان قیمت داشت و مدل NFC 280 یوان بود. قیمت های اروپایی این ساعت های هوشمند نیز به ترتیب 45 یورو و 55 یورو بود.

دستبند هوشمند جدید شیائومی Mi Band 7
دستبند هوشمند جدید شیائومی Mi Band 7

شیائومی می بند 7 دارای صفحه نمایش بزرگتر و ویژگی های پیشرفته تری برای ردیابی سلامتی و ورزش است. نسل جدید ساعت هوشمند شیائومی طبق اطلاعات منتشر شده و به روز رسانی ها قرار است که با صفحه نمایش بزرگتر منتشر شود ( از 1.56 اینچ به 1.62 اینچ افزایش یافته است. شیائومی ادعا می کند که سطح صفحه نمایش قابل استفاده 25 درصد افزایش یافته است که بررسی داده های سلامتی و ورزش را برای شما  آسان تر می کند.

همچنین، قابلیت ردیابی اکسیژن خون بهبود می‌یابد - سنسور خواندن SpO2 شما را در تمام طول روز کنترل می‌کند و اگر به زیر 90 درصد برسد، لرزش خواهد داشت. این می تواند به شما در مقابله با خروپف و آپنه خواب نیز کمک کند.

دستبند هوشمند جدید شیائومی Mi Band 7
دستبند هوشمند جدید شیائومی Mi Band 7

این ساعت هوشمند همچنین دارای یک محاسبه گر تمرینی بر اساس EPOC (مصرف اضافی اکسیژن پس از تمرین) است که بر اساس داده های 7 روز گذشته محاسبه مشود. این قابلیت به شما توصیه می کند که چقدر استراحت کنید تا ریکاوری کنید و شما را در تلاش برای به دست آوردن عضله یا کاهش چربی راهنمایی می کند.

حالت نمایش همیشه روشن، GPS داخلی، زنگ هوشمند نیز از قابلیت هایی است که این ساعت هوشمند داراست. با اینکه هنوز mi band 7 به عرضه جهانی نرسیده، شیائومی اعلام کرد که فروش بندهای هوشمند خود در مجموع به 140 میلیون رسیده است. نسل ششم نقش زیادی را در این امر ایفا کرد و در اولین ماه عرضه به 1 میلیون فروش رسید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه