نخستین تغیرات در رابط کاربری جدید سامسونگ

نخستین تغیرات در رابط کاربری جدید سامسونگ

انیمیشن ها در One UI 5.0 نرم تر از همیشه

One UI 5.0 جدیدترین پوسته سفارشی اندروید در سامسونگ است. این شرکت قصد دارد آن را در اواخر سال جاری همراه با اندروید 13 منتشر کند. انتظار می رود سامسونگ نسخه بتای One UI 5.0 را در ماه های آینده راهی بازار کند. بدیهی است که در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد One UI 5.0 فاش نشده است، اما ما موفق شده ایم برخی از آنها را پیدا کنیم. شنیده ‌ایم که One UI 5.0 به طور قابل توجهی سرعت انیمیشن UI و رابط کاربری را بهبود می‌ بخشد. از آنجایی که استفاده از نمایشگر های نرخ نوسازی 90 هرتز و 120 هرتز صنعت گوشی ‌های هوشمند را اشباع کرده است، تمرکز بر روان کردن تجربه کاربر با ظاهر و احساس انیمیشن ‌ها شروع می ‌شود، بنابراین به یک ضریب صافی بصری دلپذیرتر تبدیل می ‌شود.

تغیرات رابط کاربری سامسونگ
تغیرات رابط کاربری سامسونگ

One UI 5.0 نیاز به سرعت دارد

با توجه به توسعه کامل One UI 5.0 در سامسونگ، افزایش سرعت رابط کاربری یکی از موارد اصلی در دستور کار است. این تیم در حال کار بر روی بهبود چشمگیر سرعت ناوبری UI است. همچنین انیمیشن ‌ها را بهینه می ‌کند تا روان ‌تر و سریع ‌تر شوند. این تغییر، که بسیاری آن را جزئی می دانند، تأثیر زیادی بر تجربه کاربر خواهد داشت. هیچ کس تا به حال از رابط کاربری که بسیار بهینه شده است و هیچ نشانه ای از تاخیر را نشان نمی دهد شکایت نکرده است. با نمایشگر هایی با نرخ تازه‌ سازی بالاتر در دستگاه‌ های پرچمدار سامسونگ به خوبی حس می ‌شود و تجربه کاربری چشمگیری را ارائه می‌کند.

تغیرات رابط کاربری سامسونگ
تغیرات رابط کاربری سامسونگ

انتظار می رود سامسونگ در اواخر امسال در رویداد کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ از تمام پیشرفت هایی که قرار است در One UI 5.0 ایجاد کند، رونمایی کند. SDC 2021 در اکتبر سال گذشته برگزار شد و نسخه بتای One UI 4.0 کمی بعد از آن راه اندازی شد. بنابراین این شرکت ممکن است بازه زمانی مشابهی را برای One UI 5.0 در سال جاری دنبال کند. هنگامی که در SDC 2022 رونمایی شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نسخه بتا در هفته ‌های بعد به صورت زنده عرضه شود. One UI 5.0 احتمالاً قبل از پایان سال جاری برای دستگاه های موجود منتشر می شود.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه