قابلیت جدید آمازون برای خرید اینترنتی کفش | AR Try-on

قابلیت جدید آمازون برای خرید اینترنتی کفش | AR Try-on

آنلاین پرو کنید، آنلاین کفش بخرید

آمازون در تلاش برای جلب توجه علاقه مندان به خرید سایت خود، از واقعیت افزوده بهره می برد. این فروشگاه اینترنتی، صبح امروز ویژگی جدیدی به نام آزمایش مجازی برای کفش ‌ها را معرفی کرد که به مشتریان این امکان را می ‌دهد تا با استفاده از دوربین تلفن همراه خود ببینند که یک جفت کفش جدید چگونه از زوایای مختلف به روی پایشان می نشیند. این شرکت می گوید که این ویژگی به برند ها کمک می کند تا محصولات خود را بهتر به نمایش بگذارند و در عین حال تصمیمات خرید مشتریان را نیز آسان تر کنند. به دنبال عرضه سایر فناوری‌ های آزمایشی مجازی برای پیراهن ‌های ورزشی در آوریل گذشته، به عنوان بخشی از به‌روزرسانی سرویس لباس «ساخته شده برای شما» است. با این حال، در آن مورد، این فناوری پیراهن را بر روی آواتاری ارائه می ‌کرد که بدن مشتری را بر اساس اندازه‌گیری ‌های واقعی آن‌ها نشان می‌داد و از AR استفاده نمی‌کرد.

خرید اینترنتی کفش
خرید اینترنتی کفش

ویژگی جدید AR try-on برای کفش در ابتدا در ایالات متحده و کانادا در برنامه خرید آمازون در iOS راه اندازی خواهد شد. برای استفاده از این ویژگی، مشتریان برای شروع، روی دکمه جدید «آزمایش مجازی» در زیر تصویر محصول در قسمت های پشتیبانی شده ضربه بزنند. آمازون می‌گوید در زمان راه‌اندازی، آزمایشی در هزاران سبک از برند هایی مانند New Balance، Adidas، Reebok، Puma، Lacoste، Asics و ... در دسترس خواهد بود. برای امتحان کردن کفش ‌ها، مشتریان دوربین تلفن خود را به سمت پاهایشان می‌گیرند و کفش‌ های واقعیت افزوده ظاهر می ‌شوند. سپس می توانند از چرخ دنده موجود برای تعویض رنگ های همان کفش بدون نیاز به خروج از محصول استفاده کنند. خریداران همچنین می ‌توانند با ضربه زدن روی نماد «اشتراک‌ گذاری» عکسی از تجربه آزمایشی مجازی خود بگیرند. این به آنها امکان می دهد عکس را در دستگاه خود ذخیره کرده و در رسانه های اجتماعی پست کنند.

خرید اینترنتی کفش
خرید اینترنتی کفش

Muge Erdirik Dogan، رئیس آمازون مد، در بیانیه ای درباره ویژگی جدید گفت هدف آمازون مد ایجاد تجربیات نوآورانه ای است که خرید آنلاین را برای مشتریان آسان تر و لذت بخش تر می کند. ما هیجان‌زده‌ایم که Virtual Try-On را برای کفش ‌ها معرفی می‌ کنیم، بنابراین مشتریان می ‌توانند به ‌طور مجازی هزاران سبک از برند هایی را که می‌شناسند و دوست دارند، در هر کجا که هستند، امتحان کنند. دوگان افزود: ما مشتاقانه منتظر شنیدن و یادگیری از بازخورد مشتریان هستیم، زیرا به افزایش تجربه و گسترش به برند ها و سبک‌ های بیشتر ادامه می ‌دهیم. آمازون خاطرنشان می کند که این ویژگی قبلاً در حال آزمایش با مشتریان منتخب بود، بنابراین برخی از کاربران ممکن است قبلاً به آن دسترسی داشته بوده باشند.

 

 

با وجود افزایش رقابت از سوی رقبا در این فضا، آمازون در پذیرش فناوری AR برای خرید آنلاین پوشاک بسیار کند عمل کرده است. در گذشته، AR بیشتر به عنوان یک ابزار یا اسباب بازی دیده می شد. در سال‌ های گذشته، AR را برای خرید مبلمان آزمایش کرده و از AR برای ویژگی‌ های بی ‌اهمیت، مانند برچسب‌های AR یا افزودن ویژگی ‌های AR به جعبه‌های حمل و نقل فصلی استفاده شده است. در همین حال، رقبای بزرگ فناوری از جمله Pinterest، Google و Snapchat از AR استفاده کرده اند تا به خریداران اجازه دهند آرایش، پوشاک و لوازم جانبی را امتحان کنند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه