ایربادهای جدید استارتاپ Linkface رطوبت گوش را از بین می‌برند

ایربادهای جدید استارتاپ Linkface رطوبت گوش را از بین می‌برند

ایربادهای جدید استارتاپ Linkface رطوبت گوش را از بین می‌برند

سامسونگ هر سال در نمایشگاه بین المللی CES که یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تکنولوژی در دنیا محسوب می‌شود از ساخته‌های جدید و جذاب استارتاپ‌هایی از پروژه‌ی C-Lab خود را معرفی می‌کند C-Lab آزمایشگاهی برای راه‌ اندازی پرو‌‌ژه‌های جدید و خلاقانه‌ی کمپانی مشهور سامسونگ است که امکان انجام آزمایش‌های عجیب و جالب را برای علاقه ‌مندان فراهم می‌کند و اغلب از این فرآیند استارتاپ‌های موفقی نیز به وجود می‌آیند. در نمایشگاه بین المللی CES 2022 یکی از این استارتاپ‌های موفق از ایرباد جدید خود با قابلیتی خاص رونمایی کرده است که پس از رونمایی مورد استقبال باورنکردنی داوران قرار گرفت. این استارتاپ Linkface نام دارد که یکی از پروژه‌های C-Lab سامسونگ می‌باشد. استارتاپ Linkface در این نمایشگاه از ایربادی به نام DearBuds با قابلیت خاص خود رونمایی کرد که این ایرباد می‌تواند هنگام قرارگیری در گوش و استفاده از آن، رطوبت گوش کاربر را از بین ببرد.

ایربادهای جدید استارتاپ Linkface رطوبت گوش را از بین می‌برند

این روزها ایربادها یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار هستند که گاهی اوقات در اثر استفاده‌ی طولانی ‌مدت از آن‌ها به دلیل ایجاد عرق، رطوبت در گوش کاربر ایجاد شده که این رطوبت باعث عفونت گوش کاربران می‌شود. به همین دلیل این استارتاپ با ارائه این قابلیت در محصول خود این مشکل را حل کرده است. طبق گزارشات داوران این نمایشگاه معتقدند ایرباد DearBuds یک ایرباد معمولی نیست و این هدفون ‌بی‌سیم را می‌توان با قابلیت رطوبت‌ زدایی و ضد عفونی کننده که به خود اختصاص داده به عنوان دستگاهی برای مراقبت از گوش معرفی کرد. به طور کلی هر نوع هدفون بی سیم یا با سیم هنگام قرار گیری در گوش با مسدود کردن گوش، هوا داخل آن جریان پیدا نمی‌کند و سطح رطوبت بالا می‌رود. در طولانی‌ مدت این اتفاق، محیطی برای عفونت قارچی و باکتریایی در گوش ایجاد می‌کند که به مرور زمان می‌تواند به افزایش جرم در گوش، خارش مجرای گوش و حتی در برخی موارد درد منجر شود. اما برای حل این مشکل روش کار ایرباد DearBuds به این صورت است که یک کلیک برای آن طراحی شده که پس از استفاده تنها با یک کلیک دما و رطوبت داخل گوش‌ها بررسی می‌شود و در صورت نیاز، به‌طور خودکار سطح رطوبت گوش‌ها را در حد مطلوب تنظیم می‌کند تا به محلی برای جمع شدن باکتری‌ها تبدیل نشوند. این ایرباد با به جریان انداختن سه لیتر هوا در دقیقه در گوش‌های کاربر، رطوبت اضافی را از بین می‌برد و کاملا آن محیط را ضد عفونی می‌کند.

ایربادهای جدید استارتاپ Linkface رطوبت گوش را از بین می‌برند

هم‌چنین ایرباد DearBuds مجهز به چندین LED برای گرم کردن هوای ورودی و مجموعه‌ای از فن‌ها برای از بین بردن رطوبت موجود در هوا است که علاوه بر از بین بردن صدای فن‌ها به فیلتر کاهش نویز نیز کمک می‌کند و بنابراین صدایی که پخش می‌شود طبیعی‌تر و رساتر است. البته کل این فرایند کمتر از سه دقیقه طول می‌کشد و بعد از تمام شدن این فرایند کاربر دوباره می‌تواند مانند ایرباد معمولی از ایرباد DearBuds استفاده کند. استارتاپ Linkface با رونمایی از این محصول اعلام کرده این قابیلیت امکان اجرا در اکثر هدفون‌ های بی‌سیم حتی ایرپادهای اپل نیز دارد و هم‌چنین یکی از اهداف اصلی این استارتاپ از تولید این محصول رویکردی هوشمندانه ‌برای کارمندان دورکار بوده است. طبق اعلام مسئولان استارتاپ Linkface ایرباد DearBuds در اواخر سه ‌ماهه‌ی اول یا اوایل سه‌ ماهه‌ی دوم سال 2022 وارد بازار می‌شود و طبق گزارشات قیمت فروش آن تا این لحظه 89 دلار پیش بینی شده است اما امکان تغییر آن نیز وجود دارد.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه