قابلیت‌های ویژه مانیتور وب کم سامسونگ که زندگی را در سال 2021 راحت‌تر کرد

قابلیت‌های ویژه مانیتور وب کم سامسونگ که زندگی را در سال 2021 راحت‌تر کرد

قابلیت‌های ویژه مانیتور وب کم سامسونگ که زندگی راحت در 2021

وب‌کم‌ و میکروفون همیشه به عنوان ابزارهای جانبی برای کامپیوترها شناخته می‌شدند که تنها برای دسته‌ای از افراد کاربرد داشت. اما تغییرات محیط کار و با شیوع ویروس کرونا گسترش دورکاری و مدل‌های ترکیبی آن این فضا را خیلی سریع تغییر داد و این دستگاه‌ها در حال حاضر به ابزاری برای انجام کارهای روزمره تبدیل شده‌اند. پایین بودن کیفیت صدا و تصویر در هنگام یک رویداد آنلاین می‌تواند اختلال زیادی در کار و آموزش افراد ایجاد کند، برای همین لازم است تا بیش از هر چیز دستگاه‌های مورد نیاز ارتقا یابند. سامسونگ برندی مشهور است که همیشه خلاقیت‌های خاص خود را شکوفا می‌کند. در سال 2021 سامسونگ با معرفی مانیتور وب‌کم قدرتمند S40VA، تمامی قابلیت‌های مفید را در یک مانیتور جمع کرده تا فرآیند ارتباط افراد به ساده‌ترین حالت ممکن در بیاید. سامسونگ برای مانیتور 24 اینچی S40VA پشتیبانی از راهکار Windows Hello را در نظر گرفته است که ورود یا لاگین شدن کاربر به سیستم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. در این راهکار به کمک دوربین وب ‌کم و سنسورهای بیومتریک آن از سیستم تشخیص چهره استفاده می‌شود تا کاربر بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور و به شکلی امن و مطمئن وارد سیستم خود شود. هم‌چنین این مانیتور وب کم، بلندگو و میکروفن داخلی دارد تا کاربران دیگر به این ابزارهای جانبی نیازی نداشته باشند. با تولید مانیتور وب کم سامسونگ در سال 2021 علاوه بر اینکه برای برگزاری رویدادها و کنفرانس‌های آنلاین یک گزینه مناسب محسوب می‌شود، از قابلیت‌های مختلف آن می‌توان برای بازی، آموزش و کار نیز استفاده کرد. در ادامه با چند مزایای مانیتور وب کم سامسونگ از نظر کاربران آن آشنا خواهیم کرد.

قابلیت‌های ویژه مانیتور وب کم سامسونگ که زندگی راحت در 2021

ویدیو کنفرانس

با شیوع ویروس کرونا و دورکاری سبک زندگی کارمندان تغییر زیادی کرد اما با افزایش واکسیناسیون هنوز هم بسیاری از کارمندان به جای دور کاری به شرکت‌ها برگشتند، اما جلسه‌های آنلاین و ویدیو کنفرانس‌ها به دلیل راحتی و امنیت بیشتر کماکان برای شرکت‌ها و مدیران حائز اهمیت هستند. سامسونگ برای مانیتور 24 اینچی S40VA یک دوربین وب کم در نظر گرفته است که از یک سنسور 2 مگاپیکسلی با وضوح Full HD استفاده کرده است که با یک دوربین مادون قرمز می‌تواند شرایط مناسبی را برای حضور افراد در ویدیو کنفرانس‌ها و جلسه‌های آنلاین فراهم کند. هم‌چنین کاربران هنگامی که تمایلی به استفاده از دوربین وب کم ندارند می‌توانند آن را به سمت پایین فشار دهند تا دوربین در محفظه ویژه خود جای بگیرد. این مانیتور به میکروفونی باکیفیت نیز برای ویدیوهای کنفرانسی بهره مند است که به بهترین کیفیت صدا را منتقل می‌کند.

آموزش مجازی

آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا علاوه بر حفظ سلامتی دانش آموزان، دانشجویان و خانواده‌ها باعث شد تا آن‌ها هم‌چنان از محتواهای آموزشی بهره‌مند شوند و این شیوه به یک عادت برای آن‌ها تبدیل شود. در حال حاضر نیز هم‌چنان شیوه ترکیبی آموزشی به عنوان یک راهکار مناسب مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربران برای این که در کلاس‌های آنلاین حضور پیدا کنند و با معلمان، اساتید و سایر دانش آموزان تعامل داشته باشند باید یک دوربین، میکروفن و بلندگوی قدرتمند را تهیه کنند، اما مانیتور S40VA سامسونگ تمام این موارد را به صورت یکپارچه در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

همکاری گروهی

مانیتور وب کم S40VA سامسونگ مجهز به پنل IPS با وضوح مانیتور سامسونگ است که زاویه دید آن 178 درجه‌ می‌باشد تا افراد بتوانند تصاویر و ویدیوها را در زوایای مختلف با وضوح بالا مشاهده کنند. بنابراین گروهی از کاربران می‌توانند در کنار یکدیگر هم صفحه مانیتور را مشاهده کنند و هم کار را به شکل گروهی به انجام برسانند.

قابلیت‌های ویژه مانیتور وب کم سامسونگ که زندگی راحت در 2021

انجام هم‌زمان چند کار

کاربرانی که در کلاس‌های آموزشی یا رویدادهای آنلاین حضور پیدا می‌کنند، مجبور هستند کارهای جانبی دیگری را نیز به انجام برسانند. از این رو صفحه‌نمایش 24 اینچی این مانیتور سامسونگ امکانی را فراهم می‌کند تا بتوان چند کار را به شکل هم‌زمان انجام داد. سامسونگ با قرار دادن میکروفون و بلندگو در داخل مانیتور توانسته برای طراحی درگاه‌ها و پورت‌ها به فضای بیشتری دسترسی پیدا کند. مانیتور S40VA برای اتصال دستگاه‌های جانبی به 2 پورت USB و پورت‌های HDMI، D-SUB و DP مجهز شده است. این پورت‌ها باعث شدند اتصال مانیتور به دستگاه‌های خارجی یا سایر ابزارهای جانبی بیش از پیش آسان شود.

ساعات کاری زیاد

لپ تاپ‌ها و تبلت‌های موجود در بازار به دلیل برخورداری از سخت افزارهای قدرتمند از توان محاسباتی بالایی بهره می‌برند، اما بسیاری از این دستگاه‌ها برای استفاده‌های معمولی و نسبتا کوتاه مدت مناسب هستند. از این رو برای افرادی که قصد دارند ساعات زیادی را در روز به کارها و آموزش اختصاص دهند، استفاده از لپ تاپ باعث آسیب به گردن و کمر آن‌ها خواهد شد. سامسونگ در طراحی بدنه و پایه مانیتور S40VA به ارگونومیک آن به شکل ویژه توجه کرده و همین موضوع باعث شده تا امکان چرخش مانیتور به حالت عمودی و افقی نیز فراهم شد. پایه منعطف این مانیتور باعث می‌شود تا کاربر بتواند پنل را زاویه مطلوب و مورد نظر خود قرار دهد و تجربه‌ای راحت‌تری را داشته باشد.

قابلیت‌های ویژه مانیتور وب کم سامسونگ که زندگی راحت در 2021

بازی و سرگرمی

برای لذت حداکثری از انجام بازی‌های ویدیویی باید به یک مانیتور پیشرفته با صفحه‌ نمایش واضح دسترسی داشت. سامسونگ برای این مانیتور خود قابلیت AMD FreeSync را در نظر گرفته است که می‌تواند تصاویر بدون نقصی را با هماهنگی بیشتری میان مانیتور و گرافیک دستگاه نشان دهد. ضمن این که مانیتور وب کم سامسونگ به قابلیت‌های flicker-free و کاهنده نور آبی نیز مجهز شده که می‌تواند از لرزش تصویر جلوگیری کند تا چشم‌های کاربران خسته نشود. هم‌چنین این قابلیت تجربه بصری بهتری را به همراه خواهد داشت. مانیتور جدید سامسونگ موفق شد از موسسه معتبر TUV Rheinland نیز تاییدیه‌های مربوط به کاهش نور آبی و لرزش تصویر را دریافت کند. مانیتور S40VA سامسونگ یک راهکار جامع برای انجام بازی، آموزش و کار محسوب می‌شود که با طراحی جمع‌وجور خود می‌تواند فضای کاری مناسبی را نیز فراهم کند. در آخر هم باید این نکته را گفت که هم‌اکنون کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها به شکل آنلاین یا به شکل مدل ترکیبی برگزار می‌شوند و کاربران می‌توانند با فناوری از بحث‌ها و گفت‌وگوهای رویدادها استفاده کنند. طبق نظرسنجی‌هایی که در سال 2021 میلادی برگزار شد حاکی از آن است که 31 درصد از مسافرت‌های کاری به دلیل برگزاری آنلاین کنفرانس‌ها و هم‌چنین دور کاری کاهش یافته است. اما از نظر کاربران برای بهتر شدن این روند، این مانیتور یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط سامسونگ در سال 2021 بود که با کمک قابلیت‌های ویژه آن کاربران با خیال آسوده موفق شدند در رویدادهای آنلاین شرکت‌ها کنند و به زندگی دورکاری خود ادامه دهند. پیش بینی شده فروش این محصول در سال 2022 نسبت به 2021 چند برابر شود.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه