اپل از سال نو چینی با طراحی نماد ببر روی ایرپاد پرو میزبانی کرد

اپل از سال نو چینی با طراحی نماد ببر روی ایرپاد پرو میزبانی کرد

استقبال گرم اپل از سال نو چینی با طراحی نماد ببر روی ایرپاد پرو

کمپانی مشهور و پرطرفدار اپل به مناسبت سال نو چینی که از اول فوریه سال 2022 آغاز می‌شود، برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است. اپل قصد دارد نسخه جدید و خاصی از ایرپاد پرو را با طراحی ببر شکل به عنوان نماد سال آینده چینی، معرفی کند. در تقویم چینی از سال 2022 به عنوان سال ببر یاد شده و به همین علت طراحان اپل روی جعبه شارژ نسخه ویژه ایرپاد پرو سفارشی خود یک ایموجی ببر چاپ کرده‌اند و هم‌چنین روی جعبه هدفون‌های بی‌سیم اپل نسخه قرمز بزرگتری از این ایموجی نیز دیده می‌شود.

کمپانی اپل اعلام کرده به غیر از طراحی خاص و ایموجی ببر، نسخه ویژه ایرپاد پرو هیچ تغییر دیگری نسبت به نسخه‌های استاندارد آن ندارد و با همان قیمت نیز به فروش می‌رسد. علاوه بر این، زمانی که مشتریان چینی در فروشگاه‌های خرده فروشی اپل، قصد خرید این دستگاه را داشته باشند، مجموعه‌ای از 12 پاکت قرمز را نیز دریافت خواهند کرد که شامل علائم دوازده گانه چینی است که به صورت ایموجی روی آن‌ها چاپ شده است. علت این طرح اپل یکی از سنت‌های سال نو چینی‌ها است که در آن پاکت‌های قرمز رنگی را به خانواده و دوستان هدیه می‌کنند که اغلب داخل آن‌ها مبالغ نقدی وجود دارد.

کار جذاب دیگری که اپل به مناسب سال جدید چینی‌ها انجام داده است طراحی کارت‌های تبریک سال نو بر اساس سلیقه مشتری است که مشتریان اپل در چین، تایوان، هنگ کنگ و سنگاپور می‌توانند در یک برنامه رایگان درون فروشگاهی با نام «عشق خود را به اشتراک بگذارید» شرکت کنند تا در آن کارت‌های تبریک شخصی خود برای سال نو را طراحی کنند. در آخر هم اپل در اقدام دیگری، اوایل این هفته از نسخه ویژه ایرباد بی‎‌سیم بیتس استودیو بادز برای سال نو چین رونمایی کرده بود که به مناسبت این رویداد دارای طراحی قرمز رنگ است و روی هدفون و کیف شارژ آن برجستگی‌هایی به شکل ببر طلایی دیده می‌شود که به احترام سال ببر طراحی شده است. این ایربادهای اپل از امروز برای فروش در بازارهای چین، تایوان، هنگ کنگ و ماکائو عرضه شده‌اند و علاقه مندان آن‌ها می‌توانند از طریق فروشگاه آنلاین اپل با قیمت مناسب آن‌ها را خریداری کنند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه