معرفی اپلیکیشن ایرانی چارخونه

معرفی اپلیکیشن ایرانی چارخونه

اپ ایرانی چارخونه

این روزها با افزایش میزان مصرف از اپلیکیشن‌های مختلف و محدودیت‌هایی که بعضی از برنامه‌ها دارند دیگر گوگل پلی و اپ استور تنها پاسخگو نیستند. بنابراین به تازگی بعضی از اپراتورهای ایرانی مانند ایرانسل با ارائه برنامه‌های مختلف سرگرمی و کاربردی خدمات مناسبی برای کاربران داخلی فراهم کرده‌اند. برنامه‌ای که ایرانسل برای هم وطنان خود طراحی کرده «چارخونه» نام دارد که نه تنها دسترسی آسان به انواع اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را فراهم می‌کند بلکه دنیایی رنگارنگ از کتاب‌ها، فیلم‌ ها، سریال‌ها و کتاب‌های صوتی را هم در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

دسترسی آسان به بازی‌ها و اپلیکیشن‌های متنوع

ایرانسل در این اپلیکیشن بخشی به نام بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها قرار داده است که جدیدترین و محبوب‌ترین بازی‌ها و برنامه‌ها در آن قرار دارد. با کلیک بر روی آیکون هر اپلیکیشن وارد صفحه اختصاصی آن می‌شوید و می‌توانید به جزئیات و اطلاعات بیشتری درباره آن اپ دسترسی پیدا کنید. یکی از ویژگی‌های اصلی این پلتفرم قابلیت آپدیت پیشرفته آن است، به این صورت که اگر آپدیت جدید یک برنامه یا بازی منتشر شود می‌توانید با لمس آیکون سه نقطه در گوشه بالایی سمت چپ و انتخاب گزینه سایر نسخه‌ها به انتشارهای قبلی عنوان مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

اپ ایرانی چارخونه

فیلم و سریال مورد علاقه‌تان را ببینید

بخش دیگری که در اپلیکیشن چارخونه دیده می‌شود بخش فیلم و سریال است که از طریق آن با دنیایی از فیلم‌های جدید و سریال‌های به روز دنیا رو‌به‌رو خواهید شد. در این بخش ژانرهای مختلف فیلم‌ها و سریال‌ها با دوبله یا زیر نویس فارسی در اختیار شما قرار گرفته و هم‌چنین از این طریق می‌توانید کیفیت مورد نظرتان را برای تماشا آن فیلم یا سریال انتخاب کنید. با کلیک بر روی آیکون هر فیلم وارد صفحه اختصاصی آن می‌شوید که در آن اطلاعات تکمیلی مانند نام بازیگران و کارگردان و خلاصه داستان فیلم قابل مشاهده است.

هر موسیقی و پادکستی که دوست دارید گوش بدید

در این برنامه می‌توانید آرشیو کاملی از انواع قطعات موسیقی و پادکست‌های صوتی داشته باشید. در پلتفرم چارخونه تمام موسیقی‌ها و پادکست‌ها در دسته‌ بندی‌های مشخص و متفاوت به صورت منظم تقسیم ‌بندی شده‌اند. هم‌چنین ویژگی دیگری که باعث نقطه قوت چارخونه می‌شود قرار گیری فایل‌های شنیداری آموزشی به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و... در این اپلیکیشن است.

‎دسترسی به انواع کتاب‌های صوتی و دیجیتال

‎اپلیکیشن چارخونه سعی کرده به هر سبک سلیقه‌ای توجه کند در نتیجه در کنار موسیقی، سریال و فیلم و بازی بخشی دیگری مختص علاقه‌مندان کتاب قرار داده است. با مراجعه به این بخش می‌توانید انواع کتاب‌های دیجیتال و کتاب‌ های صوتی را به صورت رایگان دانلود کنید و یا با پرداخت هزینه بسیار کم از آن‌ها استفاده کنید. در این بخش از اپلیکیشن می‌توانید از انواع کتاب‌های داستان و رمان، شعر و ادبیات، علوم انسانی، روانشناسی، سبک زندگی، کودک و نوجوان، بازاریابی و فروش و کسب و کار و... استفاده کنید. هم‌چنین چارخونه فیلترهای قرار داده که کاربران می‌توانند در هنگام جست‌وجو با استفاده از آن به راحتی و با سرعت بالاتر محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند.

اپ ایرانی چارخونه

راویتو

‎راویتو آخرین تب در اپلیکیشن چارخونه و جذاب‌ترین قسمت آن است که پویایی‌نمایی‌ها و ویدیوهای کوتاه و سرگرم‌ کننده در آن قرار دارد. از این قسمت می‌توانید آخرین آثار کانال‌های مشهور مثل دیرین دیرین و سوریلند و یا جدیدترین ویدیوهای ورزشی را مشاهده کنید. هم‌چنین قابلیت ویژه این بخش امکان آپلود محتوا از طرف کاربران است که کاربران هم می‌توانند با تکمیل اطلاعات پروفایل خود، اقدام به آپلود محتوا در این بخش کنند.

چگونه نصب کنیم؟

‎برای دریافت اپلیکیشن چارخونه تنها کافی است به وب سایت رسمی چارخونه مراجعه کنید و پس از نصب و ورود به اپلیکیشن، در بخش چارخونه پلاس به انواع محتوا از جمله فیلم، سریال و کتاب صوتی دسترسی پیدا کنید. این دسترسی به محتواها از طریق پرداخت حق اشتراک روزانه و ماهانه برای شما فعال می‌شود. با ورود به قسمت تنظیمات اپلیکیشن چارخونه، با موارد متعددی روبه‌رو خواهید شد که اغلب آن‌ها در رابطه با قابلیت به روزرسانی برنامه است. در قسمت به روزرسانی می‌توانید زمان ‌بندی دانلود آپدیت‌ها، نگهداری نسخه پشتیبان از اپ‌ها و انتخاب نوع پخش‌ کننده (پلیر داخلی یا گوشی) و امکانات دیگر را تنظیم کنید. در کل بارگذاری محتوا در چارخونه برای توسعه ‌دهندگان هزینه‌ای ندارد بنابراین فضای مناسبی برای کسب درآمد از طریق ارائه محصولات برای سازندگان برنامه‌ها و تولید کنندگان محتوا به وجود آورده است. هم‌چنین تمامی جزئیات این اپلیکیشن با آنتی ویروس معتبر بررسی شده در نتیجه کاربران می‌توانند بدون نگرانی پیرامون مشکلات امنیتی اقدام به دانلود برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه خود کنند.

جمع بندی

در آخر باید گفت چارخونه جایگزین مناسبی برای پلتفرم‌های خارجی‌ است که به دلیل محدودیت‌ها امکان استفاده از برخی خدمات آن‌ها در کشور ما وجود ندارد. در حال حاضر کاربران علاقه مند به این اپلیکیشن می‌توانند اشتراک ماهیانه و روزانه چارخونه پلاس را به ترتیب با تخفیف 50 و 20 درصدی خریداری کنند و از قابلیت‌های فوق العاده آن استفاده کنند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه