عرضه بازی God of War برای کامپیوتر های خانگی PC

عرضه بازی God of War برای کامپیوتر های خانگی PC

تریلر بازی God of War برای کامپیوتر های خانگی عرضه از امروز

به نقل از بلاگ پلی استیشن، جدیدترین نسخه بازی خدای جنگ (God Of War) از 14 ژانویه 2022 برای دوستداران آن بر روی PC عرضه می شود. از قابلیت های جذاب این بازی می توان به نمایش اولتراواید (ultra-wide) آن با مقیاس 21:9 اشاره کرد که در تیزر بازی نیز از آن پرده برداری شده. این فرنچایز با ارائه بازی خود بر روی پلی استیشن 2 کار خود را آغاز کرد و همواره از بازی های مختص کنسول سونی بوده است. اما حال و با گذشت بیش از 17 سال از ارائه اولین بازی خدای جنگ، این بازی برای کامپیوتر های خانگی نیز عرضه می گردد. طرفداران بی شمار کریتوس شخصیت اصلی بازی God of war دیگر نیاز به استفاده از پلتفرم های پلی استیشن برای لذت بردن از این بازی را ندارند.

تیزر بازی خدای جنگ برای PC

در ادامه می‌توانید به تماشای تیزر گاد آف وار یا خدای جنگ که برای کامپیوتر های خانگی از امروز فروش آن آغاز می گردد بپردازید:

 

 

شخصیت های اصلی این بازی، کریتوس خدای جنگ پیشین یونان و پسر او آترئوس می باشند که پس از مرگ مادر آترئوس سفر خطرناکی را آغاز می کنند تا بتوانند خواسته او را که گفته بود خاکسترش را در بلندترین نقطه از نه قلمرو پخش کنند انجام دهند. پسر او اما در جریان سفر از ذات خدایی خود بی اطلاع می باشد. این بازی به ویژه برای داستان، طراحی هنری، موسیقی و گرافیک بالای خود مورد تحسین بوده است و رابطه میان دو شخصیت آن مورد ستایش منتقدان قرار گرفته است. بازی خدای جنگ 2018 با فروش 10 میلیون کپی یکی از پر فروش ترین بازی های پلی استیشن 4 بوده است، همچنان برنامه بر این است که بازی بعدی این سری با نام رگناروک در سال 2022 برای پلی استیشن های 4 و 5 ارائه شود.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه