ساعت هوشمند آنر واچ GS3 با قابلیت‌های فوق العاده

ساعت هوشمند آنر واچ GS3 با قابلیت‌های فوق العاده

از ساعت هوشمند آنر واچ GS3 با قابلیت‌های فوق العاده رونمایی شد

آنر به عنوان یک زیر نظر گروه هواوی، از اواخر سال 2011 شکل گرفت و در سال 2013 تأسیس شد. این کمپانی از زمان آغاز با تولید سری گوشی‌های هوشمند با رقبایش در چین رقابت کرده‌ است. در چند سال اخیر این شرکت در زمینه تولید گجت‌های پوشیدنی نیز به صورت جدی فعالیت می‌کند. هم اکنون آنر یکی دیگر از گجت‌های پوشیدنی خود را که یک ساعت هوشمند است معرفی کرد. این ساعت هوشمند آنر واچ GS3 نام دارد که نسبت به بقیه ساعت‌های این کمپانی تفاوت‌های زیادی پیدا کرده است. از قابلیت‌های فوق العاده این ساعت هوشمند می‌توان به استفاده از فولاد ضد زنگ کم کربن در بدنه آن اشاره کرد که باعث مقاومت بالا آن در برابر هر ضربه و فشاری می‌شوند البته طراحان ماهر آنر به صورتی این ساعت را طراحی کرده‌اند که به هیچ عنوان استفاده از فولاد سبب سنگینی وزن آن نشود.

وزنی که آنر برای این ساعت در نظر گرفته 44 گرم است که وزن بسیار سبکی محسوب می‌شود. قطر ساعت آنر واچ GS3 فقط 45.9 میلی متر است که بیانگر ظرافت آن است. نمایشگر این ساعت هوشمند از نوع امولد و اندازه 1.43 اینچی دارد که البته این اندازه برای مدل پرو آن کمی کوچک‌تر و به اندازه یک صفحه نمایش 1.39 اینچی می‌شود. این ساعت از آنر دارای قابلیت‌هایی برای نظارت بر سلامت افراد نیز می‌باشد. برای مثال ساعت آنر واچ GS3 دقتی برابر با 97 درصد در ردیابی ضربان ‌قلب دارد و دلیل آن استفاده از ماژول PPG هشت کاناله در این ساعت است. هم‌چنین پایش اکسیژن خون و نظارت بر خواب 24 ساعته نیز از دیگر قابلیت‌های آن هستند.

قابلیت جدیدی که در این ساعت دیده می‌شود قابلیت موقعیت‌یابی دو فرکانسی آن است که امکان ردیابی فعالیت‌های کاربران در محیط بیرون را امکان پذیر می‌کند. ساعت آنر واچ GS3 به دلیل پشتیبانی از 5 صورت فلکی ماهواره‌ای اصلی در موقعیت یابی 167 درصد بسیار دقیق عمل می‌کند و سرعت آن نیز در تعیین موقعیت کاربر فوق العاده عالی است. آنر برای این ساعت یک باتری 451 میلی ‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است که برای شارژ کامل به یک ساعت زمان نیاز دارید. در صورت استفاده عادی از این ساعت هوشمند، شارژ باتری آن می تواند تا 14 روز دوام بیارد اما در صورت استفاده از GPS طول عمر این باتری به 30 ساعت خواهد رسید. حافظه داخلی که آنر برای ساعت هوشمند آنر واچ GS3 در نظر گرفته است 4 گیگابایت می‌باشد. هم‌چنین آنر نرم افزارهایی مانند آلارم و تایمر نیز به صورت پیش فرض روی آن قرار داده است. این کمپانی زمان دقیق فروش ساعت آنر واچ GS3 و قیمت آن را اعلام نکرده است.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه