بهترین بازی های اندروید و IOS سال 2021

بهترین بازی های اندروید و IOS سال 2021

بهترین بازی های اندروید و IOS تا سال 2021

موفقیت چشمگیر سیستم عامل های موبایل، علی الخصوص سیستم عامل های اندروید و IOS باعث شده گوشی های موبایل بیشتر از قبل در زندگی ما حضور داشته باشند و این حضور پر رنگ مدیون اپلیکیشن ها و بازی هایی است که یا در طول روز به کرات برای رفع نیاز های مختلف از آنها استفاده می کنیم و یا برای دوری از تنش های روزانه با آنها سرگرم می شویم.

بروز شدن سیستم عامل ها و بکارگیری سخت افزار های قدرتمند باعث شده تا هر روز شاهد عرضه برنامه های کاربردی تر و بازی های خارق العاده تر باشیم؛ بازی های موبایلی که کم کم پا به پای انواع بازی های مخصوص کنسول ها و کامپیوتر پیشرفت کرده اند و در خیلی از موارد بسیار شبیه به نسخه های کنسول و کامپیوتر هستند و گاها با توجه به سهولت اجرا، از بازی های کنسولی نیز بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. همانطور که گفته شد افراد زیادی روزانه وقت خود را صرف بازی های موبایلی می کنند و به سرعت تعداد این افراد نیز در حال افزایش است و بدلیل همین محبوبیت، با وجود قرارگیری صدها هزار برنامه و بازی در گوگل پلی، این بازی ها هستند که در تب اول به کاربرن نمایش داده می شوند.

ازین رو هر روزه بازی های جدید تر، هیجان انگیز تر و سرگرم کننده تری در دسترس قرار می گیرند تا سلیقه های طیف گسترده ای از کاربران را تحت پوشش قرار دهند و آن ها را هرچه بیشتر سرگرم کنند. محبوبیت بازی های موبایلی بقدری بالا رفته که برخی از افراد ازین طریق کسب درآمد نیز می­کنند و با پیشرفت بازار ارز های دیجیتال بسیاری از کاربران با یک تیر دو هدف را نشانه میروند، هم بازی و هم کسب درآمد. اگر شما هم به این بازی­ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های کریپتوکیتیز (CryptoKitties)، Sorare، اسپلینترلند (Splinterlands) و... را بررسی کنید. در ادامه این مقاله لیستی از بهترین بازی های اندروید و IOS در سال 2021 را به شما معرفی می کنیم و پس از آن به معرفی هریک بصورت جداگانه خواهیم پرداخت.

  • Among Us
  • Arena of Valor
  • Crossy Road
  • Fortnite
  • Hitman Go
  • League of Legends: Wild Rift
  • MineCraft
  • Pokemon Go
  • Threes
  • Traffic Racer
  • Sky Dancer Run

 

بهترین بازی های اندرویدی سال 2021

 

بازی Among Us

در این بازی شما با دوستان فضانوردتان همکاری می­کنید تا سفینه فضایی خود را تعمیر کنید. در این بازی نباید به هیچکس اعتماد کنید چرا که خرابکارانی بطور مخفیانه قصد کشتن شما و خرابکاری در سفینه را دارند. بازی Among Us (امونگ آس) یک بازی آنلاین است که در سال 2018 به هدف سرگرم کردن کابران در روزهای قرنطینه ساخته شده بود و بصورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفت اما در سال 2020 و با شیوع ویروس کرونا محبوبیت پیشتری پیدا کرد در سال 2020 با شیوع ویروس کرونا محبوبیت زیادی پیدا کرد. در واقع این بازی در سال 2018 هدف این بازی سرگرم شدن افراد به هنگام قرنطینه بود. این بازی یک بازی آنلاین بوده که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین اندروید 2021 معرفی شده است.

بازی Arena of Valor

بازار MOBA (Multiplayer online battle arena) یا همان بازی های آنلاین مبازه ای در کامپیوتر کاملاً تحت تسلط دو بازی Dota 2 و League of Legends است و اما در بخش بازی های موبایلی این Arena of Valor است که به تازگی ظهور کرده. بازی Arena of Valor خلاصه ای از سرعت، هیجان و اعتیاد است؛ بازی را که شروع می کنید تا پای جان می­جنگید و هنگامی که تمام شد دوباره یک مسابقه دیگر و .... اگر برای اولین بار میخواهید بازی MOBA انجام دهید، Arena of Valor بهترین گزینه برای ورود انتخاب است چرا که به خاطر مسابقات کوتاه 15 دقیقه ای، المان های جذاب، کنترل های مناسب صفحات لمسی و از همه مهم تر استراتژی ها، برای گیمرهای کم تجربه و حتی حرفه ای بسیار مناسب است و میتواند شما را به سبک MOBA معتاد کند. بازی Arena of Valor را می­توان جانشین بازی League of Legends روی موبایل دانست چرا که الهامات زیادی از این بازی گرفته و خیلی از المان هایش تشابه بالایی با آن دارند، با این تفاوت که این بازی روی گوشی های موبایل در حال اجراست. بنابراین قواعد بازی همانند بازی لیگ آو لجندز و یا دیگر بازی های مشابه است. در این بازی، بسته به تعداد بازیکنان محیط بازی به چند لاین تقسیم شده که در هر لاین ساختمان ها و موانع دفاعی وجود داردکه بایستی بازیکن با نابودی این موانع و ساختمان ها به پیروزی برسد. در طرف مقابل بازی هم بقیه کاربران با نیروهای خود به سمت شما حمله می کنند که با کشتن آن ها می توانید سکه به دست آورید. بازی Arena of Valor، متعلق به شرکت Tencent است که بصورت رایگان در گوگل پلی و اپ استور قابل دسترسی است.

بازی Crossy Road

Crossy Road یک بازی هیجانی و جذاب است که در سال 2014 عرضه شد و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته که می‌توان آن را بصورت آنلاین و یا آفلاین نیز بازی کرد. این بازی بدون انتهاست و شما بایستی کاراکتر خود را از خیابان ها و موانع عبور دهید تا امتیاز شما رفته رفته بالاتر رود و بتوانید رکوردی از خود ثبت نمایید. شاید در نگاه اول این بازی بسیار ساده بنظر برسد اما طول مسیر پر از چالش هایی است که برای عبور از آنها نیاز به تلاش دارید. اگر قصد سرگرم شدن و رقابت با سای ر افراد را دارید پیشنهاد میکنیم حتما این بازی رو بصورت رایگان از گوگل پلی یا اپ استور نصب کنید.

بازی Fortnite

در رده بندی که در سال 2017 برای بهترین بازی ها انجام شده بود، بازی فورتنایت در رده 32 بهترین بازی های جهان قرار گرفته بود اما پس از مدت یک سال این بازی به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی های دنیا شناخته شد. در این بازی، یک بالون آبی حامل صد بازیکن است که پس از رسیدن بر فراز جزیره ای، همه بازیکنان با گلایدر در منطقه ای امن فرود می­آیند که این منطقه ی امن هر لحظه در حال کوچکتر شدن است و بازیکنان بایستی با استفاده از نقشه و کلنگی که در اختیار دارند برای خود سرپناه بسازند، سلاح پیدا کنند و در منطقه امن بمانند. بازیکنان در طول بازی با خطرات زیادی از جمله حمله سایر رقبا مواجه می شوند که در این بین تنها یک بازیکن که از همه حرفه ای تر است و سلاح ها را می­شناسند و واکنش سریع تری دارد تا انتهای بازی زنده باقی می ماند و برنده بازی می­شود.

بازی HitmanGo

در بازی هیتمن گو که حال و هوای شطرنجی دارد، مراحل مختلفی وجود دارد که پس از تکمیل این مراحل به هدف اصلی خود که کشتن اشخاص مهم است خواهید رسید. در این بازی مامور 47 همچون یک مهره شطرنج قابلیت حرکت به خانه های مجاور را دارد و به این ترتیب این بازی مهیج و معما گونه به نگاهی جدید به سبک بازی به جذابیت خود افزوده است. جدای از هدف اصلی، ماموریت های فرعی هم برای شما در نظر گرفته شده که با به پایان رساندن آنها می­توانیدآیتم ها و جوایزی را بدست آورید تا آن مرحله را با رکورد بهتری به انجام برسانید. این مراحل و ماموریت ها به مرور سخت تر می شوند و بیشتر شما را به چالش خواهند کشید.

بازی Minecraft

بازی ماینکرفت یک بازی سه بعدی اول شخص با گرافیکی متفاوت است که دنیای اطراف را با مکعب هایی (بلوک ها) رنگی که نماد سنگ و خاک و آب و ... هستند نشان می­دهد و بازیکن در آن میتواند بدون دنبال کردن هدف خاصی و بصورت آزادنه نحوه بازی را انتخاب کند. دنیای این بازی عملا نامحدود است  و بخاطر خلاقانه بودن آن و بازیکنان به اندازه تلاششان  بلوک ها را از نقاط مختلفی (بوم ها) همچون صحرا، جنگل، دریا، کوه، غار و ... جمع آوری می­کنند و سازه های مختلفی را مطابق سلیقه خود ایجاد می­کنند.  بازیکنان در طول بازی با موجودات گوناگونی بنام موب (mob) در چرخه های روز و شب که هریک بمدت 20 دقیقه در دنیای بطول می­انجامد روبرو می­شوند. حیوانات موب های مطیعی هستند که در طول روز تولید می­شوند و از آنها بعنوان شکار و برای بدست آوردن غذا استفاده می­شود؛ موجوداتی همچون عنکبوت ها، اسکلت ها، زامبی ها و... از موب های دشمن هستند که در طول شب و در مکان های تاریک تولید و پدیدار خواهند شد. این بازی دارای دو حالت بازی خلاقانه (Creative) و حالت بقاء (Survival) است که در حالت بقاء بازیکنان باید به جمع ‌آوری منابع بپردازند و برای زنده ماندن خود تلاش کنند اما در حالت خلاقانه بازیکنان منابع نامحدودی در اختیار دارند و می توانند آزادانه به اجرای بازی بپردازند؛ همچنین در این حالت سلامتی و سیری بازیکن نامحدود است. حالت سوم این بازی Hardcore نام دارد که حالتی همچون حالت بقاء است اما درجه سختی این حالت از حالت بقا بیشتر است و بازیکن پس از ازدست دادن جان خود، دنیایی که ساخته را حذف می­کند.

بازی PokemonGo

بازی Pokemon Go یک بازی ماجراجویی در دنیای واقعی با سبکی خاص و دوست داشتنی است که با استفاده از GPS و قابلیت واقعیت افزوده به بازیکنان اجازه می­دهد به شکار پوکمون ها بپردازند. این بازی جذاب با کمک دوربین پشتی گوشی و قابلیت واقعیت افزوده و GPS پوکمون ها را به دنیای واقعی می­آورد و همانطور که بازیکن در محیط اطراف به راه رفتن و گشتن می­پردازد پوکمون ها روی نقشه ظاهر می­شوند و با علایمی که روی صفحه ظاهر می­شوند فاصله آنها از بازیکن مشخص می­شود که قبل از رسیدن آنها بایستی با استفاده از Pokéball این موجودات را از بین ببرید. جالب تر اینجاست که این بازی را می­توان بصورت چند نفره و با دوستان خود امتحان کنید تا با دوستانتان بصورت گروهی تجربه ای از یک بازی سرگرم کننده در دنیای واقعی داشته باشید و مدت ها سرگرم بمانید.

بازی Threes

اگر شما هم جز علاقمندان بازی های فکری هستید، پیشنهاد می­کنیم با نصب این بازی خود را به چالش بکشید. گیم پلی این بازی بسیار شبیه بازی معروف 2048 است و با جمع زدن بلوک های عددی همسان، به رکورد های جدید دست خواهید یافت. این بازی پایانی ندارد و بسته به مهارت بازیکن و تا جایی که بلوک ها قادر به جابجایی و جمع زدن باهم باشند ادامه خواهد یافت که در پایان امتیاز شما بر اساس جمع زدن بلوک ها محاسبه خواهد شد.

بازی Traffic Racer

بازی جذاب Traffic Racer ساخت استودیوی Soner Kara، از بهترین سازنده های بازی های Racing روی گوشی های موبایل است. در این بازی، بازیکن باید با انتخاب یک ماشین به دل جاده ای بی انتها بزند و با حفظ بالاترین سرعت و تصادف نکردن با خودروهای دیگر به امتیاز بالاتری برسد که در نهایت این امتیاز ها و پول ها قدرت بیشتری برای انتخاب خودروهای سریعتر به بازیکن خواهند داد. کنترلرهای این بازی دو دکمه ی گاز و ترمز هستند که کاربر با استقاده از آنها و حسگر گوشی، هدایت ماشین را برعهده خواهد گرفت؛ هرچند این بازی به ظاهر ساده است اما بیش از 100 میلیون بار نصب شدن آن نشان می­دهد که محبوبیت این بازی بین کاربران تا چه اندازه بالاست.

بازی Sky Dancer Run

بازی اسکای دنسر یک بازی جذاب با گرافیک زیبا و خیره کننده در سبک دویدنی است که کاربر را جذب محیط زیبا و چالش های نفس گیر خود می­کند. این بازی مخصوص افرادی است که عاشق دویدن هستن اما دویدن فراتر از ابرها و در راه های باریک و چالش بر انگیزی که در طول آن، ترکیب بی نظیر رنگ ها و موسیقی زیبای این بازی جذابیت آن را چند برابر می­کند که امتیاز 4.3 از 5 و تعداد دانلود بیش از 500 هزار بار همگی گواه این موضوع هستند. در انتهای این مقاله لازم به ذکر است که اجرای برخی بازی ها نیازمند سخت افزارهای قوی و بروز می باشند که پیشنهاد می­شود با مراجعه به مقالات در همین بلاگ، با برخی از جدید ترین گوشی های موبایل و قدرتمندترین آنها آشنا شوید و یا برای خرید بهترین گوشی های موبایل به بخش فروشگاه اینترنتی بالاکا مراجعه نمایید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه

نظرات 1

چه پشت خوب و کاملی
۱۴۰۰/۱۱/۵