ترفندهای مخفی آیفون که به تازگی فاش شد

ترفندهای مخفی آیفون که به تازگی فاش شد

ترفندهای مخفی آیفون توسط کارمند سابق اپل فاش شد

از زمانی که TikTok راه خود را به پلتفرم عمومی باز کرد، مردم از آن به طرق مختلف استفاده کردند. بسیاری از مردم هک های نجات دهنده زندگی را به اشتراک می گذارند و این یکی از محبوب ترین بخش های این پلتفرم است. این بار، یکی از کارمندان سابق اپل ویدیوهایی در این محیط آپلود کرده و میانبرهایی که هر کاربر آیفون باید از آن مطلع باشد را در آن توضیح داده است. سابرینا بادین که یکی از کارمندان سابق اپل است، ترفندهای مخفی آیفون را ارائه کرده است. این نکات به اصطلاح به چندین روش به کاربران آیفون کمک می کند زیرا هنوز توسط خود برند تبلیغ نشده است. این شخص یک نمایه فعال در اپلیکیشن پرطرفدار شبکه های اجتماعی TikTok با نام حساب کاربری sabbadz@ دارد. او ویدیویی را روی آن منتشر کرده است که در آن ترفندهای آیفون را نشان می دهد که برای اکثر کاربران ناشناخته است. این ویدیوی TikTok به سرعت محبوبیت پیدا کرد و بحث شهر اینترنتی شده است. از آنجایی که کاربران آیفون اغلب برای مشاهده ویژگی های جدید به آخرین به روز رسانی ها وابسته هستند، به ندرت ویژگی های پنهان را از دست می دهند. اما علاقه مندان به فناوری و محققان با چنین مسائلی روبرو نیستند که قبلاً با دستگاه ها و نرم افزارها آزمایش کرده اند. بنابراین ممکن است برای برخی تعجب آور نباشد، اما ما انتظار داریم که برای عموم مردم مفید باشد. نکات و ترفندها نه تنها به صرفه جویی در زمان کمک می کند، بلکه به شما امکان می دهد از بهترین ویژگی های آیفون لذت ببرید. بریم و با چند تا از ترفند هایی که این شخص اخیرا در رابطه با آن ها ویدیو ساخته آشنا بشیم .

ترفندهای مخفی آیفون

حرکت دادن برنامه ها در صفحه اصلی

انتقال برنامه از یک صفحه به صفحه دیگر برای برخی از کاربران گوشی های هوشمند کار خسته کننده ای بوده است. اگرچه آیفون با بهترین طراحی و جلوه های لمسی خود ارائه می شود، اما فاقد ویژگی های همتا های اندرویدی خود است. این موضوع  رد شده است زیرا لازم است بدانید که می توانید چندین برنامه را در صفحه اصلی خود در آیفون نیز جابجا کنید. حالا، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی یک برنامه ضربه بزنید و آن را نگه دارید تا وقتی که شروع به لرزیدن کند. این عمل به شما کمک می کند آن را به مکان جدیدی در همان صفحه یا صفحه بعدی منتقل کنید. اما بسیاری از مردم نمی دانند که پس از این می توانید روی برنامه های دیگر ضربه بزنید. این باعث می شود چندین برنامه را همزمان جابجا کنید.

انتخاب پیام ها به طور همزمان

یکی دیگر از مشکلات، انتخاب چندین پیام و ایمیل با هم است. در اینجا می توانید از آن در صندوق ورودی ایمیل یا iMessage که اغلب با موارد ناخواسته پر شده است استفاده کنید. حالا، تنها کاری که باید انجام بدید این هست  که برنامه Mail یا Message را باز کنید. دو انگشت خود را روی نمایشگر قرار دهید و سپس به پایین بکشید. با این کار گزینه انتخاب آیتم ها ظاهر می شود و می توانید پیام ها و ایمیل هایی که نمیخواهید رو با هم و به طور همزمان حذف کنید.

ترفندهای مخفی آیفون

انیمیشن های iMassage

iMessage یکی از امن ترین پورت های ارتباطی برای کاربران اپل است  که اسرار پنهانی نیز دارد. اگر جلوه های ویژه متون قدیمی صفحه کلید را از دست داده اید، ما اینجا هستیم تا دقیقاً این را به شما بگوییم. بله، انیمیشن ها و جلوه های دیگر با کلمات کلیدی مخفی خاص در iMessage برای کاربران آیفون موجود است. سعی کنید این پیام های متنی را برای دوستان خود در iMessage ارسال کنید و هر دوی شما از انیمیشن های جالبی که در ادامه می آید لذت ببرید. برای مثال، با تایپ تولدت مبارک (happy birthday) بادکنک‌هایی را که روی صفحه‌نمایش دوستانتان شناور هستند نشان می‌دهد. با نزدیک شدن به ژانویه باید پیام های دیگری مانند سال نو مبارک (happy new year) را امتحان کنید و آتش بازی را در صفحه مکالمه خود ببینید.

قابلیت live text

این یکی دیگر از ترفندهای شگفت انگیزی است که شما را شاد می کند و همچنین از بسیاری جهات کمک می کند. این یکی از ویژگی های مفید آیفون است که باید مدت زیادی از آن غافل شده باشید. در آخرین آپدیت iOS 15، قابلیتی به نام Live Text عرضه شده است. با کمک آن می‌توانید از اپلیکیشن دوربین (camera) برای خواندن و کپی کردن متن از دنیای واقعی در آیفون خود استفاده کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه