قفل جدید Schlage را با آیفون یا اپل واچ خود باز کنید

قفل جدید Schlage را با آیفون یا اپل واچ خود باز کنید

با کمک قفل جدید Schlage می‌توانید در خانه خود را با آیفون یا اپل واچ باز کنید

Schlage یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده قفل‌های مصرفی و تجاری در دنیا است که از سال 1920 به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کند. به تازگی برند Schlage قفل هوشمند جدیدی را معرفی کرده است که کاربران اپل می‌توانند با اپل واچ یا گوشی آیفون خود به کمک این قفل هوشمند در خانه‌ی خود را باز کنند. در چند سال اخیر پیشرفت تکنولوژی به قفل‌ها هم رسیده و قفل‌های هوشمند مختلفی از کمپانی‌های متفاوت معرفی و روانه‌ی بازار شده‌اند اما در بین همه آن‌ها محصولات کمپانی  Schlage عملکرد بهتر و ایده‌های جالب‌تری داشته‌اند. این کمپانی به تازگی از قفل هوشمند جدیدی با نام Schlage Encode Plus Smart WiFi Deadbolt رونمایی کرده است که مجهز به قابلیت خاصی می‌باشد که تا کنون در هیچ محصولی دیده نشده است. طبق گزارشات برند Schlage فناوری قفل جدید Schlage Encode Plus Smart WiFi Deadbolt را براساس نوآوری‌های HomeKey که کمپانی اپل اخیرا در Ios15 معرفی کرده ساخته است.

فناوری Home Key به شما کمک می‌کند که با کلیدی از تکنولوژی NFC برای برقراری ارتباط با قفل‌های محیط اطراف استفاده کنید و آن را به کیف‌ پول اپل خود اضافه کنید و بنابراین با کمک آن به راحتی وارد خانه خود شوید. هم‌چنین این فناوری به صورتی طراحی شده است که دستورها صوتی Open Sesame یا Open Schlage پشتیبانی می‌کند تا برای باز کردن این قفل‌ هوشمند کار شما راحت‌تر شود. قفل Schlage Encode Plus Smart WiFi Deadbolt یکی از اولین‌ قفل‌هایی محسوب می‌شود که از پیشرفت‌های جدید اپل و قابلیت اتصال کلید‌های خانگی در HomeKit پشتیبانی می‌کند. برند Schlage بسیاری از ویژگی‌های این قفل را با الگو برداری از قفل Schlage Encode Wi-Fi طراحی کرده است. از ویژگی‌های کاربردی قفل Schlage Encode Plus Smart WiFi Deadbolt امکان بررسی قفل بودن یا نبودن درهای خانه‌ با استفاده از اپل واچ یا آیفون شما است و یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم آن امکان وارد کردن کدهای دسترسی مخصوص با چهار چوب‌های زمانی مشخص در اپلیکیشن مخصوص این قفل است تا با استفاده از این تنظیمات برای دوستان و خانواده‌ی خود کدی خاص برای دسترسی دائمی یا موقت ایجاد کنید. هم‌چنین این قفل هوشمند از دستیار صوتی گوگل اسیستنت و اپل سیری و آمازون آلکسا نیز پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این قفل جدید از Schlage حالت ذخیره‌ی نیرو آن است که با این قابلیت آن در حالت ذخیره‌ی نیرو کار می‌کند و اگر شارژ اپل واچ یا شارژ گوشی شما خیلی کم باشد، باز هم قفل تا چندین ساعت عمل می‌کند و می‌توانید از آن برای باز کردن در استفاده کنید. قابلیت اصلی این قفل یعنی Tap to unlock فقط از طریق ویژگی Home Key اپل در دسترس است و همین موضوع باعث زیادتر شدن ارزش خرید محصولات اپل می‌شود. این ویژگی‌های کاربردی ذکر شده از قفل Schlage Encode Plus Smart WiFi Deadbolt در استفاده از توزیع آسان کلید‌ها کمک زیادی می‌کند اما تنها ایراد این قفل‌ها فعالیت آن در دستگاه‌های مجهز به سیستم ‌عامل iOS یا اپل واچ است و کاربران اندروید فعلا نمی‌توانند از آن استفاده کنند. تاکنون قیمت دقیقی از این محصول منتشر نشده است اما پیش بینی می‌شود این قفل هوشمند از Schlage با قیمت 299.99 دلار از اواخر بهار سال میلادی 2022 به بازار عرضه شود و در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه