قفل خودرو  BYD خود را با ساعت هوشمند BYD باز کنید

قفل خودرو  BYD خود را با ساعت هوشمند BYD باز کنید

قفل خودرو  BYD با ساعت هوشمند BYD باز می‌شود!

امروز خودروساز چینی BYD از ساعت هوشمند برند خود که می‌تواند قفل ماشین‌های این شرکت را باز کند رونمایی کرد. این قابلیت می‌تواند استفاده از این خودروها را برای ما راحت‌تر و جذاب‌تر کند و یک پیشرفت چشمگیری در این زمینه به وجود بیاورد. امروز BYD پوسترهای تبلیغاتی برای این محصول منتشر کرده است که از آن‌ها صفحه‌ گرد و ناهموار این ساعت هوشمند و لوگوی BYD در بالا قاب فلزی آن کاملا قابل تشخیص است. طبق این پوستر صفحه‌ نمایش شیشه‌ای ساعت و بندهای لاستیکی آن زیبایی خاصی به این گجت هوشمند بخشیده‌اند.

طبق گزارشات اعلام شده چندین صفحه مختلف برای این ساعت هوشمند ارائه شده و ویژگی‌هایی مختلفی مانند گام ‌شمار، گام‌شمار ورزشی، مانیتور ضربان قلب، نظارت بر خواب، یادآور تماس، سنسور دما و موارد دیگر جز ویژگی‌های اصلی آن هستند. طبق اخبار منتشر شده از BYD  به نظر می‌رسد این ساعت دارای ویژگی‌هایی خواهد بود که خود را با خودروهای شرکت هماهنگ می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها امکان بالا و پایین بردن شیشه‌ها و باز کردن صندوق عقب هستند که همگی با کمک این ساعت هوشمند انجام می‌شوند.

در کل تولید ساعت هوشمند BYD را می‌توان پیشرفت مهمی دانست که می‌تواند در آينده جایگزین سوئیچ خودرو شود. هم‌چنین این یعنی ساعت مذکور نه‌ تنها می‌تواند به عنوان سوئیچ  برای ورود کاربر به خودروی هوشمند BYD نقش داشته باشد بلکه می‌تواند در نقش یک ساعت هوشمند نیز به شما کمک کند. انتظار می‌رود ساعت هوشمند BYD به ‌زودی روانه بازار شود و به فروش برسد اما متاسفانه قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه