چند برنامه اندرویدی که استفاده از واتساپ را راحت‌ تر می‌کنند!

چند برنامه اندرویدی که استفاده از واتساپ را راحت‌ تر می‌کنند!

طبق بررسی‌های فراوان کارشناسان، صبح امروز چند برنامه اندرویدی که از نظر کاربران قابلیت‌ واتساپ را افزایش می‌دهند و امکانات بیش‌تری از این پیام رسان را در اختیار قرار می‌دهند معرفی شدند. در این روزها در بین انواع شبکه‌های اجتماعی پیام رسان واتساپ نیاز به هیچ معرفی ندارد. واتساپ یکی از پرطرفدارین اپلیکیشن‌های ارتباطی است که در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارد. کمپانی فیسبوک که مالکیت واتساپ را در اختیار دارد، چند ماه یک بار آپدیت‌های جدید واتساپ را منتشر می‌کند تا قابلیت‌های این اپلیکیشن را افزایش دهد. با این حال، برخی از برنامه‌های ثالث وجود دارند که با ارائه‌ مجموعه‌ای از دلخواه سازی‌ها و ابزارهای مفید باعث بهبود تجربه استفاده از واتساپ می‌شوند.

برنامه ZEDGE

چند برنامه اندرویدی که استفاده از واتساپ را راحت‌ تر می‌کنند!

طبق بررسی‌های که کارشناسان انجام داده‌اند برنامه ZEDGE یکی از برنامه‌های محبوب است که با ویژگی‌های بسیاری که دارد می‌توانید واتساپ را به شکل دلخواه خود در بیاورید. درون برنامه واتساپ یک سری تصاویر پیش زمینه مهیا شده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید اما متاسفانه تعداد آن‌ها محدود است. ZEDGE دارای یک آرشیو بزرگ از تصاویر پیش زمینه است که می‌توانید از آن‌ها برای تصویر پیش زمینه چت خود استفاده کنید. هم‌چنین برنامه ZEDGE دارای یک آرشیو از آهنگ‌های زنگ و صدا اعلان است که می‌توانید به دلخواه آن‌ها را انتخاب کنید و برای آهنگ زنگ و اعلان واتساپ خود قرار دهید. دانلود این برنامه رایگان است و اکثر ویژگی‌های که دارد نیز به صورت رایگان عرضه می‌شود، اما یک سری قابلیت‌ها هستند که برای فعال شدن نیاز به پرداخت پول دارند که در درون خود برنامه می‌توانید انجام دهید.

برنامه Sticker maker

چند برنامه اندرویدی که استفاده از واتساپ را راحت‌ تر می‌کنند!

طبق نظرسنجی انجام شده در بین پیام رسان‌ها، استیکر یک روش جذاب و سرگرم کننده برای ایجاد تعامل است. واتساپ در درون برنامه خود آرشیوی از استیکرها دارد، اما فقط تعداد کمی از آن‌ها در دسترس کاربران هستند. برنامه Sticker maker یک برنامه کابردی است که به شما این امکان را می‌دهد که خیلی آسان استیکرهای دلخواه خود را ایجاد کنید. شما می‌توانید برای ایجاد استکیرها از عکس‌ها یا میم‌های موجود در گالری گوشی خودتان استفاده کنید. در این برنامه می‌توانید به صورت رایگان پک‌هایی با تعداد نامحدود استیکر ایجاد کنید و با ویژگی برش هوشمند هر قسمت از عکس را به راحتی برش دهید. این برنامه هم‌چنین دارای یک ویژگی اجتماعی عالی است که می‌توانید استیکرهای ساخته شده توسط افراد دیگر را دانلود کنید.

برنامه WAPunch

چند برنامه اندرویدی که استفاده از واتساپ را راحت‌ تر می‌کنند!

یکی دیگر از برنامه‌هایی که طبق این گزارش در بین کاربران از امتیاز بالایی برخوردار است WAPunch نام دارد. برنامه WAPunch یک برنامه مکمل و پر از ویژگی برای واتساپ است. این برنامه این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت خودکار عکس‌ها و ویدیوهایی که مخاطبینتان در استاتوس‌های خود به اشتراک می‌گذراند را ذخیره و دانلود کنید؛ هم‌چنین با قابلیت فوتو ادیتوری که در درون برنامه قرار داده شده است، می‌توانید اقدام به ویرایش تصاویر خود کنید. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در این برنامه قرار داده شده، سربرگ چت مستقیم است. با استفاده از این ویژگی، شما می‌توانید همچنان که به چت خود ادامه می‌دهید از یک برنامه دیگر نیز استفاده کنید و حتماً لازم نیست که برای چت کردن، در برنامه واتساپ باشید. این برنامه همچنین این امکان را به شما می‌دهد که بدون ذخیره شماره تلفن افراد، با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. همان طور که برای همه ما اتفاق افتاده پس از مدتی استفاده از واتساپ، به دلیل ارسال و دریافت حجم زیادی از داده‌ها، ممکن است فضای گوشی شما پر شود و حتی برنامه با اختلال مواجه شوند، با استفاده از برنامه WAPunch می‌توانید فایل‌های بلا استفاده یا به اصطلاح junk را پاک کنید و فضا گوشی خود را خالی کنید.

 برنامه Chat Track

چند برنامه اندرویدی که استفاده از واتساپ را راحت‌ تر می‌کنند!

برنامه Chat Tracks یک اپلیکیشن پولی برای پیگیری مخاطبین واتساپ شما است که با این برنامه می‌توانید فعالیت‌های فرزندانتان را کنترل کنید و هر بار که فرزندتان در واتساپ آنلاین باشد مطلع شوید. برنامه Chat Track اشتراک‌های مختلفی را برای خدمات خود ارائه می‌دهد، اما می‌توانید ابتدا آزمایش رایگان آن را انجام دهید تا ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر.

برنامه WhatsAuto

چند برنامه اندرویدی که استفاده از واتساپ را راحت‌ تر می‌کنند!

برنامه WhatsAuto این امکان را به شما می‌دهد که به صورت خودکار هنگامی که آفلاین هستید پاسخ پیام‌های خود را دهید. اگر در یک جلسه حاضر هستید یا دارید رانندگی می‌کنید، خیلی ساده WhatsAuto را فعال کنید تا با پیام‌های از پیش نوشته شده، پاسخ کسانی که به شما پیام می‌دهند را بدهید. برنامه WhatsAuto هم‌چنین دارای ویژگی زمان بندی بوده تا مشخص کنید چه زمانی حالت پیام خودکار فعال شود؛ علاوه بر این، دارای حالت رانندگی بوده تا تشخیص دهد شما در حال رانندگی هستید و مخابینی که به شما پیام ارسال می‌کنند این موضوع را اطلاع می‌دهد. این برنامه دارای یک نسخه پولی نیز بوده که قابلیت‌های بیش‌تری در آن نهفته است.

برنامه Hi Translate

چند برنامه اندرویدی که استفاده از واتساپ را راحت‌ تر می‌کنند!

برنامه Hi Translate همانطور که از نامش مشخص است، یک برنامه با قابلیت ترجمه است. این برنامه دارای ویژگی‌های قدرتمندی است که می‌توانید در چت‌های واتساپ خود از آن‌ها استفاده کنید و می‌توانید هر متنی را از پیام‌های خود را به بیش از پنجاه زبان زنده دنیا ترجمه کنید. این برنامه به شبکه تلفن همراه نیاز ندارد زیرا از ترجمه آفلاین پشتیبانی می‌کند؛ همچنین می‌توانید پیام‌های صوتی خود را با آن ترجمه کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مفیدی که می‌توانید استفاده کنید، ترجمه تصاویر است که به شما امکان می‌دهد متن‌های درون تصاویر را ترجمه کنید. این برنامه کاملاً رایگان بوده و هر از چند گاهی به استفاده کننده تبلیغ نشان می‌دهد.

برنامه WhatsCrop

چند برنامه اندرویدی که استفاده از واتساپ را راحت‌ تر می‌کنند!

برنامه WhatsCrop ویژگی ویرایش تصاویر را در واتساپ فراهم می‌کند. این برنامه این امکان را به شما می‌دهد که عکس پروفایل واتساپ خود را بدون از دست دادن بخش قابل توجهی از آن برش دهید. این برنامه به طور خودکار اندازه تصویر را بدون برش بیش از حد به اندازه مورد نظر می‌رساند. تمام ویژگی‌های این برنامه به صورت رایگان عرضه می‌شود و با تهیه نسخه پولی آن تنها تبلیغات برنامه برای شما حذف خواهد شد.

برنامه Click to chat

چند برنامه اندرویدی که استفاده از واتساپ را راحت‌ تر می‌کنند!

برنامه Click to chat یک برنامه کوچک و مینی بوده که تمرکز آن تنها روی یک ویژگی است. در واقع این اپلیکیشن این امکان را به شما می‌دهد تا به هر شماره واتساپ پیام دهید بدون اینکه آن را در مخاطبین تلفن خود ذخیره کنید. این برنامه کاملاً رایگان بوده و هیچ تبلیغی نیز به شما نشان نمی‌دهد؛ فقط هنگامی که آن را باز می‌کنید یک منو در صفحه نمایشگر شما بالا می‌آید. می‌توانید کد هر کشوری را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید یا هم‌چنین به شماره‌ها اخیر موجود در گوشی پیام دهید. در واقع با کمک با این ویژگی مستقیماً وارد صفحه چت طرف مقابل خواهید شد.

برنامه Sticker.ly

چند برنامه اندرویدی که استفاده از واتساپ را راحت‌ تر می‌کنند!

برنامه Sticker.ly عملکرد مشابه‌ای با برنامه Sticker maker دارد و تمامی قابلیت‌های این برنامه به صورت رایگان عرضه می‌شوند. در این برنامه قادر خواهید به میلیون‌ها استیکر انیمیشنی واتساپ دسترسی داشته باشید و همچنین این امکان را به شما می‌دهد تا استیکرهای دلخواه خود را ایجاد کنید. با ویژگی برش خودکاری که در این برنامه نهفته شده است، می‌توانید هر قسمت از عکس را که خواستید برش دهید و از آن برای ساخت استیکر استفاده کنید. هم‌چنین یک قسمت برای جست و جوی استیکرهای محبوب قرار داده شده است که می‌توانید در آن استیکرهای پر استفاده را پیدا کنید. طبق گفته کاربران و بررسی‌های کارشناسان، برنامه‌هایی که در این مطلب معرفی شد، یک سری قابلیت‌هایی که جای خالی آن‌ها در برنامه رسمی واتساپ احساس می‌شود را عرضه کرده‌اند اما کارشناسان معتقدند واتساپ به زودی تمامی این ضعف‌ها را برطرف خواهد کرد. انتشار این خبر برای بسیاری از کاربران واتساپ خوشحال کننده بود که تا رفع این مشکلات بتوانند از این برنامه‌های کاربردی استفاده کنند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه