آپدیت جدید Battery Pack آیفون و LCD های جدید برای آیفون 14

آپدیت جدید Battery Pack آیفون و LCD های جدید برای آیفون 14

شرکت اپل با سازنده نمایشگر چینی BOE قراردادی منعقد کرده است. این قرارداد به ارزش 50 میلیون یوان برای 25 درصد از نمایشگر های OLED آیفون 14  تعیین شده است. این شرکت چینی تنها سازنده نمایشگری است که پنل های 6.1 اینچی تولید میکند و گوشی های آیفون 14 مکس قرار است این ابعاد را داشته باشند و این یعنی آیفون 14 مکس بزرگتر از آیفون 14 پرو خواهد بود.

صفحه نمایش جدید برای آیفون 14

منابع رسانه ای چینی اشاره کردند که این اولین باری است که شرکت چینی BOE پنل هایی را برای آیفون های نسل فعلی ارائه می دهد همچنین شرکت BOE نمایشگر نسخه های جایگزین و همچنین پنل هایی را برای آیفون های نسل قبلی تولید می کند.

اطلاعات جدید گزارش‌هایی از کره جنوبی منتشر می‌شود که BOE همچنین در حال آماده‌سازی پنل‌های OLED برای آی‌پدها و مک‌بوک‌های آینده است. به منظور پاسخگویی به نیازهای اپل برای قراردادهای آتی، BOE کارخانه B16 خود را در سیچوان توسعه داده و آن را به توان مناسب مورد نیاز برای تولید تعداد مورد نیاز پنل‌های OLED مجهز خواهد کرد.

LCD های جدید برای آیفون 14
LCD های جدید برای آیفون 14

شرکت BOE بهترین سال خود را از زمان شروع کار بر روی پنل‌ها داشته است. نتایج سالانه نشان میدهد که BOE تولید نمایشگر هایش را به نزدیک 60 میلیون OLED افزایش داده که این شرکت را به رتبه اول در چین و رتبه دوم در جهان پس از سامسونگ که رقیبی ندارد ارتقا داده است.

LCD های جدید برای آیفون 14

 

آپدیت جدید MagSafe Battery Pack

به روز رسانی جدیدی برای  MagSafe Battery Pack منتشر شده است که این امکان را فراهم میکند که گوشی آیفون را کمی سریعتر شارژ کند. وقتی این باتری پک به شارژر 20 واتی متصل شود، می‌تواند تا 15 وات شارژ را به آیفون منتقل کند، قبل از این آپدیت وقتی به شارژر متصل نبود میتوانست با قدرت 5 وات گوشی را شارژ کند اما اکنون، battery pack MagSafe قادر است با قدرت 7.5 وات گوشی را شارژ کند.

اپل این آپدیت را منتشر کرده و می‌توانید از iPhone، iPad یا Mac خود برای به‌روزرسانی Battery Pack استفاده کنید. اگر با آیفون به‌روزرسانی می‌ کنید، زمانی که Battery Pack به دستگاه متصل است به ‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شود .اپل اعلام کرد که علاوه بر گوشی های آیفون می توانید  MagSafe Battery Pack را به iPad یا Mac هم برای بروزرسانی متصل کنید و این بروز رسانی حدود 5 دقیقه طول میکشد.

LCD های جدید برای آیفون 14
LCD های جدید برای آیفون 14

برای اطلاع از اینکه آخرین به‌روزرسانی (نسخه 2.7) نصب شده، battery pack را به آیفون خود وصل کنید و به Settings > General > About > MagSafe Battery Pack بروید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه