بهترین گوشی سامسونگ سری S کدام است؟

بهترین گوشی سامسونگ سری S کدام است؟

معرفی بهترین گوشی سامسونگ سری S

برای خرید یکی از مدل‌های گوشی سامسونگ سری S، داشتن بودجه مناسب حرف اول و آخر را می‌زند! چون این سری تفاوت قیمتی قابل توجهی با سری A سامسونگ دارد. با این وجود، خریداران گوشی‌های قدرتمند سری S سامسونگ نیز از نظر شرایط مالی و ترجیحات کاربری تفاوت‌های زیادی دارند. به همین دلیل شرکت سامسونگ برای پاسخگویی به انتظارات مختلف، هر سال مدل‌های متنوعی را در سری S روانه بازار می‌کند.

معرفی بهترین گوشی سامسونگ سری S

آیا شما هم می‌خواهید به‌زودی یکی از مدل‌های سری S سامسونگ را خریداری کنید؟ ما در این مقاله از بالاکا 4 مدل مناسب را به شما همراهان همیشگی معرفی می‌کنیم. مدل‌هایی که شناخت ویژگی‌های برجسته آن‌ها کمکتان می‌کند تا با توجه به بودجه و نیاز، بهترین گزینه را انتخاب کنید. ناگفته نماند این مقاله را عمدتاً با تمرکز بر گوشی‌های سال 2022 نوشته‌ایم. بااین‌حال تلاش شده که با اتخاذ یک رویکرد مقایسه‌ای، بر انواع گوشی سامسونگ سری S در سال 2021 نیز مروری داشته باشیم.

کدام گوشی سامسونگ سری S را بخریم؟

ما به این سؤال با 4 گزینه احتمالی پاسخ داده‌ایم. پس بهتر است هر چه سریع‌تر برویم سراغ اصل مطلب!

1. Galaxy S22 Ultra؛ بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش و بهترین دوربین!

Galaxy S22 Ultra لقب گران‌ترین گوشی سامسونگ سری S را یدک می‌کشد که به یک صفحه‌نمایش بزرگ 6.8 اینچی مجهز شده است. ماژول دوربین این گوشی دارای 4 لنز است و بهترین عملکرد ممکن را در عکاسی بین مدل‌های دیگر سامسونگ دارد. این گوشی برخلاف مدل قبلی خود و مانند گوشی‌های سری نوت، همراه با قلم S Pen (بدون نیاز به هزینه اضافی) روانه بازار شده است. صفحه‌نمایش گوشی Galaxy S22 ultra به شکل قابل‌توجهی از صفحه‌نمایش مدل‌هایی مثل Galaxy S22 plus و Galaxy S22 بزرگ‌تر است. بااین‌حال، عملکرد دوربین احتمالاً مهم‌ترین دلیل برای ترجیح این مدل به سایر مدل‌های گوشی سامسونگ سری S محسوب می‌شود. شکی نیست که هر سه مدل خانواده S22 عملکرد خیره‌کننده‌ای در ثبت تصاویر دارند؛ بااین‌حال آنچه Galaxy S22 ultra را متمایز می‌سازد، برخورداری از 2 لنز تله فوتو است. به‌واسطه این ویژگی مدل S22 ultra نزدیک‌ترین قابلیت زوم را نسبت به تمامی مدل‌های دیگر سامسونگ دارد.

بهترین گوشی سامسونگ سری S کدام است؟
بهترین گوشی سامسونگ سری S کدام است؟

دوربین اصلی این گوشی سری S سامسونگ مانند مدل قبل (S21 ultra) دارای رزولوشن 108 مگاپیکسلی بوده که با یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو لنز زوم 10 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود. نتیجه این ترکیب؟ ثبت تصاویری بی‌نظیر که به‌واسطه زنده بودن، نمایش جزئیات و شفافیت، متحیرتان می‌کند!

قیمت Galaxy S22 Ultra و حتی اندازه نمایشگر آن شاید بیشتر از نیاز یا توان مالی بسیاری از خریداران باشد. عمر باتری 5000 میلی‌آمپری این گوشی نیز هرچند قابل‌قبول است اما می‌توانست بهتر باشد. در هر صورت اگر عاشق نمایشگرهای بزرگ هستید و قابلیت زوم دوربین برایتان یک معیار حیاتی است، آنگاه این گوشی سامسونگ سری S انتظاراتتان را به بهترین شکل ممکن برآورده می‌کند.

2. Galaxy S21 FE؛ عضو اقتصادیِ خانواده پرچم‌دار!

اولین مدل از گوشی‌های FE یعنی مدل Galaxy S20 FE سروصدای زیادی در بازار گوشی‌های هوشمند به پا کرد. سامسونگ با برقراری یک توازن مناسب میان قیمت و عملکرد این گوشی، طرفداران خود را به شکلی جدی تحت تأثیر قرار داد. خوشبختانه مدل Galaxy S21 FE حتی از مدل قبل نیز موفق‌تر عمل کرده است. این گوشی سامسونگ سری S با دوربین سه‌گانه محشر و نمایشگر زنده، گزینه‌ای جذاب برای انتخاب محسوب می‌شود. تراشه به‌کاررفته در این گوشی، همان تراشه مورداستفاده در پرچم‌دار Galaxy S21 است که قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای به آن می‌بخشد.

بهترین گوشی سامسونگ سری S کدام است؟
بهترین گوشی سامسونگ سری S کدام است؟

صفحه‌نمایش 6.5 اینچی این گوشی می‌تواند دلیل خوب دیگری برای انتخاب آن از سوی خریداران باشد. اگر به دنبال یک گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از Galaxy S22 و درعین‌حال ارزان‌تر از Galaxy S22 plus هستید، ما خرید گوشی Galaxy S21 FE را پیشنهاد می‌دهیم. دوربین این گوشی سامسونگ سری S بعضی از امکانات جانبی مدل Galaxy S22 مانند عکاسی بهبودیافته در شب را ندارد. بااین‌حال برای گرفتن عکس‌های سلفی بهتر و تماس‌های ویدئویی باکیفیت‌تر می‌توانید روی دوربین جلوی این گوشی حساب کنید. آیا به دنبال یک گوشی عالی هستید و درعین‌حال امکان یا تمایلی برای خرید پرچم‌داران سامسونگ ندارید؟ در این صورت مطمئن باشید که گوشی Galaxy S21 FE ارزشش را دارد که آن را در فهرست گزینه‌هایتان بگنجانید.

3. Galaxy S22 Plus؛ یک مدل همه‌چیز تمام!

مدل Galaxy S22 Plus فرزند وسط خانواده گوشی سامسونگ سری S است! ولی این امر نباید از ارزش خرید این گوشی غافلتان کند. اندازه صفحه‌نمایش 6.6 اینچی Galaxy S22 Plus برای بیشتر افراد مطلوب و مناسب است. طراحی بدنه این گوشی از شیشه و فلز بوده و ظاهر متفاوت و جذاب آن در همان نگاه اول جلب‌توجه می‌کند.

Galaxy S22 Plus
Galaxy S22 Plus

دوبین گوشی Galaxy S22 Plus در مقایسه با مدل 2021 ارتقا یافته و عکس‌های به‌مراتب بهتری ثبت می‌کند. قیمت حدوداً 1000 دلاری این گوشی شاید از نگاه برخی خریداران یک چالش بزرگ باشد. بااین‌حال اگر طرفدار نمایشگر بزرگ (و نه غول‌پیکر!) هستید و یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ از نظر دوربین را می‌خواهید، گزینه مناسبی برای شماست.

اغلب ارتقاهایی که سامسونگ در گوشی‌های سری S22 از جنبه‌هایی مثل طراحی یا پردازنده اِعمال کرده، قابل‌انتظار بود. ولی جهش ناگهانی از دوربین 12 مگاپیکسلی سری S21 به دوربین 50 مگاپیکسلی در سری S22 قطعاً غافلگیرکننده‌ترین اتفاق ممکن است. اتفاقی که در مدل Galaxy S22 Plus و Galaxy S22 شاهد آن هستیم. این ارتقا به عملکرد بهتر دوربین و نمایش دقیق‌تر رنگ و جزئیات عکس‌ها در نور کم منجر شده است. باتری یکی دیگر از نقاط قوت این مدل گوشی سامسونگ سری S است. باتری S22 Plus در تست‌های CNET بالاترین دوام را از خود نشان داد؛ هرچند این دوام بیشتر از اینکه خارق‌العاده باشد، کماکان متوسط و قابل‌قبول ارزیابی می‌شود.

آیا خواهان یک گوشی درجه‌یک با دوربین عالی و صفحه‌نمایش بزرگ و روشن هستید؟ در این صورت Galaxy S22 Ultra احتمالاً بهترین گزینه برای شماست.

4. Galaxy S22؛ خوش‌دست‌ترین گوشی سری S!

کاربران اندروید معمولاً گزینه‌های زیادی برای خرید گوشی‌های کوچک در مقابل خود ندارند؛ اما سامسونگ با عرضه گوشی Galaxy S22 شرایط را تا حد زیادی تغییر داده است. این گوشی سامسونگ سری S دارای یک صفحه‌نمایش 6.1 اینچی است. صفحه‌نمایشی که با توجه به مدل‌های موجود در بازار، کوچک و به عبارت بهتر «خوش‌دست» محسوب می‌شود. فراموش نکنیم که نمایشگر اکثر گوشی‌های اندرویدیِ هم‌رده با گلکسی اس 22، 6.4 اینچ یا بیشتر است.

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S22 حدود 800 دلار است که جذابیت خرید آن را افزایش می‌دهد. این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بوده که در نور کم تصاویر زیباتری را در مقایسه با مدل Galaxy S21 ثبت می‌کند. طراحی متفاوت و همین‌طور پردازنده پیشرفته‌تر از دیگر وجوه تمایز این گوشی سامسونگ سری S با مدل قبلی است. درواقع باید گفت که Galaxy S22 نسخه کوچک‌تری از Galaxy S22 Plus است؛ با این تفاوت که مدل دوم، از نظر دوام و سرعت شارژ باتری، بهتر بوده و از فناوری UWB پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی سامسونگ سری S از نظر شما کدام است؟

خرید بهترین گوشی سامسونگ سری S در وهله نخست به اولویت‌های شما بستگی دارد. همان‌طور که می‌دانیم سری S ویترین باشکوهی از بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های سامسونگ است؛ گوشی‌هایی که برخلاف مدل‌های موجود در سری‌های دیگر، از نظر خصوصیات و قابلیت‌ها بسیار نزدیک هستند. همین نزدیکی می‌تواند انتخاب بهترین مدل را به یک چالش سخت تبدیل کند. در این مقاله تلاش کردیم با معرفی بهترین گوشی‌های سری S سامسونگ انتخاب را به فرایند آسان‌تری برایتان تبدیل کنیم. توجه داشته باشید که هدف اصلی این گفتار از معرفی مدل‌ها، تأکید بر شاخص‌ترین ویژگی‌های هر مدل در سری S بود. بنابراین قبل از خرید باید در کنار در نظر داشتن این ویژگی‌ها، مشخصات دقیق هر مدل را نیز مورد بررسی قرار دهید. با توجه به مطالب گفته‌شده، انتخاب شما در خرید گوشی سری S سامسونگ کدام است؟

نظر خود را بنویسید

دیدگاه