اینستاگرام 3 قابلیت جدید برای کریسمس به کاربرانش هدیه داد

اینستاگرام 3 قابلیت جدید برای کریسمس به کاربرانش هدیه داد

اینستاگرام 3 قابلیت جدید برای کریسمس به کاربرانش هدیه داد

این روزها اینستاگرام یکی از مجبوب‌ترین اپلیکیشن‌های جهان است که هر کسی با هر سنی به او علاقه مند می‌باشد. حالا این اپلیکیشن برای کریسمس 3 قابلیت جدید و جذاب را برای کاربرانش طراحی کرده که هدیه سال نو جدید میلادی برای دوستداران این شبکه اجتماعی محبوب محسوب می‌شود. آدام موسری (Adam Mosseri) مدیر جدید اینستاگرام، این خبر را در تازه‌ترین توییت خود منتشر کرده و از کاربران خواسته تا ایده‌های خود را با او در میان بگذارند. این 3 قابلیت جدید این اپلیکیشن محبوب Reels Visual Replies ، Profile Embede و play back هستند.

  • پلی بک (Play Back)

اولین قابلیت که play back است دقیقا همان مرور خاطرات زیبای شما می‌باشد. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که از بین استوری‌هایی که در سال جاری با دیگران به اشتراک گذاشته‌اید، تعدادی را دوباره استوری کنید. اینستاگرام تعداد استوری‌های play back را تا 10 عدد در نظر گرفته که با شروع سال جدید میلادی خاطرات سال 2021 برای شما نمایش داده شوند.

اینستاگرام 3 قابلیت جدید برای کریسمس به کاربرانش هدیه داد

  • Profile Embede

ویژگی بعدی profile embed است که به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد که پروفایل خود را به یک سایت لینک کنند. با این قابلیت می‌توانید پست‌های اینستاگرام خود را با سایز کوچک‌تر، روی وب ‌سایت خود یا دیگران قرار دهید. بنابراین بازدید و اینتراکشن صفحه شما چند برابر خواهد شد. اینستاگرام این قابلیت را بیش‌تر برای پیج‌های کاری طراحی کرده که بازدید پیج را بیشتر و به درآمد بالاتر کمک می‌کند. در واقع این قابلیت یک هدیه عالی محسوب می‌شود.

  • Reels Visual Replies

امکان دیگری که قرار است با کریسمس به اینستاگرام اضافه شود، قابلیت ریلز (Reels) است. اگر اسم بازیگر معروفی را در گوگل سرچ کرده باشید، حتما ویدیوهای کوتاهی را در سمت راست صفحه دیده‌اید که او در حال پاسخ دادن به سوالات طرفداران خود است. ریلز دقیقا همین کار را در اینستاگرام انجام خواهد داد. بنابراین وقتی که شما زیر پست خواننده یا سلبریتی محبوب خود سوالی می‌پرسید، او می‌تواند جواب شما را در قالب ویدیو کوتاهی بدهد. البته که ریلز چیز جدیدی نیست و این قابلیت در تیک تاک و پینترست هم معرفی شده بود. اما این موضوع به شدت هیجان انگیز است چرا که وقت و انرژی خیلی زیادی از افراد مشهور نمی‌گیرد و ما شاهد گفت‌و‌گوهای بدون تعارف‌تر آن‌ها خواهیم بود. در آخر هم این نکته رو بگیم که این امکانات فعلا محدود به کاربران ساکن آمریکا می‌شود. ولی به زودی، تمام کاربران شبکه اینستاگرام می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه