سامسونگ با انیمیشنی کوتاه قدرت اجرای بازی گلکسی S22 را به رخ کشید

سامسونگ با انیمیشنی کوتاه قدرت اجرای بازی گلکسی S22 را به رخ کشید

سامسونگ با انیمیشنی کوتاه قدرت اجرای بازی گلکسی S22 را به رخ کشید

سامسونگ یکی از برندهای محبوب در سطح جهان است که همیشه برای محصولاتش تبلیغات خاص و ویژه‌ای در نظر می‌گیرد. حالا گویا کمپانی سرشناس سامسونگ در انیمیشنی کوتاه قدرت فوق العاده گوشی گلکسی S22 را در اجرای بازی نشان داده است. ظاهرا سامسونگ ادعا داشته قدرت اجرای بازی سری گلکسی S22 را با کمک تراشه اگزینوس 2200 هم‌سطح کنسول‌های بازی کرده و با این انیمیشن کوتاه این ادعا را ثابت کرده است. در کلیپ انیمیشنی کوتاهی که سامسونگ منتشر کرده، کودکی را می‌بینیم که با هیجان مشغول بازی آنلاین با کنسولش است و گوشی هوشمندش که همان گوشی گلکسی S22 سامسونگ است با صفحه‌ نمایشی شکسته که خبر از کهنه بودن و ناکارآمدی آن دارد دیده می‌شود؛ در ادامه فیلم کودک در حال تماشای کمپینی در تلویزیون است که از مردم می‌خواهد برای کمک به بیماران کرونایی پول اهدا کنند که او را مصمم می‌کند با فروش کنسولش در این کار خیر سهیم شود. نکته ظریف داستان آنجا است که برای کریسمس، گوشی هوشمندی هدیه می‌گیرد که به اندازه کنسولش توان اجرای بازی محبوبش را دارد و بدین ترتیب، داستان به خوشی و البته با تبلیغ تراشه اگزینوس G5 که به احتمال زیاد اگزینوس 2200 است و سری گلکسی S22 سامسونگ به آن مجهز خواهند بود، به پایان می‌رسد.

سامسونگ با انیمیشنی کوتاه قدرت اجرای بازی گلکسی S22 را به رخ کشید

اگرچه این کلیپ به‌طور مشخص به اگزینوس 2200 اشاره نمی‌کند اما درک پیامی که سامسونگ از روایت این داستان در نظر داشته، آنچنان سخت نیست. تراشه اگزینوس 2100 گلکسی S21 به‌طور قابل‌توجهی از تصمیم سامسونگ برای بازنشسته کردن هسته‌های CPU ساخت خود و جایگزینی آن‌ها با طراحی آرم سود برده است؛ با این حال، این تراشه هنوز در بخش GPU عملکرد خوبی ندارد. این در حالی است که کارت گرافیک اگزینوس 2200 با بهره‌گیری از IP گرافیکی سفارشی AMD به بهبودی چشمگیری دست پیدا کرده و قابلیت ردیابی پرتو (ray tracing) و سایه‌زنی با نرخ متغیر (Variable Rate Shading) را که پیش از این در انحصار کامپیوترها بود، به گوشی‌های هوشمند خواهد آورد. طبق گزارشات قرار است سامسونگ این تراشه را به ‌طور رسمی تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی کند. اگزینوس 2200 مبتنی بر فناوری 4LPP ساخته کمپانی سامسونگ خواهد بود که در ادامه‌ی فناوری ۵ نانومتری به کار رفته در ساخت تراشه اگزینوس 2100 می‌آید.

سامسونگ با انیمیشنی کوتاه قدرت اجرای بازی گلکسی S22 را به رخ کشید

اگرچه گزارش‌های اولیه خبر از عملکرد اگزینوس 2200 در حد و توان تراشه M1 اپل می‌دادند که در آیپد پرو جدید هم به کار رفته اما به نظر می‌رسد در مورد قابلیت‌های تراشه کره‌ای‌ها کمی اغراق شده باشد، چرا که گزارش‌های جدید توان گرافیکی این تراشه را کمتر از اسنپدراگون 8 نسل یک نشان داده‌اند. البته این به این معنی نیست که بخواهیم قدرت گرافیکی GPU ساخت سامسونگ و AMD را دست‌ کم بگیریم؛ چرا که این GPU نسبت به نسل قبلی، 34 درصد اوج عملکرد گرافیکی بهتری ارائه می‌دهد که بسیار قابل‌ توجه است. طبق گزارشات سری گلسی S22 سامسونگ در ماه فوریه 2022 وارد بازار می‌شود و پیش بینی شده این محصول با ویژگی‌های فوق العاده‌ای که دارد به فهرست بهترین گوشی‌های سال 2022 راه پیدا کند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه