بهترین انیمه‌های سال 2021 اعلام شد

بهترین انیمه‌های سال 2021 اعلام شد

بهترین انیمه‌های سال 2021 اعلام شد

با پایان رسیدن سال 2021 میلادی نوبت به جمع بندی بهترین انیمه‌ها در سالی که گذشت می‌رسد. در ادامه مطلب لیست کاملی از بهترین انیمه‌های سال 2021 جمع آوری شده که اگر اهل تماشای انیمه هستید مطالعه او رو بهتون پیشنهاد میدیم.

  • Horimiya

بهترین انیمه‌های سال 2021 اعلام شد

انیمه Horimiya برای اولین بار در 10 ژانویه 2021 منتشر شد و از ابتدای پخش مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرد. در Horimiya شاهد دو شخصیت اصلی داستان با نام‌های هوری‌سان و میامورا خواهید بود که اسم این انیمه نیز از ترکیب نام دو شخصیت اصلی آن گرفته شده و داستان ساده‌ای را روایت می‌کند. این انیمه در ظاهر، داستان چند نوجوان دبیرستانی و مسائل عاطفی بین‌شان را نشان می‌دهد اما چیزی که تماشای این انیمه را بسیار شیرین‌تر می‌کند، دنبال کردن ویژگی‌های شخصیتی این دو نفر است. هوری سان و میامورا هر دو سعی در پنهان کردن ویژگی‌های باطنی خود دارند. در کنار خجالتی بودن هوری‌سان، میامورا به ‌شدت غمگین، تنها و درون‌گرا است و کمتر با افراد وارد صحبت می‌شود و کمتر دوستی دارد. در ادامه داستان شاد قصه‌ای عاشقانه هستید که از دیدن آن خسته نخواهید شد.

  • Odd Taxi

بهترین انیمه‌های سال 2021 اعلام شد

این مجموعه برای اولین بار در طول مراسم اهدا جوایز Crunchyroll 2021 معرفی شد. Odd Taxi همانطور که از نامش مشخص است داستان یک راننده تاکسی درونگرا به نام هیروشی اودوکاوا را به تصویر می‌کشد. او مجبور است در مسیر با افراد مختلف و شخصیت‌های متفاوت و دمدمی مزاج سر و کله بزند. در حال حاضر تنها کسانی که می‌تواند به عنوان دوستش به حساب آورد، دکتر خانوادگی او گوریکی و همکلاسی دبیرستانش کاکیهانا هستند. کاباساوا دانشجویی است که به دنبال اتفاقات هیجان ‌انگیز می‌رود. شیراکاوا، پرستاری که گویا چیزی را مخفی می‌کند، هومو ساپینس یک گروه کمدین‌ که فروش خوبی نداره، دوبو، اوباش شهر و گروه میستری کیس که ارتباط زیادی نباید داشته باشند. در ادامه داستان می‌بینید که راننده تاکسی طی مکالمه با این افراد سرانجام به دختری گمشده می‌رسد.

  • To Your Eternity

بهترین انیمه‌های سال 2021 اعلام شد

این مجموعه تلویزیونی بر اساس نسخه مانگای آن در ژانر فراطبیعی و درام، به کارگردانی ماساهیکو موراتا ساخته شده است. مانگاکای این اثر یوشیتوکی اوئیما، داستان موجودی جاودانه به نام فوشی را روایت می‌کند. داستان To Your Eternity درباره موجودی است که توانایی تغییر شکل دارد که یکی از این اشکال گرگ هست. وی به مرور زمان و در طول سفر خودش با افراد متفاوتی آشنا می‌شود و کم کم هدفی برای خود پیدا می‌کند! او  می‌خواهد احساسات را درک و تجربه کند و در واقع به معنی کلمه انسانیت برسد!

  • SK8 the Infinity

بهترین انیمه‌های سال 2021 اعلام شد

اگر خیلی به ژانر انیمه‌های ورزشی علاقه‌مند نیستید، تماشای انیمه سریالی SK8 the Infinity می‌تواند نظرتان را عوض کند و شما را به سمت تجربه دوباره بازی Tony Hawk’s هدایت کند. SK8 the Infinity داستان اسنوبردیست کانادایی لانگا هاسگاوا را دنبال می‌کند که به مدرسه ای در اوکیناوا منتقل شد و به سرعت در اسکیت برد هاردکور شهر جا افتاد. لانگا با کمک بهترین دوست خود، رِکی دانش آموز دبیرستانی مهارت‌های خود را در اسکیت تقویت می‌کند. رکی هم عاشق اسکیت سواری است و هم‌چنین علاقه زیادی به مسابقاتی که در معدنی متروکه‌ برگزار می‌شود دارد. تنش مبارزه‌ای و عطش برای برنده شدن بین این نوع افراد در حدی زیاد بوده که تشنه رقابت‌های متعدد می‌باشند. این نمایش نه ‌تنها به عنوان توضیحی برای اصطلاحات و ترفندهای اسکیت بورد است، بلکه به عنوان نمایشگاهی از اسکیت بوردینگ با انیمیشنی روان و یک داستان نوجوانانه عمل می‌کند.

  • Fena: Pirate Princess

بهترین انیمه‌های سال 2021 اعلام شد

داستان سامورایی‌ها در کل جالب هستند، اما دزدان دریایی سامورایی می‌توانند از آن‌ها جالب‌تر نیز باشند. انیمه سریالی Fena: Pirate Princess داستان دختر یتیمی به نام Fena Houtman، را روایت می‌کند. او در یک جزیره توسط افرادی اسیر شده که آینده‌ی شومی برای او در نظر دارند؛ اینکه توسط سرباز‌های بریتانیایی استفاده و دور انداخته شود. اما این دختر مانند بقیه‌ی یتیم‌های ضعیف و مطیع نیست. او تلاش می‌کند تا از زیر سلطه‌ی ظالمانه‌ی کسانی که او را در غل و زنجیر نگه‌داشته‌اند فرار کند و با ساختن هویت جدیدی برای خودش، به دنبال مکانی است که به آن تعلق داشته باشد و رازی که پشت کلمه‌ی Eden وجود دارد را کشف کند. این داستان ماجراجویی یک دختر به همراه خدمه دزدان دریایی سامورایی او است. آساکو کوبویاما، نویسنده فیلمنامه و روئی کوروکی، تهیه کننده این سریال هستند. یوکی کاجیورا که موسیقی متن انیمه‌های هنر شمشیرزنی آنلاین و شیطان کش را ساخته ساخت موسیقی این سریال را برعهده داشته.

  • Vivy: Fluorite Eye’s Song

بهترین انیمه‌های سال 2021 اعلام شد

نیرلند یک پارک موضوعی با هوش مصنوعی‌ است، جایی که رویاها، امیدها و علم با هم عجین می‌شوند. Vivy به عنوان اولین هوش مصنوعی انسان ‌نمای مستقل به عنوان هوش مصنوعی قالب در تاسیسات عمل می‌کند. او برای انجام ماموریتش، یعنی خوشحال کردن همه به وسیله آهنگ، به اجرا کردن روی صحنه با تمام قلبش ادامه می‌دهد. اما پارک موضوعی هنوز از لحاظ محبوبیت کمبود دارد. روزی یک هوش مصنوعی به اسم ماتسوموتو جلوی وی‌وی ظاهر شده و توضیح می‌دهد که در زمان سفر کرده و از 100 آینده آمده و ماموریت دارد تا تاریخ را درست کند و به کمک Vivy از جنگ میان بشریت و هوش مصنوعی که تا صد سال دیگه رخ می‌دهد جلوگیری کند. این سریال دارای اپیزودهای دلچسب زیادی است که بر ماهیت پیچیده حسادت، طمع و تنهایی تمرکز دارد. برخی از اپیزودهای برجسته حتی با قسمت درونگرایانه انیمه کابوی بیباپ رقابت می‌کنند.

  • Beastars

بهترین انیمه‌های سال 2021 اعلام شد

Beastars یک درام روانشناختی و مهیج با جلوه‌های ویژه خود است که توانسته بسیاری از طرفداران این ژانر را از خود راضی نگه دارد. شخصیت اصلی این انیمه لگوشی نام دارد که همیشه زندگی خود را به‌ عنوان شخصی گوشه‌گیر و منزوی سپری کرده است؛ این دانش آموز آکادمی چریتون به معنای استعاری و واقعی کلمه یک گرگ تنها است. لگوشی برخلاف ظاهر ترسناکش، قلبی رئوف دارد و مدام در تلاش است تا برای جلوگیری از پیش آمدن سوتفاهم و ترساندن سایر حیوانات، به‌خصوص گیاه خواران، تا حد امکان دندان‌های نیش تیزش را پنهان کند و از به نمایش گذاشتن قدرت بدنی فوق‌العاده‌اش خودداری کند.

  • Baki Hanma

بهترین انیمه‌های سال 2021 اعلام شد

این انیمه راجع به پسر ۱۶ ساله‌ای به نام باکی است که قدرتمند تلاش می‌کند پدر بزرگ خود یووجیرو هانما را که قوی ترین مرد زنده محسوب می شود، شکست دهد. با این حال، رویای باکی این نیست که جانشین یووجیرو به عنوان قوی‌ترین مرد زنده شود، بلکه فقط باید به اندازه کافی قدرتمند باشد تا بتواند او را شکست دهد. این هدف از یک تمایل طبیعی برای پیشی گرفتن از پدرش و همچنین تمایل به انتقام گرفتن از مادرش است. Baki Hanma از شبکه نتلفلیکس پخش شده و طرفداران زیادی داشته است.

  • Komi Can’t Communicate

بهترین انیمه‌های سال 2021 اعلام شد

Komi Can’t Communicate یک مجموعه مانگای ژاپنی است که از سال 2016 تا 2021 به صورت سریالی به چاپ می‌رسید و در اکتبر 2021 منتشر شد. در این داستان شوکو کومی شخصیت اصلی است و در اولین روز حضور در دبیرستان خصوصی ایتان، به دلیل زیبایی بسیار، محبوبیت زیادی کسب می‌کند. هیتوهیتو تادانو، یک دانش آموز بسیار معمولی که در کنار او می‌نشیند، متوجه می‌شود که کومی در برقراری ارتباط و صحبت کردن با دیگران مشکل جدی دارد. تادانو جهت کمک به کومی، برای او 100 دوست پیدا می‌کند. این انیمه تعادلی یکنواخت از کمدی و ترس را به تصویر می‌کشد که به طور طبیعی می‌تواند ناشی از عدم ارتباط و اضطراب اجتماعی باشد.

  • Sonny Boy

بهترین انیمه‌های سال 2021 اعلام شد

Sonny Boy یک انیمه علمی‌ تخیلی درباره گروهی از دانش‌ آموزان دبیرستانی است که ناگهان خود را در دنیاهای دیگر می‌بینند که به نظر می‌رسد در آن‌جا زمان وجود ندارد. برای اینکه اوضاع وخیم‌تر شود، برخی از این بچه‌های دبیرستانی به صورت تصادفی قدرت‌هایی به دست آورده‌اند که برخی از دیگران مفیدتر هستند. این محصول یک فیلم بلند هنری است که سبک قبلی آثار کارگردان آن، شینگو ناتسومه، را تداعی می‌کند. در آخر هم باید گفت شاید بیشتر عناوین این لیست را دیده باشید اما اگر آن‌ها را ندیده‌اید مشاهده تک تک آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه

نظرات 3

تک تکشون رو دیدم واقعا همشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۵
SONNY BOY از همشون بهتره بنظرم
۱۴۰۰/۱۰/۵
خیلی ممنون که این خبر رو تحت پوشش قرار دادید
جز اولین های ایرانی بودید🙏
۱۴۰۰/۱۰/۵