RSS پست‎های وبلاگ "1400" "مهر"

تفاوت تونر با میسلار واتر چیست؟

هر خانمی تا به حال از ابزارهای مختلفی برای پاکسازی آرایش صورت خود استفاده کرده است. تقریبا برای همه مشخص شده که قبل از خواب باید آرایش را از صورت خود پاک کنند چرا که در صورت سهل انگاری و عدم پاکسازی، مشکلات مختلفی بر روی پوست ایجاد می‌شود که قطعا شادابی و حس طبیعی بودن پوست شما را کم‌تر می‌کند. فرقی نمی‌کند پوست شما چرب است یا خشک، شست‌وشوی روزانه و مراقبت از پوست، امری واجب و ضروری برای همه خانم‌هایی است که برای زیبایی خود اهمیت قائل می‌شوند. در ادامه با هر یک از محصولات تونر و میسلار واتر به عنوان محصولات پایه‌ای مراقبت‌های پوستی روزانه آشنا خواهیم شد و سپس به بررسی تفاوت‌هایشان می‌پردازیم.

مدل‌های هدفون گردنی مناسب خانم‌ها

هدفون‌‌های دخترانه نیز درست مثل لباس و کیف دخترانه که از تنوع زیادی برخوردار هستند، متنوع است. تنوع یک هدفون دخترانه هم در سبک و هم در رنگ آن است. یک هدفون مناسب خانم‌ها به دختران و زنان این امکان را می‌‌دهد که هم ‌زمان با گوش دادن به موسیقی آزادی عمل داشته باشند و بتوانند کارهای روز مره خود را انجام دهند.

پرکاربرد ترین محصولات شوینده ارزان قیمت

مواد شوینده صابونی، پودرهای لباسشویی، مایع‌های لباسشویی و دستشویی و انواع شامپو از انواع محصولات شوینده‌ موجود در بازار هستند. در حال حاضر یکی از ویژگی‌های مهم در هنگام خرید هر محصول قیمت آن است. در ادامه قصد داریم تعدادی از پر کاربردترین محصولات شوینده ایرانی و خارجی قیمت مناسب موجود در بازار را بررسی کنیم تا انتخاب در هنگام خرید راحت‌تر شود.

لوسیون چیست و چه تأثیری بر پوست دارد؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال که کدام لوسیون بدن برای شما خوب است ابتدا باید بدانید لوسیون‌ها چه هستند؟ دارای چه ترکیباتی هستند؟ چه کاربردی دارند و چرا باید از آنها استفاده کرد؟ انواع لوسیون‌ها چه هست؟ در این مقاله قصد داریم تا به بررسی پاسخ این سوال‌ها بپردازیم.

5 راه تشخیص عطر تقلبی

عطرها از جمله‌ی لوازم پر طرفدار و محبوب در میان ما هستند. به همین دلیل افرادی در پی سودجویی و منفعت خود عطرهای تقلبی را به بازار عرضه می‌کنند که تشخیص آنها با عطر اصل کار سختی است. در کشور ما ایران نیز به دلیل نبود قانون کپی رایت واردات انواع عطرهای اصلی و تقلبی وجود دارد که برای تشخیص این عطرهای تقلبی نیاز به  ریز بینی و دقت زیادی است تا پی به تقلب یا اصلی بودن آن ببرید. گاه تشخیص دادن کالای تقلبی بسیار سخت می‌شود اما توجه به چند نکته در هنگام خرید می‌تواند در تشخیص کالای اصل و تقلبی به شما کمک کند.

معرفی ضروری‌ترین لوازم آشپزی کوهنوردی

کوهنوردی همواره جزء ورزش‌های محبوب برای علاقه‌مندان به این رشته محسوب می‌شود. طبیعت و کوهستان همیشه مکانی آرام‌بخش برای همه است و بودن در طبیعت می‌تواند تا حد زیادی از استرس، نگرانی و روزمرگی‌های دنیای امروز کم کند، کوهنوردی یک ورزش سنگین محسوب می‌شود برای همین تغذیه در کوهنوردی اهمیت ویژه‌ای دارد. در این مقاله قصد داریم تا ضروری‌ترین لوازم مورد نیاز در آشپزی را معرفی کنیم .

مدل‌های مختلف ریش تراش فیلیپس

ماشین اصلاح صورت امروزه به یکی از لوازم ضروری و بسیار کاربردی برای آقایان تبدیل شده است. مسلما فیلیپس یکی از بهترین برندهای ماشین اصلاح در بازار است که در ادامه قصد داریم چند مدل از بهترین و محبوب‌ ترین ماشین ریش تراش‌ های فیلیپس را به صورت کامل بررسی کنیم.