پرکاربرد ترین محصولات شوینده ارزان قیمت

پرکاربرد ترین محصولات شوینده ارزان قیمت

منظور از پاک کننده‌ها (detergents)، موادی هستند که ذره‌های چربی و چرک را از پارچه‌ها و یا اجسام دیگر پاک و تمیز می‌کنند و در انواع مختلفی در بازار تولید و عرضه می‌شوند. مواد شوینده (Detergent) یک سورفکتانت یا ترکیبی از سورفکتانت‌ها هستند که در محلول‌های رقیق قابلیت پاک کنندگی دارد. این ترکیب ها معمولاً آلکیل بنزن سولفونات هستند و شبیه به صابون عمل می‌کنند ولی با قابلیت انحلال پذیری بیش‌تر در آب سخت، قدرت پاک کنندگی بالاتری دارند. این موضوع به این دلیل است که در آن‌ها احتمال تشکیل پیوند سولفونات قطبی (در مواد شوینده) کم‌تر از احتمال تشکیل پیوند بین کربوکسیلات قطبی (در صابون) با کلسیم و دیگر یون‌های موجود در آب سخت است. مواد شوینده صابونی، پودر لباسشویی، مایع‌های لباسشویی و دستشویی و انواع شامپو از انواع محصولات شوینده‌ موجود در بازار هستند. مواد شوینده محصولات متداولی هستند که هنگام شستن لباس، تمیز کردن خانه یا استحمام استفاده می‌شوند. صابون قرن‌ها است که وجود دارد، در حالی که مواد شوینده از زمان پایان جنگ جهانی دوم در ایالات متحده استفاده‌های گسترده‌ای را به دست آورده است. صابون به طور معمول از مواد طبیعی تهیه می‌شود و در بهداشت شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در حالی که مواد شوینده از مواد شیمیایی مصنوعی تشکیل شده و تمایل به تأمین انرژی تمیز بیش‌تری دارند. مواد شوینده بسیاری از مزایا را نسبت به بیش‌تر انواع صابون‌ها ارائه می‌دهند. این مواد در آب سخت اثر پاک کنندگی بیش‌تری نسبت به صابون نشان می‌دهند. آب سخت حاوی یون‌های کلسیم و منیزیم است که قابلیت تمیز کردن صابون را کم می‌کند. هنگام حل شدن صابون در آب سخت نوعی فیلم ایجاد می‌شود که باعث ایجاد رسوباتی بر روی لباس یا پوست می‌شود که به راحتی از بین نمی‌روند. با گذشت زمان، این روند می‌تواند باعث آسیب به پارچه منجر شود و در نهایت باعث خراب شدن لباس شود. در مقابل، مواد شوینده با مواد شیمیایی ساخته می‌شوند که تحت تأثیر آب سخت نیستند و برای کاربردهای مختلف نتیجه بهتری دارند. در حال حاضر یکی از ویژگی‌های مهم در هنگام خرید هر محصول قیمت آن است. در ادامه قصد داریم تعدادی از پر کاربردترین محصولات شوینده ایرانی و خارجی قیمت مناسب موجود در بازار را بررسی کنیم تا انتخاب در هنگام خرید راحت‌تر شود.

اسپری تمیز کننده سطوح سرویس بهداشتی پورچوز

حمام و سرویس بهداشتی بهترین مکان برای رشد باکتری‌ها و آلودگی‌ها هستند؛ دانستن این نکته اهمیت نظافت و رسیدگی به این محیط‌ها را مشخص می‌کند. در صورتی که محیط‌های بهداشتی نظیر حمام و دستشویی به درستی و به موقع تمیز نشوند، عاملی برای ایجاد بوی بد و زننده و هم‌چنین ایجاد لکه‌های زشت خواهند شد. پورچوز porcoz نام برند شرکت ترکیه‌ای است که محصولات خود را وارد بازار ایران کرده و در مواردی که سایر شوینده‌ها از پس تمیزی بر نیامده‌اند، محصولات PORCOZ برتری و کیفیت خود را نشان داده‌اند. اسپری پاک کننده سرویس بهداشتی پورچوز(porcoz) انتخابی ایده آل برای تمیز کردن سطوح سرویس بهداشتی و حمام است. این اسپری با رایحه اقیانوس، حس طراوت و تازگی را برای محیط منزلتان به ارمغان می‌آورد. اسپری پورچوز، لکه‌های سخت و قدیمی نظیر جرم، رسوبات سخت آهک و صابون و لکه‌های آب روی کاشی‌ها، غرقاب و… را از روی کف و دیوار حمام و دستشویی پاک کرده و جلوه‌ای تازه به این مکان‌ها می‌بخشد. اسپری تمیز کننده سطوح بهداشتی پورچوز، برای تمیز کردن سطوح حمام و دستشویی، اتصالات بین سینک‌ها، شیرآلات، دوش، وان، شیشه و آینه، کاشی و سرامیک مناسب است. نکته مهم در رابطه با این محصول خاصیت پاک کنندگی بسیار قوی آن است که این اسپری سخت‌ترین و قدیمی‌ترین لکه‌ها را به راحتی در چند ثانیه پاک می‌کند و هیچ اثری از آن‌ها بر جای نمی‌گذارد. این مدل از مایع جرم گیر بر خلاف جرم گیرهای رایج که بوی اسیدی تندی از خود پخش می‌کنند، بو بسیار ملایمی دارد و به شما این اطمینان را می‌دهد تا در هنگام استفاده از آن دیگر نگران تاثیرات منفی تنفسی نباشید. یکی از نکات که در افزایش کارایی این اسپری تاثیر گذار است وجود مواد ویژه و منحصر به فرد ترکیبات خود است که بر روی رسوبات آهکی تاثیر چشمگیری دارد، در نتیجه برای تمیز کردن رسوبات سماور و شیرآلات و کتری نیز این محصول به عنوان بهترین گزینه به شمار می‌رود. اسپری تمیز کننده سطوح بهداشتی پورچوز با حجم 750 میلی ‌لیتر و با قیمت حدود 60 هزار تومان به فروش می‌رسد. البته شاید در فروشگاه‌های مختلف، قیمت کمی بالاتر یا پایین‌تر باشد.

اسپری پاک کننده پورچوز چند منظوره

تمیز و پاکیزه بودن منزل یکی از نکاتی است که برای سلامت ما و اعضای خانواده ما از اهمیت بالایی برخوردار است. برای نظافت بخش‌های مختلف منزل باید با ابزار مناسب و مخصوص، آن قسمت را تمیز و ضد عفونی کنید. در زمان‌های قبل برای تمیز کردن هر بخش از منزل محصولی جدا با کاربرد جدا وجود داشت اما امروزه محصولاتی تحت عنوان چند منظوره‌ها وارد بازار شده‌اند که کار را برای بانوان خانه‌دار بسیار راحت‌تر کرده‌اند. از مایع‌های چند منظوره همان‌ طور که از نامشان پیدا است، می‌توانید برای زدودن آلودگی از روی انواع سطوح استفاده کنید. البته انتخاب محصول مناسب با نیاز شما یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کنید. امروزه تنوع الیاف و لکه‌ها به ‌قدری زیاد است که یک محصول امکان دارد نتواند همه نیازهای شما را برآورده کند. یکی از تولیدات کارخانه مشهور پورچوز اسپری پاک ‌کننده چند منظوره بسیار باکیفیت است. این محصولی بسیار کاربردی و با قدرت پاک کنندگی سریع و بالا تولید شده است. هم‌چنین علاوه بر بالا بودن سرعت نظافت از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. پاک ‌کننده چند منظوره پورچوز کاربردهای فراوانی دارد و برای شست‌وشوی آشپزخانه، اجاق گاز، فر، هود آشپزخانه، شیر آب، اپن، کابینت و کمد دیواری، سطوح کاشی و سرامیک و شیشه، لکه‌های روی فرش و مبلمان، لباس و پارچه، سرویس‌های بهداشتی، لباسشویی و سایر سطوح می‌توانید استفاده نمایید. اسپری چند منظوره پورچوز دارای مواد آنتی باکتریال در ترکیبات خود است که علاوه بر تمیزی سطوح باعث ضد عفونی آن‌ها نیز می‌شود و با ایجاد بهداشت کامل در سطوح از انتشار کثیفی جلوگیری می‌کند. این پاک کننده به دلیل زیبایی ساختار ظاهری و حالت اسپری بودن، باعث استفاده راحت‌تر از آن می‌شود. هم‌چنین این محصول حاوی صابون معطر و خوش رایحه مارسیلیا است که باعث ایجاد بوی معطبوع و خوشایند در سطوح می‌شود. از این شوینده می‌توانید برای شست‌وشوی آشپزخانه استفاده کنید و مقدار مناسبی از این محلول را روی ظرف ‌شویی یا دیگر سطوح آشپزخانه بریزید و سپس در صورت لزوم با یک برس آن را به‌ صورت کف درآورید. برای تمیز کردن مبل این پاک‌ کننده را اسپری کرده و با اسفنجی روی کثیفی بکشید و سپس دستمال مرطوبی روی آن بکشید. هم‌چنین برای میکروب ‌زدایی راه‌ آب‌ها محصول را مستقیم و بدون حل کردن در آب به درون چاه بریزید. برای استفاده روی دیگر سطوح موجود در سرویس‌های بهداشتی مانند شیرآلات، دیوارها، کف زمین و وان حمام محصول را مستقیم روی بخش مورد نظر ریخته و بعد از چند دقیقه با آب بشویید.اسپری چند منظوره پورچوز با  فرمول خاص و قدرتمند و عملکردی موثر در پاکسازی چربی، کثیفی و جرم با حجم 750 میلی لیتر و قیمت تقزیبا 70 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

اسپری پاک کننده شیرآلات و سطوح استیل سیف

به جرات می توان گفت که تمیز و درخشان بودن شیرآلات، یکی از مهم‌ترین ملاک‌های پاکیزگی و تمیزی منزل به شمار می‌رود. رسوبات و لکه‌های سفید رنگ کوچکی که روی شیرهای آب می‌نشیند، جلوه بدی ایجاد کرده و براقیت و شفافیت شیرها را از بین می‌برد. سیف از برندهای محبوب در بازار ایران است که خواهان زیادی دارد. اسپری پاک کننده شیرآلات و سطوح استیل سیف یک محصول پرطرفدار و کاربردی از این برند است که از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول با قابلیت براقیت و درخشان کنندگی و پاک کنندگی چربی و رسوبات آهکی رضایت مصرف کنندگان خود را جلب کرده است. در هنگام استفاده از اسپری پاک کننده شیرآلات و سطوح استیل سیف Cif، این اسپری با فرمولاسیون پیشرفته به سرعت به عمق لکه‌ها و رسوبات آهکی نفوذ کرده و شیرها را براق و درخشان می‌کند. در نتیجه برای پاک کردن سطوح شیرآلات نیازی به صرف انرژی و زمان زیاد ندارید. این محصول در کنار قدرت بالا این تضمین را به شما می‌دهد که هیچ گونه آسیبی به شیرآلات نمی‌زند و روی سطح انواع شیر آلات قابل استفاده است. اسپری تمیز کننده شیرآلات بهترین گزینه برای تمیز و براق کردن شیرآلات بهداشتی آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام است. اسپری پاک کننده شیرآلات و سطوح استیل سیف با فرمولاسیون جدید و پاک کنندگی بالا و عملکرد قوی، سریع و آسان یک محصول بی‌عیب و نقص است که با قیمت حدودا 90 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

مایع ظرفشویی پریل

این روزها و در این بازار داغ مواد شوینده، انتخاب مایع ظرفشویی که از هر جهت عالی باشد کمی سخت است. یک مایع ظرفشویی باید علاوه بر قدرت پاک‌ کنندگی بالا، غلظت و قدرت کف کنندگی خوبی داشته باشد. یکی از بهترین انتخاب‌ها، مایع ظرفشویی پریل است. مایع ظرفشویی پریل که تحت لیسانس شرکت هنکل آلمان است، غلظت مناسبی دارد و در از بین بردن چربی‌ها و غذاهای چسبیده به دیواره و کف ظروف، بسیار قوی عمل می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های مایع ظرفشویی پریل، سازگار بودن فرمولاسیون آن با پوست دست است که باعث بروز حساسیت و اگزما در مصرف‌ کننده نخواهد شد. با استفاده از این مایع، دیگر نیازی نیست ظرف‌ها ساعت‌ها خیسانده شوند و می‌توان به راحتی و با کمی فشار، سخت‌ترین چربی‌ها را نیز پاک کند که در این صورت هم از اسراف در آب و هم مواد شوینده جلوگیری خواهد شد. مایع ظرفشویی پریل با سه رایحه‌ پرتقال گریپ فروت، لاوندر، لیمو و میوه‌های قرمز در حجم‌های مختلف تولید شده است تا بتواند سلیقه‌ی افراد بیش‌تری را پوشش دهد. با استفاده از محصولات پریل، کیفیت و راحتی در شستن ظرف‌ها را تجربه خواهید کرد. مایع ظرفشویی پریل با حجم 3750 میلی ‌لیتر و قیمت حدود ۸۰ هزار تومان در فروشگاه‌های مختلف به فروش می‌رسد.

مایع دستشویی درماکلین

شستن دست از دیرباز در کاهش آلودگی‌ها و بیماری‌ها بسیار اهمیت دارد، استفاده از مایع دستشویی به ‌سرعت جای قالب‌های صابون را گرفت و از نظر بهداشتی نیز بسیار بهتر از انواع قدیمی‌تر خود بود. صابون مایع هر چند یک ماده طبیعی نیست اما قدرت پاک‌کنندگی آن ملایم است که به دست آسیب نمی‌رساند و هم‌چنین برای وسایل خانه نیز قابل استفاده است. خیلی از پاک‌ کننده‌های صابونی توانایی از بین بردن دوده و بسیاری از لکه‌ها را دارند. مایع دستشویی درماکلین از جمله پرفروش‌ترین محصولا شوینده موجود در بازار است که از کیفیت بالایی برخوردار است و وجود پروتئین، آنزیم، آمینو اسید، اسیدهای چرب، ویتامین E و آنتی اکسیدان در آن موجب می گردد که باعث حذف سلول‌های مرده پوست، نرمی، تغذیه و محافظت از پوست شوند. مایع دستشویی درماکلین محصولی فوق ‌العاده است که حاوی مواد باکیفیت عالی در ترکیبات خود است که وظیفه محافظت و تسکین پوست‌های آسیب دیده و التیام پوست‌های تحریک شده را به عهده دارد و پوستی درخشان را به شما هدیه می‌دهد. این محصول با ویژگی‌های خاص خود از پاک‌کننده‌های دیگر مهربان‌تر عمل می‌کند و برای تمیز کردن هر جنسی از کف خانه به‌ شرط آنکه لکه سخت و عجیبی روی آن نباشد مناسب است. چوب، سنگ، سرامیک و لمینیت به ‌راحتی با مایع دستشویی تمیز می‌شوند. کافی است یک‌ چهارم فنجان مایع دستشویی را در ۲ لیتر آب گرم حل کنید و آن را با یک دستمال روی کف خانه بکشید. سپس با دستمال خشک کف را پاک‌ کنید و از درخشندگی و بوی خوب کف خانه‌تان لذت ببرید. هم‌چنین مایع دستشویی برای پاک کردن و برق انداختن شیرآلات، سینک، وان و حتی کاشی‌های حمام نیز مناسب است. مایع دستشویی درماکلین با رایحه‌های مختلف و خوش بو با قیمت بسیار مناسب و با حجم ۵۰۰ میلی لیتر به بازار عرضه شده است.

اسپری چند منظوره تمیز کننده اکتیو

اگر به دنبال یک ماده‌ تمیز کننده هستید که به همراه یک دستمال بتوان تمام خانه را تمیز کرد، اسپری چند منظوره‌ اکتیو (Active) همه‌ این کارها را با هم انجام می‌دهد. این اسپری همان طور که از نامش پیدا است برای تمیز کردن و ضد عفونی بیش‌تر سطوح قابل استفاده است. در اطراف ما و بر روی تمام وسایل خانه و محل کار هزاران موجود ریز در رفت‌وآمد هستند، موجوداتی که می‌توانند بیماری را به ما منتقل کنند که راه مقابله با آن‌ها استفاده از مواد شوینده قوی و ضد عفونی کننده است. با اسپری چند منظوره‌ اکتیو می‌توان کف و روشویی سرویس بهداشتی و حمام، سینک آشپزخانه، سرامیک، دیوارهای رنگ روغن و بیش‌تر قسمت‌های یک خانه را به بهترین شکل تمیز کرد و علاوه بر خوش‌بو شدن فضا، از شر میکروب‌ها خلاص شد. این اسپری به صورت پمپی و با حجم 700 میلی ‌لیتر تولید شده است. اسپری چند منظوره‌ اکتیو به راحتی لک‌ها را برطرف می‌کند و اثری از آن روی سطح اسپری شده باقی نمی‌ماند.‌ اکتیو از سال 1387 وارد بازار رقابت شد و به دلیل کیفیت بالا، فرمول، اسانس و بسته ‌بندی متفاوت خیلی زود جای خود را در سبد خرید خانواده‌های ایرانی باز کرد. این محصول با قدرت پاک کنندگی بالا، قابلیت استفاده برای زدودن انواع لکه‌های چربی، دوده، اثر انگشت و موارد مشابه، با خاصیت از بین بردن بوی نامطبوع فضای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و هم‌چنین بو سیگار و قابلیت ضد عفونی کنندگی بدون اثر نامطلوب روی سطوح حساس و کاهش 99.9% میکروب‌ها به بازار عرضه شده است. اسپری چند منظوره‌ اکتیو با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسد.

اسپری تمیز کننده شیشه کلین با رایحه لیمو


برند کلین محصول کشور ترکیه است و سابقه‌ای طولانی ‌مدت و درخشان در تولید محصولات بهداشتی و شوینده دارد. قیمت محصولات کلین مناسب است و انتخابی خوب از نظر کیفیت و قیمت خواهد بود. اسپری تمیز کننده شیشه کلین با رایحه خوش بو لیمو تولید شده است. وزن این محصول معادل ۵۰۰ میلی لیتر است و برای مدتی نه ‌چندان کوتاه قابل ‌استفاده خواهد بود. اسپری تمیز کننده شیشه کلین با فرمول جدید و قدرتمند علاوه بر اینکه آلودگی و کثیفی شیشه‌ها را به طور کامل پاک می‌کند، این قدرت را دارد که تا ۵ برابر بیش‌تر سبب براق شدن سطوح شیشه‌ای و پنجره‌ها در طولانی مدت شود. هم‌چنین با خاصیت محافظت کنندگی مانع از ایجاد خراش می‌شود. برای خرید اسپری تمیز کننده شیشه کلین باید حدود 60 هزار تومان هزینه کنید. در نظر داشته باشید که کیفیت مطلوب این محصول باعث می‌شود تا در هر بار استفاده، نیاز به مصرف زیاد آن وجود نداشته باشد. از همین رو خریدی به صرفه خواهید داشت.

جمع بندی

انتخاب بعضی از اقلام سبد خرید ماهانه بسیار مهم است. مواد پاک ‌کننده و شوینده در این دسته قرار می‌گیرند. هیچ ‌چیز مهم‌تر از سلامت شما و اعضای خانواده‌تان نیست. پس باید در انتخاب مواد بهداشتی مناسب برای منزل، دقت زیادی به خرج دهید. بوی خوش و ملایم، ترکیبات شیمیایی مناسب و حجم خوب نسبت به قیمت از ویژگی‌های قابل توجه محصولاتی‌ بود که معرفی شدند تا خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید. شما با مطالعه این مقاله میتوانید انواع مصولات شوینده را با نازل ترین قیمت ها از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه