معرفی محصولات روتین پوست با قیمت مناسب

معرفی محصولات روتین پوست با قیمت مناسب

پوست افراد مختلف از نظر ساختاری و بافت، باهم دیگر تفاوت‌های بسیاری دارد‌ به همین دلیل نمی‌توان یک روتین پوستی را برای تمامی افراد در نظر گرفت و باید در ابتدا، نوع پوست فرد مذکور مشخص شود. متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی، افرادی هستند که محصولات روتین پوستی را بدون اینکه حتی نوع پوستشان را تشخیص داده‌ باشند، خریداری می‌کنند و باعث آسیب رساندن و تشدید مشکلات پوستی خود می‌شوند. این افراد پس از گذشت مدتی، به این نتیجه می‌رسند که استفاده از این محصولات، ساخت یک روتین پوستی و رعایت آن در دراز مدت، کاری بیهوده است‌. همانطور که مشخص است، بدون در نظر گرفتن حساسیت‌های پوستی و دقت لازم، نمی‌توانید انتظار سلامت کامل پوست خود را داشته باشید! برای تشخیص خشک بودن نوع پوستتان، پس از هر بار شستشو‌، با یک حوله سطح آن را کاملاً خشک کنید. در نهایت به بافت آن با دقت نگاه کنید. اگر پوستتان حالت کشیدگی و خارش داشت، احتمالاً بافتی خشک دارد. البته برخی اوقات، پوست اصطلاحاً «دهیدراته» می‌شود؛ وضعیت موقتی که به دلیل شرایط آب و هوایی نامساعد، ننوشیدن آب کافی و یا کمبود آب برای پوست به وجود می‌آید و می‌تواند زمینه ساز خشکی‌های مزمن پوست باشد. برای همین، جلوگیری از دهیدراته شدن پوست امری ضروری است. افرادی که پوست چربی دارند، مجبورند علاوه بر شستشوی پوست خود در صبح، یک دور دیگر، هنگام ظهر، آن را با ژل مخصوص و یا ترکیبات شوینده مناسب نوع پوستشان، بشویند. افراد با پوست مختلط، ترشح چربی اضافه پوست خود را در قسمت‌هایی مانند پیشانی، چانه و بینی حس می‌کنند. قسمت‌های ذکر شده از صورت که به ناحیه T معروف هستند، در پوست مختلط بیشتر مستعد آکنه و جوش‌های سر سیاه هستند، در مقابل، پوست معمولی، کاملا یک‌دست بوده و حتی اگر چربی، خشکی و یا جوش‌هایی بر روی آن ظاهر شود، سریعاً برطرف خواهد شد. در بین محصولات روتین پوستی، شاید چشمتان به عبارت «پوست‌های حساس» خورده باشد. برخی افراد به دلیل پوست حساسی که دارند، به سرعت به هرگونه مواد واکنش نشان می‌دهند. پس از مدتی، خارش، قرمزی و یا تحریکات پوستی زیادی را بر روی پوستشان مشاهده خواهند کرد. این افراد باید در انتخاب محصول مورد نظر نهایت دقت را داشته باشند. حال که به صورت مختصر در مورد انواع پوست و روش تشخیص آن‌ها صحبت کردیم، بهتر است برای هر کدام از دسته‌بندی‌های در نظر گرفته شده برای پوست، دو محصول مراقبت پوست معرفی کنیم.

معرفی محصولات روتین پوست با قیمت مناسب

1. فیس واش کامان مناسب پوست خشک با حجم ۵۰۰ میلی‌لیتر

این محصول از برند کامان فاقد ترکیبات صابونی (قلیایی) بوده و می‌تواند بدون اینکه خشکی پوست را تشدید کند، آلودگی‌های سطحی، ذرات گرد و غبار و باقی مانده مواد آرایشی که در طول روز بر روی صورت شما جای خوش کرده‌اند را از بین ببرد. هیالورونیک اسید ماده‌ای است که می‌تواند باعث افزایش رطوبت پوست از طریق نفوذ در لایه‌های پوستی شود و به مقدار قابل قبولی در فرمولاسیون فیس واش کامان وجود دارد‌. استفاده مرتب از این محصول به مدت ۷ روز و شستشوی پوست با آن، می‌تواند تا ۹۸ درصد به رطوبت پوست فرد مصرف کننده اضافه کند. از دیگر ترکیبات موثر گیاهی در این محصول، می‌توان به عصاره پشن بری اشاره کرد. پشن بری دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است به همین دلیل نیز می‌تواند به صورت تدریجی، از پیری زودرس پوست نیز جلوگیری کند و مانع از بین رفتن پوست شود. ترکیبات پاک کننده موجود در فیس واش مذکور از برند کامان بدون اینکه باعث التهابات شدید پوستی شود می‌تواند به شستشوی عمقی لایه‌های پوستی بپردازد.

معرفی محصولات روتین پوست با قیمت مناسب

2. ژل شستشوی صورت ضد آلودگی هوا سینره مخصوص پوست‌های معمولی تا خشک با حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر

همانطور که در عبارت اسمی این محصول ذکر شده است، ژل مذکور از برند سینره مخصوص افراد با پوست خشک است‌. این ژل که فاقد مواد صابونی است، دارای ترکیبات ملایم پاک کننده است و خشکی پوست فرد را تشدید نخواهد کرد‌. عصاره مورینگ تعبیه شده در این ژل، خواص بی‌نظیری دارد‌. شاید شما نیز تعریف زیادی از خواص عصاره (روغن) مورینگا شنیده باشید. روغن مورینگا از یک درخت بومی گرفته می‌شود. روغن مورینگا بسیار گران است زیرا برای گرفتن آن، وقت زیادی صرف می‌شود و از نظر اقتصادی، تولید آن به صرفه نیست‌. چربی‌های غیر اشباع، ویتامین C و انواع ویتامین B که در این روغن وجود دارند همگی می‌توانند در افزایش رطوبت پوست موثر واقع شوند و به سلامت کلی پوست کمک شایانی کنند. روغن مورینگا، یک ماده ضد سرطان و آنتی اکسیدان نیز هست و به محض نفوذ به لایه‌های سطحی پوست، از آن‌ها محافظت و مراقبت می‌کند. خرید محصول

معرفی محصولات روتین پوست با قیمت مناسب

3. کرم آلفا هیدروکسی اسید ۱۰ درصد سینره با حجم ۴۰ میلی‌لیتر

اصولاً افراد با پوست چرب به محصولات روتین پوستی‌ای نیاز دارند که بتوانند به واسطه‌ی تاثیرات آن‌ها، چربی اضافه جمع شده بر روی پوست خود را از بین ببرند. کرم آلفا هیدروکسی اسید مذکور از برند سینره به دلیل داشتن اسید تارتاریک، اسید سیتریک‌ و دیگر اسیدهای موجود در فرمولاسیون خود می‌تواند به درون لایه شاخی پوست نفوذ کند‌. با نفوذ این اسیدها، اتصالات بین سلولی از بین می‌روند و سلول‌های کهنه از سطح پوست جدا می‌شوند. حضور این سلول‌ها در پوست باعث مسدود سازی روند تولید کلاژن و الاستین می‌شود، به همین دلیل، از بین بردن آن‌ها امری ضروری به نظر می‌رسد.

معرفی محصولات روتین پوست با قیمت مناسب

4. کرم مرطوب کننده پوست چرب مدیلن با حجم ۵۰ میلی لیتر

ترکیبات موثر گیاهی موجود در این محصول مانند روغن جوانه گندم، روغن بادام شیرین، آلوئه‌ورا و کوآنزیم ۱۰Q همگی باعث از بین بردن چربی اضافه پوست و افزایش رطوبت مورد نیاز پوست می‌شوند. اگر شبکه پروتئینی پوست، محکم نباشد ممکن است آسیب‌های جدی به پوست وارد شود. روغن جوانه گندم از آن دسته ترکیباتی است که ضمن تقویت شبکه پروتئینی، می‌تواند پوست را لطیف کرده و روند از بین بردن چربی اضافه پوست را سرعت ببخشد. از دیگر ترکیبات طراوت بخش به پوست، روغن بادام شیرین در این محصول است که می‌تواند با دارا بودن فسفر و پتاسیم، از خشکی پوست جلوگیری به عمل آورد و حین عمل از بین بردن سبوم اضافی، چربی لازم برای پوست را در خود نگه دارد. ماده‌ای دیگر که در افزایش استحکام بافت پوست نقش اساسی دارد، آلوئه‌ورا است. آلوئه‌ورا با دارا بودن مواد معدنی، ویتامین‌ها، اسیدهای آمینه و پروتئین‌های بسیار، نقش احیا کننده را دارد.

معرفی محصولات روتین پوست با قیمت مناسب

5. کرم آبرسان دست و صورت لافارر مخصوص پوست نرمال و مختلط

بر خلاف باور عموم مردم، افراد با پوست مختلط نیز باید در طول روز از یک مرطوب کننده و یا آبرسان مناسب نوع پوستشان استفاده کنند. برای حفظ شادابی پوست، وجود مقادیر مناسبی رطوبت و از بین بردن چربی (سبوم) اضافی لازم است. کرم آبرسان مذکور از برند لافارر به دلیل داشتن موم عسل و روغن زیتون، ضمن افزایش رطوبت پوست و آبرسانی آن، می‌توانند در تعادل PH پوست بسیار موثر واقع شوند‌. این دو ترکیب برای افراد با پوست مختلط معجزه می‌کنند. گلیسیرین، گل همیشه بهار، عصاره بادام شیرین، عصاره آلوئه‌ورا و سدیم هیالورونات همگی از ترکیبات گیاهی موجود در فرمولاسیون این محصول هستند که ضد حساسیت بوده و از پوست در برابر تاثیرات مخرب رادیکال های آزاد، محافظت می‌کنند‌. گل بابونه موجود در کرم آبرسان مذکور، ضمن محافظت از پوست در برابر عوامل آسیب‌زای محیطی، از منافذ باز پوست نیز مراقبت می‌کند و مانع تجمع باکتری‌ها و ذرات آلوده در این قسمت‌ها می‌شود. برای احیا نرمی و لطافت پوست‌های مختلط، این محصول بسیار گزینه مناسبی است. از دیگر مزایای ترکیبات گیاهی به کار رفته شده در این محصول می‌توان به خواص ضد پیری آن‌ها اشاره کرد. ترکیبات گیاهی معمولا به «کند کننده روند پیری زودرس پوست» معروف هستند. کرم آبرسان دست و صورت لافارر همچنین فاقد چربی اضافه و مواد کومدون‌زا است، از این رو باعث تشدید چربی پوست نمی‌شود.

معرفی محصولات روتین پوست با قیمت مناسب

6. کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF60 مای مناسب پوست‌های چرب و مختلط با حجم ۵۰ میلی‌لیتر

افرادی که پوست مختلطی دارند، همواره باید به دنبال محصولات روتین پوستی‌‌ای باشند که فاقد چربی اضافه و مواد کومدون‌زا باشد و تعادل PH پوست را بر هم نزند. در بین محصولات مراقبت پوستی، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب نیز جایگاه ویژه‌ای دارد و شما با خرید یکی از آن‌ها می‌توانید پوست خود را در برابر تشعشعات مضر آفتاب محافظت کنید. کرم ضد آفتاب مذکور از برند مای، پوششی مات بر روی پوست ایجاد خواهد کرد و نقاط براق پوست را به خوبی می‌پوشاند. این کرم علاوه بر پوشش مناسبی که دارد، قدرت جذب بالایی نیز داشته و به دلیل داشتن عصاره روغن جوجوبا، باعث افزایش نرمی پوست می‌شود. روغن جوجوبا به تنهایی می‌توانددبا تاثیرات شگفت‌انگیز خود، مانع افتادن چین پ چروک بر روی پوست شود. جوجوبا یک ترکیب گیاهی موثر است پس تعجبی ندارد که می‌تواند التهابات پوستی را کاهش داده و تحریکات پوستی را به حداقل برساند.

معرفی محصولات روتین پوست با قیمت مناسب

7. کرم دست و صورت پوست معمولی کامان با حجم ۲۴۰ میلی‌لیتر

برای سالم ماندن پوست خود، حتی اگر دچار عوارض و مشکلات متعدد نشده باشد، لازم است تا از یک مرطوب کننده استفاده کنید. مصرف یک آبرسان در آب و هوای سرد زمستانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا تحت چنین شرایطی، پوست طراوت، رطوبت و آب مورد نیازش را از دست خواهد داد. علاوه بر شرایط آب و هوایی، تشعشات آفتاب و ترکیبات شوینده‌ای که در طول روز به منظور پاک کردن پوست از آن‌ها استفاده می‌کنیم را نیز باید در نظر گرفت. کرم کاسه‌ای کامان که دارای روایح توت، میوه گل ساعتی و آلوئه‌ورا است، ماندگاری ۲۴ ساعته بر روی پوست دارد و رطوبت پوست را تا ۲۴ ساعت حفظ خواهد کرد. علاوه بر این، ترکیبات گیاهی به کار برده شده در این محصول مانند روغن بادام شیرین و روغن زیتون به محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و اشعه‌های فرابنفش آفتاب محافظت می‌کنند. این کرم منحصراً برای افراذ با پوست معمولی طراحی شده است، چنان چه پوست آسیب‌پذیر، خشک و یا حساسی دارید، از دیگر محصولات کامان استفاده کنید.

معرفی محصولات روتین پوست با قیمت مناسب

8. ژل شستشو صورت کامان سری geneva مدل Normal حجم 500 میلی لیتر

برای جلوگیری از آسیب‌های محیطی به پوست نرمال و حفاظت کامل از آن، لازم است تا در طول روز از یک فیس واش استفاده کنید. اگر پوستتان کمتر از بقیه افراد دچار جوش‌، آکنه و التهابات پوستی می‌شود، هرگز استفاده از محصولات مراقبت پوستی را کنار نگذارید زیرا غفلت کردن از پوست ‌و توجه نکردن به سلامت آن، می‌تواند در دراز مدت باعث از بین رفتن بافت پوست شود. ژل شستشو دهنده روزانه کامان مخصوص پوست‌های نرمال، محصولی فوق‌العاده برای از بین بردن آلودگی‌های جمع شده و تاثیرات منفی رادیکال‌های آزاد است. ترکیبات شوینده تعبیه شده در فرمولاسیون این محصول می‌تواند در عرض ۸ ثانیه تمام آلودگی‌ها را پاک کند.

معرفی محصولات روتین پوست با قیمت مناسب

9. کرم نرم کننده پوست های حساس و آسیب دیده دکتر ژیلا با حجم ۵۰ میلی‌لیتر

عصاره بید کانادایی و گل همیشه به بهار موجود در ترکیبات این محصول، از تحریکات و حساسیت‌های شدید پوستی جلوگیری به عمل می‌آورند. عصاره گل همیشه بهار در ساختار خود، فلانوئیدها و ساپونین‌های گیاهی بسیاری دارد. این ترکیبات مانع تولید واسطه‌های التهابی پوست نظیر هیستامین می‌شوند و بدین ترتیب از تحریکات پوستی جلوگیری به عمل می‌آورند. عصاره گل همیشه بهار، همچنین التیام دهنده ضایعات پوستی و عوارضی مانند اگزما است. اگر جلوی حساسیت پوست گرفته نشود، در نهایت اگزما به سراغش می‌آید و سلامت آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. عصاره بید کانادایی از ترکیبات ضد التهابی قوی است که می‌تواند باکتری‌های جمع شده بر سطح پوست را از بین ببرد.

معرفی محصولات روتین پوست با قیمت مناسب

10. بمب آبرسان کامان مناسب پوست حساس

آلانتوئین و عسل موجود در ترکیبات اصلی این محصول می‌توانند در کنار هم، عوامل تشدید کننده حساسیت‌های پوستی را از بین ببرند. دلیل نامگذاری این محصول، وجود هیالورونیک اسید در فرمولاسیونش است‌. هیالورونیک اسید که یک ماده جاذب آب و رطوبت است، با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، مقدار مناسبی از آب و رطوبت را در خود نگه می‌دارد و نمی‌گذارد که با از دست رفتن آب، پوست خشک و آسیب‌پذیر شود. ترکیبات ژله‌ای مانند هیالورونیک اسید سرعت جذب بالایی دارند و بلافاصله پس از مصرف، به درون لایه‌های سطحی پوست نفوذ می‌کنند. فقدان آب و رطوبت می‌تواند باعث افزایش سرعت پیری پوست شود. شما با استفاده از مرطوب کننده‌های سازگار با نوع پوستتان و محصولات روتین پوستی مناسب، می‌توانید از افتادن چین و چروک بر روی پوستتان جلوگیری به عمل آورید. شما با مطالعه این مقاله میتوانید این محصولات را از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه