همکاری Sony با Discord

همکاری Sony با Discord

پس از مدتها انتظار طی اولین ادغام PSN و Dicord کاربران PS4 و PS5 می توانند به دوستان خود در Discord نشان دهند چه چیزی را بازی می کنند این اولین ادغام از زمان شروع همکاری سونی و دیسکورد است.

از امروز، بازیکنان PS4 و PS5 می توانند حساب PSN خود را به Discord متصل کنند. یعنی شما می‌توانید فعالیت‌های بازی پلی‌استیشن خود را در نمایه Discord خود نشان دهید و به دوستانتان اجازه دهید آنچه را که بازی می‌کنید ببینند. کاری که بازیکنان Xbox از سال 2018 امکان انجام آن را داشتند. این کار نتایج همکاری سونی و دیسکورد که در ماه مه گذشته اعلام شد بود. مدیرعامل Sony Interactive Entertainment گفت: "هدف ما این است که در آینده تجربیات Discord و PlayStation را در کنسول و تلفن همراه به هم نزدیک کنیم و به دوستان، گروه ها و جوامع اجازه دهیم در حین بازی کردن با هم در محیطی امن و راحت تعامل و گفتگو داشته باشند، سرگرم شوند و ارتباط برقرار کنند." پیش از این گفته شده بود که مایکروسافت در حال مذاکره برای خرید Discord به قیمت حداقل 10 میلیارد دلار است. اگرچه طبق گزارش‌ها، شرکت های زیادی به دنبال خرید Discord هستند ولی همچنان دیسکورد یک شرکت مستقل است و با توجه به قراردادهای بازی هایی که در سال جاری با آنها به توافق رسیده‌، چه کسی می‌داند که آینده چه خواهد شد؟ در این میان، Discord و Sony به دنبال راه‌های دیگری برای همکاری هستند. دیسکورد در یک پست نوشت: "ما هیجان زده هستیم که به همکاری خود با پلی استیشن ادامه دهیم و اینکه چگونه می توانیم تجربیات مشترک عالی برای دوستان و جمع های شما ایجاد کنیم را کشف کنیم."

همکاری PSN با Discord

آموزش اتصال حساب PSN به Discord

برای شروع، برنامه یا نسخه وب اپلیکیشن Discord را روی رایانه شخصی یا تلفن همراه خود باز کنید، سپس به بخش اتصالات (Connections) در تنظیمات کاربر بروید. در این بخش نماد سونی (PlayStation) را کنار سایر نماد ها مانند battle.net و Twitch مشاهده خواهید کرد و با کلیک بر روی آیکون Playstation به صفحه مربوط برای ورود به اکانت PSN میشوید و پس از ورود به اکانت فرآیند اتصال انجام می شود. Discord این قابلیت را به تدریج برای همه اکانت ها فعال میکند که در حال حاضر از ایالات متحده شروع کرده، بنابراین ممکن است با مقداری تاخیر بر روی اکانت شما فعال شود.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه