RSS پست‎های وبلاگ "1400" "دی"

نسخه وب کلاب ‌هاوس فعال شد

کلاب ‌هاوس Clubhouse  یک شبکه اجتماعی پرطرفدار  بر پایهٔ گفت‌وگوی صوتی است که در آوریل سال 2020 توسط پل دیویسون و روهان ست از Alpha Exploration Co راه‌اندازی شد.

جشنواره زمستانه ایرانسل برای برنامه نویس ها

ایرانسل رزومه بسیار درخشانی دارد و حالا قصد دارد نخستین جشنواره زمستانه برنامه ‌نویسی را برای نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به یادگیری مهارت‌های برنامه‌ نویسی برگزار کند.

کوچکترین شارژر 100 واتی GAN جهان

انکرAnker یک شرکت فناوری چینی است که دفاتری در سیاتل، واشینگتن و شنژن دارد و به طراحی، توسعه و فروش لوازم الکترونیکی مصرفی مشغول است.

اسکنر سه‌ بعدی سونی که اشیای دنیای واقعی را به واقعیت مجازی تبدیل می‌کند

گزارشی از رونمایی از پتنت جدید سونی منتشر شده که می‌تواند انقلابی در نیا گیمینگ به پا کند. این پتنت یک اسکنر سه بعدی است که اشیای دنیای واقعی را اسکن می‌کند و وارد واقعیت مجازی می‌کند.

تبدیل گوشی هوشمند به تبلت با NexPad

شرکت NexComputer یکی از شرکت‌های مشهور در زمینه تکنولوژی است که در جشنواره بین المللی CES2022 از دستگاهی به نام NexPad رونمایی کرده است.

ایربادهای جدید استارتاپ Linkface رطوبت گوش را از بین می‌برند

در نمایشگاه بین المللی CES 2022 یکی از این استارتاپ‌های موفق از ایرباد جدید خود با قابلیتی خاص رونمایی کرده است که پس از رونمایی مورد استقبال باورنکردنی داوران قرار گرفت. این استارتاپ Linkface نام دارد که یکی از پروژه‌های C-Lab سامسونگ می‌باشد.

لپ تاپ جدید ایسوس zenbook 17 fold

ایسوس به تازگی در نمایشگاه بین المللی CES از لپ تاپ Zenbook 7 Fold رونمایی کرده است که این محصول هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت عالی است.