5 گوشی مناسب برای تماشای فیلم

5 گوشی مناسب برای تماشای فیلم

انتخاب از بین بهترین گوشی‌های سامسونگ مانند گشتن در بازاری است که پشت هر ویترین مغازه‌های داخل آن ده‌ها کالا با امکانات و قیمت‌های مختلف قرار دارد. تقریباً از هر 5 تلفن همراهی که در سراسر جهان به فروش می‌رسد یکی از آن‌ها سامسونگ است. سامسونگ بدون شک یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا است که محصولات بسیار متنوعی برای انواع کاربران با نیازهای مختلف تولید می‌کند. شاید سامسونگ را بیش‌تر با تولید گوشی‌های پرچم ‌دار و بالا رده بشناسید. اما همان طور که در اینجا به بررسی خواهیم پرداخت، سامسونگ تولید‌ کننده بسیاری از مدل‌های میان‌رده با بودجه متوسط نیز است. در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌های سامسونگ مناسب تماشا فیلم موجود در بازار می‌پردازیم. اگر قصد خرید  یک گوشی موبایل با چنین ویژگی‌هایی دارید مطالعه این مقاله به شما پیشنهاد داده می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M62

5 گوشی مناسب برای فیلم دیدن

سامسونگ‌های سری M به داشتن باتری‌های غول پیکر و پرقدرت معروف هستند. گوشی گلکسی M62 آخرین مدل از این سری گوشی‌ها است که مشخصات بسیار خوبی را درون خود دارد. از جمله همان باتری 7000 میلی آمپری معروف که حکم یک پاور بانک را برای شما دارد. بخش مهم این گوشی باتری آن است که دقیقا ادعای اصلی شهرت این گلکسی هم همین قسمت است. با در دست گرفتن آن کاملا ضخامت بالای گوشی را در دستان خود حس می‌کنید که نتیجه همان باتری پر ظرفیت این گوشی است که با استفاده از این باتری پرقدرت شما می‌توانید تا ساعت‌ها به تماشا فیلم بپردازید. در بخش طراحی می‌توان گفت اکثر گوشی‌های بازار تقریبا به یک تکامل خاص رسیده‌اند و چهره‌ی آشنا را می‌توان تقریبا در همه‌ی میان رده‌ها و یا حتی پرچم داران دید. گوشی M6 نیز وقتی از رو به رو به آن نگاه می‌کنیم، یک نمایشگر بزرگ دارای حفره را می‌بینیم که ÷ 87 درصد از قاب جلویی را پوشش داده است که نسبت بسیار بالایی است. وضوح این پنل 1080x2400 پیکسل است و تراکم پیکسلی آن به عدد 393 پیکسل بر هر اینچ رسیده است. این گوشی سامسونگ از پردازنده Exynos 9815 استفاده می‌کند. این پردازنده معماری 7 نانومتری دارد و یک چیپ هشت هسته‌ای بسیار قدرتمند است. از این رو شما می‌توانید به راحتی در بخش سرعت و بازی به این گوشی اعتماد کنید. این پردازنده شامل سه خوشه می‌شود. پردازنده گرافیکی که با تراشه اصلی همکاری می‌کند، Mali-G76 Mp12 نام دارد. در کنار این بخش از پردازش گوشی M62 دارای دو پیکربندی حافظه است و هر دو نسخه از 8 گیگابایت رم استفاده می‌کنند. Galaxy M62 از دوربین‌های سه گانه M51 یعنی یک لنز اصلی 64 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 و لنز 1/1.73 اینچی استفاده می‌کند. در قسمت عکاسی فوق عریض شما یک لنز 12 مگاپیکسلی را در اختیار دارید که ساخت خود سامسونگ است و با نام Samsung S5K3L6 شناخته می‌شود. دو لنز 5 مگاپیکسل دیگر نیز در این گوشی وجود دارد که یکی برای عکاسی ماکرو و لنز دوم برای تشخیص عمق در نظر گرفته شده‌اند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل S10 Plus Galaxy

5 گوشی مناسب برای فیلم دیدن

در معرفی پرچم‌دارهای سامسونگ به عنوان بهترین گوشی‌های سامسونگ برای تماشا فیلم و استفاده طولانی مدت قطعا جای تعجب ندارد Galaxy S10 Plus را انتخاب کردیم چون نه تنها فروش بالایی دارد بلکه مانند ستاره درخشیده است. این گوشی یک نمایشگر 6.4 اینچی با نسبت خیره‌ کننده 93.1 درصد نمایشگر به بدنه دارد تا جذابیت گوشی را از دور داد بزند. علاقه‌ مندان به عکاسی سلفی از وجود دو دوربین جلو در این گوشی خوشحال خواهند شد که نقش یکی از آن‌ها تشخیص عمق برای ثبت تصاویر پرتره بهتر است. نمایشگر Galaxy S10 Plus از بین بهترین پنل‌های نمایش سامسونگ انتخاب شده است و با توجه به پشتیبانی از استاندارد +HDR10 می‌توانید از دیدن فیلم‌های Full HD در سایت‌هایی مانند یوتیوب و... لذت ببرید. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی حتی زمانی که انگشت شما خیس باشد، آن را شناسایی می‌کند و اگر دوست داشته باشید می‌توانید از سیستم تشخیص چهره نیز برای باز کردن گوشی خود از قفل استفاده کنید. با توجه به این که با گوشی از سری S سامسونگ روبه‌رو هستیم، طبیعی است سه دوربین در پنل عقب این گوشی دیده شود که عبارتند از دوربین اصلی 12 مگاپیکسل، فوق عریض 16 مگاپیکسل و تله‌ فوتو 12 مگاپیکسل تا بهترین تصاویر را ثبت کنند. دوربین دوم برای زمانی است که دوست دارید افراد یا سوژه‌های بیش‌تری را داخل قاب تصویر قرار دهید و دوربین تله ‌فوتو به شما اجازه می‌دهد تصاویر را در زوم دو برابر بدون افت کیفیت بگیرید. در مورد کیفیت تصاویر فقط می‌توانیم بگوییم گلکسی S10 Plus یکی از بهترین دوربین‌های موبایل سال 2019 را دارد. سامسونگ برای این گوشی یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعت انتخاب کرده است که برخلاف آن چه احتمالا فکر می‌کنید، ماندگاری شارژ بسیار خوب دارد. سرعت شارژ با شارژر 15 وات داخل جعبه سریع است و گوشی پس از 30 دقیقه 41 درصد شارژ می‌شود و برای شارژ کامل باید 1:33 ساعت صبر کنید. این گوشی هم‌چنین قابلیت شارژ معکوس دارد تا بتوانید با آن سایر گوشی‌ها را نیز شارژ کنید. البته باید باتری S10 Plus بیش‌تر از 30 درصد شارژ داشته باشد. سخت ‌افزار این پرچم‌ دار به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ 2020 با توجه به استفاده از 8 گیگابایت رم بسیار قدرتمند است. حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است که اگر برایتان کافی نیست می‌توانید مدل 512 گیگابایت را بخرید. به نظر ما اگر این گوشی را انتخاب می‌کنید، هرگز پشیمان نخواهید شد و تا چند سال دیگر می‌توانید تمام فیلم‌های مورد علاقه خود را و ‌بهترین بازی‌ها را با آن اجرا کنید و لذت ببرید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A72

5 گوشی مناسب برای فیلم دیدن

پایه و اساس یک گوشی هوشمند، چهار ستون کلیدی: دوربین، صفحه نمایش، باتری و عملکرد است. گوشی سامسونگ Galaxy A72 در هر چهار مورد نمره قبولی می‌گیرد. سامسونگ در این گوشی با استفاده از طراحی مات و رنگ‌های جذابی که ارائه داده است، نسبت به مدل‌های قبلی که عموما دارای شکلی براق بودند، متمایز کرده است. مات بودن آن باعث می‌شود تا بدنه گوشی شما کم‌تر لک و چربی را به خود جذب کند و هم‌چنین در دست گرفتن آن لذت بخش‌تر باشد. در قاب جلویی گوشی شما باز هم یک نمایشگر بزرگ و دارای حفره، مانند نسل قبل را می‌بینید. این صفحه نمایش Super AMOLED از نرخ نوسازی 90 هرتزی استفاده می‌کند و وضوح 2400x1080 پیسکل می‌باشد. این نمایشگر از عمق رنگ مشکی بسیار خوبی برخوردار است و رنگ های غنی و در عین حال اشباع نشده را تولید می‌کند و مطمئناً نگاه کردن به آن لذت بخش است. گوشی سامسونگ Galaxy A72 در بخش حافظه در سه پیکربندی مختلف ساخته شده است. نسخه پایه با حافظه رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت، نسخه بعدی با حافظه رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایت و قدرتمندترین نسخه با حافظه داخلی 256 و حافظه رم 8 گیگابایت عرضه شده است. هم‌چنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را نیز در اختیار دارید. Galaxy A72 در دو نسخه با تراشه‌های متفاوت ساخته شده است که یکی از آن‌ها به پشتیبانی از 5G هم مجهز شده است. Galaxy A72 نسخه معمولی با پردازنده Snapdragon 720G و گوشی Galaxy A72 5G با تراشه Snapdragon 750G معرفی شده‌اند. تنها تفاوت این دو گوشی نیز فقط همین قسمت‌ است. به طور کلی پردازنده Galaxy A72 5G یک ارتقای کوچک نسبت به نسل قبلی خود است و یک پیشرفت کوچک در سرعت پردازنده را برای شما به ارمغان می‌آورد. Galaxy A72 دارای همان لنز اصلی 64MP با Galaxy A52 است و از همان لنزهای 12 مگاپیکسلی برای عکاسی فوق عریض و 5MP نیز برخوردار است. تنها تفاوت در لنز تله ‌فوتوی 8 مگاپیکسلی با حداکثر 3 برابر بزرگ نمایی نوری و 30 برابر بزرگ نمایی دیجیتال است. یک باتری عظیم 5000 میلی آمپری، گوشی سامسونگ A72 را طبق ادعای سامسونگ با استفاده معمولی برای دو روز تجهیز می‌کند و این فقط یک ادعای کوچک برای تبلیغات از سوی سامسونگ نیست. مطابق تست‌هایی که روی باتری این گوشی صورت گرفت کاملا نتیجه چشم گیر دو روزه را توسط این باتری به دست آورده شد. کاربرانی که شیوه‌ی مصرف آن‌ها متوسط و کم باشد قطعاً تا دو روز می‌توانند بدون نیاز به شارژر به کار خود ادامه دهند که این ویژگی در هنگام تماشا فیلم در خانه و خارج از خانه بسیار کاربردی است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 FE

5 گوشی مناسب برای فیلم دیدن 

سامسونگ Galaxy S20 FE همان طور که از نامش پیدا است، یک گوشی هوشمند برای طرفداران سامسونگ می‌باشد. Galaxy S20 FE آخرین عضو از خانوادهGalaxy S20  است که با برخی تغییرات خاص برای دستیابی به  قیمتی پایین‌تر تولید شده است. این گوشی با اصالت در دو نسخه LTE و 5G ساخته شده که مانند بسیاری از پرچم داران سامسونگ بسته به موقعیت مکانی از دو چیپست Exynos 990 و Snapdragon 865 استفاده می کند. اما نسخه 5G فارغ از موقعیت مکانی فقط با پردازنده کوالکوم عرضه می‌شود. سامسونگ Galaxy S20 FE به واسطه نمایشگر حفره دار خود و هم‌چنین آرایش دوربین‌ها در قاب پشتی از یک چهره تقریبا آشنا استفاده می کند. علیرغم اینکه این گوشی جزو سری S محصولات سامسونگ می باشد، اما در دست گرفتن آن بیش‌تر حس سری A را به شما منتقل می کند. به عنوان مثال Fan Edition حاشیه‌های بیش‌تری را در اطراف صفحه نمایش خود دارد. این مدل از گوشی سامسونگ مجهز به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED می‌باشد که این نمایشگر بیش از 84.8 درصد از قاب جلویی را پوشش می‌دهد. رزولیشن این نمایشگر کیفیت 1080 در 2400 پیکسل دارد که 407 پیکسل بر هر اینچ تراکم پیکسلی آن است. از ویژگی‌های این صفحه نمایش می توان به HDR10 و نرخ تازه سازی 120Hz اشاره کرد که باعث می‌‌شوند در هنگام تماشا فیلم هیچ آسیبی به چشم کاربر وارد نشود. همان طور که در ابتدای معرفی محصول هم گفتیم این گوشی در نسخه 5G از پردازنده Snapdragon 865 استفاده می کند و در نسخه LTE بسته به منطقه مکانی شما و بازار عرضه کننده سامسونگ از دو پردازنده Snapdragon 865 و Exynos 990 استفاده می‌شود که به طور حتم در بازار خاورمیانه نسخه اگزینوس بیش‌تر در دسترس است. انرژی مورد نظر Galaxy S20 FE  توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که به راحتی استفاده چندین ساعت را پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note10 Lite

5 گوشی مناسب برای فیلم دیدن

سری گوشی‌های نوت سامسونگ همیشه جذاب بودند. این شرکت سال گذشته تصمیم گرفت برای اولین مرتبه این گوشی‌ها را با دو عضو جدید نوت 10 و نوت 10 پلاس وارد بازار کند و سپس برادر سومی به اسم نوت 10 لایت به آن‌ها اضافه شد. با وجود استفاده از صفت لایت، این گوشی برای افرادی است که دوست دارند یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ را بخرند و برای کار با قلم اس پن زیاد هزینه نکنند. نمایشگر سوپر امولد 6.7 اینچی این گوشی تخت است و وسط آن یک حفره کوچک دیده می‌شود. نور صفحه در حالت تنظیم به صورت خودکار حداکثر 622 نیت است تا بتوانید در محیط بسیار روشن حتی محتوای روی صفحه را ببینید. ویژگی مثبت دیگر این گوشی یک باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپر ساعت در حد نوت 10 پلاس است که شارژ آن راحت یک روز را با استفاده معقول دوام می‌آورد. سرعت شارژ نیز سریع و 25 وات است و به شما اجازه می‌دهد این باتری بزرگ را پس از 1 ساعت و 23 دقیقه کاملا شارژ کنید و اگر عجله دارید، برای شارژ 50 درصد آن فقط نیم ساعت زمان کافی است. در عقب این گوشی سه دوربین در یک مجموعه مربعی شکل دوستانه کنار یکدیگر قرار گرفتند که عبارتند از لنز عریض، فوق عریض و دوربین اختصاصی تله ‌فوتو که همگی دقت 12 مگاپیکسل دارند. به عبارت دیگر انواع عکس‌ها را می‌توانید با این گوشی بگیرید. خوشبختانه کیفیت دوربین اصلی در سطح مدل استاندارد نوت 10 است و تصاویری با جزئیات بالا، دامنه دینامیک وسیع، باز تولید دوست ‌داشتنی رنگ می‌گیرد. دوربین فوق عریض این گوشی تصاویر را با جزئیات بسیار خوب و دامنه عریض نسبتا وسیع ثبت می‌کند. سپس به دوربین تله ‌فوتو می‌رسیم که تصاویر آن در مقایسه با دوربین اصلی کنتراست کم‌تری دارند، ولی به طور کلی امتیاز مثبت را می‌گیرند. زمان عکاسی در شب با این گوشی توصیه می‌کنیم حالت Night Mode را فعال کنید تا تصاویری با حفظ خوب رنگ و دامنه دینامیک مناسب بگیرد. جزئیات نیز بسیار خوب هستند و پارازیت با آن که وجود دارد، ولی با مهارت کنترل شده است. دوربین جلو این گوشی 32 مگاپیکسل است، ولی تصاویر نهایی به علت استفاده از فناوری ترکیب پیکسل  8 مگاپیکسل هستند. از ویژگی‌های تصاویر آن می‌توانیم به رنگ‌های دقیق و دامنه دینامیک وسیع و خوب اشاره کنیم. هم‌چنین اگر عشق فیلم برداری با گوشی خود هستید، نوت 10 لایت به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2020 به شما اجازه می‌دهد حداکثر فیلم‌های با دقت 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید که بسیار با جزئیات و خوب هستند. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note10 Lite با 6 یا 8 گیگابایت رم (بسته به مدلی که می‌خرید) یک پیشنهاد خوب برای افرادی است که به گوشی‌های نوت سامسونگ و قلم اس پن علاقه دارند، می‌خواهند از جدیدترین لانچر این شرکت لذت ببرند و دوربین با کیفیت بالا برایشان مهم است.

جمع بندی

به طور کلی پیشنهاد خرید گوشی‌های سامسونگ یک گزینه بسیار مناسب برای هر فرد با هر مقدار استفاده در شبانه روز است. بدون شک قدرتمند ترین گوشی‌های مناسب تماشا فیلم و انجام فعالیت‌های گوناگون امسال از شرکت کره‌ای سامسونگ هستند که بهترین آن‌ها را بررسی و معرفی کردیم تا در هنگام خرید تصمیم‌ گیری برای شما راحت‌تر باشد. شما با مطالعه این مقاله میتوانید این گوشی هارا از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه