ویژگی های مهم برای یک پیراهن ساحلی

ویژگی های مهم برای یک پیراهن ساحلی

 

ویژگی های مهم برای یک پیراهن ساحلی

ضرورت انتخاب صحیح پیراهن ساحلی صرفا مرتبط با بحث خوش پوش بودن نیست. همه ما حداقل سالی یک یا دو بار گذرمان برای تفریح کردن به ساحل می‌خورد. در این شرایط انتخاب صحیح پیراهن ساحلی می‌تواند به راحت بودن هرچه بیشتر ما در فضای ساحل کمک کند و همین موضوع، سپری شدن اوقات در ساحل را برایمان لذت‌ بخش‌تر می‌کند. خلاصه این که انتخاب درست لباسی که در ساحل به تن می‌کند، علاوه بر خوش پوشی، راحتی را نیز برایتان به ارمغان می‌آورد.

خودتان را برای روز رفتن به ساحل آماده کنید

می‌دانید یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های روزهایی که گذرمان برای تفریح به ساحل می‌افتد چیست؟ این که به احتمال زیاد نمی‌دانیم بعد از گشت زدن در ساحل می‌خواهیم کجا برویم. بنابراین لازم است لباسی را برای ساحل گردی انتخاب کنیم که بشود با همان لباس به کافه، رستوران و یا پیاده روی رفت. در این شرایط انتخاب درست لباس ساحلی، ضمن کاربردی بودن موجب افزایش اعتماد به نفسمان نیز خواهد شد.

پیراهن ساحلی باید چه جنسی داشته باشد؟

راستش را بخواهید مهم‌ترین نکته‌ای که باید حین انتخاب لباس ساحلتان در نظر داشته باشید، جنس آن است. جنس لباس باید به گونه‌ای باشد که طی مدت زمان کوتاهی خشک شود. ضمنا اگر چسبیدن لباس‌های خیس به بدنتان موجب معذب شدنتان می‌شود، بهتر است ضمن در نظر گرفتن احتمال این موضوع یک لایه لباس زیرین نیز بر تن داشته باشید. لباسی که افراد برای پوشیدن زیر پیراهن ساحلی انتخاب می‌کنند، عموما بسیار نازک و از جنس نخ است. جنس لباس زیرین نیز باید به گونه‌ای باشد که زود خشک شود. لباس‌های خیس به تنتان می‌چسبیند، گرما را در خود به دام می‌اندازند و بدین ترتیب ممکن است موجب کلافه شدنتان شوند. به طور کلی به تن داشتن لباس‌های سنگین در ساحل می‌تواند راحتی‌تان را از بین ببرد، بنابراین بهتر است یک چیز سبک بر تن داشته باشید.

آستین کوتاه یا آستین بلند؟

تصمیم گیری درباره این موضوع که پیراهن ساحلی باید حلقه‌ای، آستین کوتاه یا آستین بلند باشد می‌تواند برای برخی چالش برانگیز شود. این نکته را مد نظر داشته باشد که در روزهای مختص به انجام تفریحات ساحلی، راحت بودن در اولیت قرار دارد و سایر موضوعات همگی در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرند. به طور کلی بیشتر افراد ترجیح می‌دهند این روز را با لباس‌های آستین کوتاه یا حلقه‌ای سپری کنند، اما پوشیدن لباس آستین بلند به هیچ عنوان با گشت و گذار در ساحل منافات ندارد. توصیه ما به شما این است که اگر لباسی با آستین حلقه‌ای را برای گشت زدن در ساحل انتخاب کردید، یک لایه لباس هم برای پوشیدن بر روی آن همراه خود داشته باشید.

استایل‌های مختلف برای ست کردن لباس ساحلی

فارغ از کلیات ذکر شده در مورد جنس و اندازه آستین لباس‌هایی که برای گشت و گذار در ساحل انتخاب می‌کنید، شما می‌توانید با کنار هم چیدن مدل‌های مختلف لباس، استایل‌های متفاوتی را برای هر بار گشت زدن کنار دریا انتخاب کنید. آشنایی با استایل‌های مختلف و نحوه ست کردن لباس‌های ساحلی، یک امکان مهم را برایتان فراهم می‌کند. آن هم این که بتوانید بسته به شرایط مختلف سراغ استایل‌های مختلف بروید و بدین ترتیب تمام قواعد خوش پوش بودن را رعایت کنید.

استایل ساحلی هاوایی

یکی از محبوب‌ترین ست‌هایی که می‌توانید برای گشت و گذار در ساحل انتخاب کنید، ست هاوایی است. لباس‌های هاوایی به گونه‌ای هستند که هم آقایان بتوانند آن‌ها را به تن داشته باشند و هم خانم‌ها. این لباس‌ها که عموما خنک و گشاد هستند و با شلوارهای کوتاه و صندل ست می‌شوند. ست هاوایی یکی از محبوب‌ترین ست‌های ساحلی است. دلیل این محبوبیت، شیک بودن لباس‌های هاوایی برای گشت زدن‌های بعد از شنا است.

استایل ساحلی کلاسیک

اگر پیراهن ساحلی که انتخاب کرده‌اید ضمن راحت بودن، تم سیاه و سفید یا راه راه دارد، می‌توانید آن را در استایل ساحلی کلاسیک به کار ببرید. یقه این لباس‌ها چه در ست‌های مردانه و چه در ست‌های زنانه عموما باز است. پیراهن‌های ساحلی به کار رفته در این ست‌ها، اکثر از ناحیه کمر قالب تن می‌شوند. بدین ترتیب، پیراهن‌های به کار رفته برای ست کلاسیک، در تمام مدت گشت زدنتان در ساحل ضمن راحت بودن، حالت شکیل خود را نیز حفظ می‌کنند. آقایان می‌توانند با ست کردن این پیراهن‌ها با کتانی‌های کم وزن و روشن تیپی مینیمال، شکیل و ظریف برهم بزنند. از طرفی خانم‌ها هم می‌توانند با افزودن کفش‌های پاشنه بلند تابستانی و صندل‌های تخت به استایل ساحلی کلاسیک خود ظاهری جذاب و فوق‌العاده پیدا کنند. ضمنا، خانم‌هایی که مایل به انتخاب استایل ساحلی کلاسیک هستند، می‌توانند علاوه بر پیراهن‌های معمول خانم‌ها که متناسب با این استایل طراحی می‌شوند، پیراهن‌های دکمه دار و کوتا را نیز به عنوان پیراهن ساحلی خود انتخاب کنند.


استایل ساحلی بوهیمیایی

لباس‌های ساحلی مرتبط با این استایل شباهت زیادی به لباس‌های مورد استفاده در جنبش هیپی دارند. پیراهن ساحلی در استایل بوهیمیایی با رنگ‌های روشن و طرح‌های کشمیر تزئین شده و در قواره‌های بلند دوخته می‌شود. جدای از پیراهن‌های رنگارنگ و جذاب، سربندها، مچ بندها و شال‌های پارچه‌ای رنگارنگ نیز از دیگر آیتم‌هایی هستند که در این استایل ساحلی به کار گرفته می‌شوند. طرفداران این استایل، معمولا با بر چشم زدن عینک‌های آفتابی با شیشه‌های نارنجی رنگ استایل خود را تکمیل می‌کنند.

استایل ساحلی مدرن به کمک جامپ سوییت‌ها و لباس‌های سرهمی

نظرتان درباره انتخاب جامپ سوییت‌ها به عنوان پیراهن ساحلی چیست؟ لباس‌هایی که این روزها روی مد هستند و چون حالت سرهمی دارند، می‌توانید آن‌ها را برای هر مناسبت تفریحی دیگری که در روز ساحلگردیتان پیش می‌آید بر تن داشته باشید. این لباس‌های خنک و گشاد در عین زیبایی، ظاهری ساده دارند. بدین ترتیب می‌توانید با بر تن کردنشان استایلی جذاب و متفاوت برای خود دست و پا کنید. اگر قصد دارید از جامپ سوییت‌ها به عنوان پیراهن ساحلی به کار رفته در استایلتان بهره ببرید، حتما حواستان به جنس لباسی که انتخاب می‌کنید باشد. قبلا درباره جنس مناسب برای لباس‌های ساحلی با یک دیگر صحبت کرد‌ه‌ایم. با توجه به محبوبیت روز افزون جامپ سوییت‌ها و لباس‌های سرهمی، طراحان مد این پیراهن‌ها را در طرح‌ها و با جنس‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌کنند. گاهی پیش می‌آید که سرهمی انتخاب شده در عین زیبایی به اندازه کافی برای برتن داشتن در ساحل راحت نباشد. در این شرایط، راحتی شما نسبت به زیبایی لباس در اولویت است. خلاصه حرف این که روز گشت و گذار در ساحل، روز تفریح و ریلکس کردن است. بنابراین، اجازه ندهید که هیچ چیز مانع از خوش گذراندتان شود. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های مهم ذکر شده برای یک پیراهن ساحلی، ضمن ریلکس کردن از چاشنی خوش پوش بودن نیز نهایت لذت را ببرید.

داشتن کلاه استایلتان را خاص‌تر می‌کند

بادهای ساحلی معمولا موهایتان را آشفته می‌کنند، خورشید ساحل می‌تواند چشمتان را اذیت کند و اگر تنی هم به آب بزنید، آن وقت باید با خیس شدن موهایتان نیز دست و پنجه نرم کنید. همه این موارد در کنار یک دیگر، ضرورت افزودن کلاه به ست لباس ساحلیتان را روشن می‌کند. کلاه‌های لبه دار بیسبالی و حصیری دو مورد از بهترین گزینه‌های موجود هستند. این کلاه‌ها مانع از آفتاب سوختگی صورتتان می‌شوند و هرکدام به نحوی به خشک شدن موهایتان در زمان کم‌تر کمک می‌کنند. دست آخر، به احتمال زیاد وقتی ساحل را ترک می‌کنید موهایتان آشفته باشد. استفاده از یک کلاه می‌تواند آشفتگی موهایتان را خوبی پوشش داده و دیسیپلین را به ظاهرتان بازگرداند. حال با در نظر گرفتن موارد بالا و با یک جستجوی ساده در بخش مد و پوشاک در فروشگاه اینترنتی بالاکا  می­توانید با بررسی مشخصات و نظرات دیگران محصول مورد نظر خود را به­راحتی انتخاب کرده و با اطمینان از اصالت کالا و بهترین قیمت، درب منزل تحویل بگیرید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه