تغییرات گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 4

تغییرات گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 4

گوشی سامسونگ galaxy z fold 4

انتظار میرود گوشی سامسونگ galaxy z fold 4 پیشرفت زیادی در بخش دوربین را با خود به همراه بیاورد. به نقل از Doyhun Kim که بار ها اطلاعات درستی را افشا کرده، دوربین اصلی گلکسی Z fold 4، به یک دوربین با سنسور 108 مگاپیکسلی به روز خواهد شد. همچنین برخی ها بر این باور هستند که از همان دوربین بکار رفته در گوشی سامسونگ Galaxy S22 ultra استفاده خواهد شد. حتی به گفته یک اینسایدر معروف، عناصر تشکیل دهنده بسیار مشابه اس 22 اولترا خواهد بود مانند سنسور 10 مگاپیکسلی پریسکوپ. این به آن معناست که میتوان انتظار داشت یک لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین تله فوتو با قابلیت زوم 3 برابری از پرچمداران سری s سامسونگ در بدنه آن بکار رفته باشد. همچنین شاهد یک جهش در دوربین سلفی این گوشی موبایل خواهیم بود و از سنسور 4 مگاپیکسلی بکار رفته در نسل قبل، به یک دوربین 10 مگاپیکسلی برسیم.

در بخش سخت افزار  این گوشی هم گفته میشود از چیپست اسنپ دراگون 888 نسل 1 قرار است استفاده شود. این تراشه نازک تر و سبک تر  از مدل قبلی خودش است و بهینه ترین مصرف را در بین تراشه های گوشی های اندرویدی خواهد داشت. شایعات بعدی هم در مورد صفحه نمایش نسل جدید گوشی Z Fold میچرخد. از قابلیت تا شدن راحت تر و نرم تر تا از بین رفتن کامل محل تا شدن نمایشگر به لطف نمایشگر کاملا جدید. باید ببینیم شرکت سامسونگ در گوشی جدیدش برای شارژ سریع چه برنامه ای ترتیب داده است  و آیا توانسته شرایط را بهینه تر کند یا خیر؟! البته تمام این موارد در حد شایعه میباشد و امکان هرگونه تغییری در آن وجود دارد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ به طور رسمی از آن رونمایی کند.

قیمت نسل قبل galaxy z fold

گلکسی زد فولد ۳ با آن مکانیزم پیچیده و قطعات متحرکش، گواهی IPX8 را برای مقاومت در برابر آب دریافت کرده است، از قلم پشتیبانی می‌کند، بالغ‌بر ۳۵ درصد صفحه‌نمایش روشن‌تری دارد، از بدنه‌ی سبک‌تر و مقاوم‌تری بهره می‌برد و روی هر دو نمایشگر خود، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. این گوشی با حدود قیمت 41 میلیون تومان در بازار ایران فروخته میشود.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه