بهترین گوشی ‌های شیائومی – گوشی های هوشمند 2022

بهترین گوشی ‌های شیائومی – گوشی های هوشمند 2022

بهترین گوشی ‌های شیائومی

امروزه شیائومی‌ به عنوان یکی از برندهای پرطرفدار دنیا شناخته می‌شود که روز به روز در رقابت نزدیک‌تری با برندهای قدیمی همچون سامسونگ و اپل قرار می‌گیرد. تا همین چندین سال اخیر تنها افراد محدودی گو‌شی‌های این برند را می‌شناختند اما امروزه شیائومی با پیشرفت باورنکردنی‌اش متنوع‌ترین گوشی‌های دنیا را تولید می‌کند. اگر قصد خرید گوشی جدید دارید قطعا برای شما هم سوال پیش آمده که از بین تنوع بالا محصولات این کمپانی کدام گوشی را انتخاب کنید. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنم در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با چند تا از بهترین گوشی‌ های شیائومی آشنا کنیم و به راحتی خریدتان را انجام دهید.

شیائومی می 11 اولترا (Xiaomi Mi 11 Ultra)

می 11 اولترا یکی از پرفروش‌ترین محصولات شیائومی است که با چند ویژگی خاص لقب پرچمدار این کمپانی را به خودش اختصاص می‌دهد. یکی از نقاط قوت این گوشی هوشمند داشتن طراحی فوق العاده حرفه‌ایست. به طوری که طراحی منحنی و نمایشگر بدون حاشیه به کار رفته در این محصول، جلوه خاصی به آن بخشیده که در کمتر گوشی هوشمندی دیده می‌شود. می 11 اولترا در آوریل 2021 با وزن نسبتا سبک 234 گرم به بازار عرضه شده و یکی از علت‌های اصلی که آن را در لیست بهترین گوشی ‌های شیائومی قرار می‌دهد باتری قدرتمند آن می‌باشد. طول عمر بسیار خوب باتری و سرعت شارژ خیره کننده آن عملکرد این محصول را چند برابر می‌کنند. شیائومی یک دوربین فوق العاده قدرتمند در پشت بدنه Mi 11 اولترا طراحی کرده که این دوربین سه‌گانه به واسطه یک سنسور 50 مگاپیکسلی و دو سنسور کمکی 48 مگاپیکسلی، عملکرد فوق العاده‌ای از خود نمایش می‌دهد. این دوربین قدرتمند توانایی بزرگنمایی اپتیکال 120 برابری دارد تا کوچک‌ترین جزئیات هم به خوبی برای شما نمایش داده شود.

شیائومی می 11 اولترا
شیائومی می 11 اولترا

شیائومی می 11 (Xiaomi Mi 11)

اگر دنبال یک گوشی هوشمند با قیمت مناسب‌ و در عین حال پرچمدار هستید شیائومی Mi 11 بهترین گزینه برای این هدف محسوب می‌گردد.  طراحی این گوشی مشابه گوشی‌ های شیائومی هست و تنها تفاوتی که در این طراحی نسبت به مدل‌های قبلی‌اش به چشم می‌خورد جزیره دوربین صفحه پشتی آن هست. شیائومی در این جزیره به جای چینش عمودی لنزها از طراحی مربعی شکل استفاده می‌کند. یکی دیگر از علت‌های اصلی فروش باور نکردنی شیائومی می 11 کیفیت بالای نمایشگرش است که علاوه بر طراحی زیبا قابلیت‌های خاصی نیز دارد. اسکنر اثر انگشت شیائومی Mi 11 مانند دیگر گوشی‌ های شیائومی در زیر صفحه نمایش قرار گرفته که در کنار ویژگی‌های مشترک با دیگر گوشی‌ها یک قابلیت اضافه تشخیص ضربان قلب نیز در خود جای میدهد. سخت افزار قدرتمند می 11 در کمتر گوشی شیائومی دیده می‌شود. این سخت افزار قدرتمند لقب اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 888 را به این گوشی اهدا کرده که این ویژگی قطعا می‌تواند برتری شیائومی Mi 11 را از دیگر رقبایش چند برابر ‌کند.‏

شیائومی می 11
شیائومی می 11

شیائومی می 10 تی پرو (Xiaomi Mi 10T Pro)

به طور کلی گوشی‌های سری Mi 10 شیائومی جز خانواده باکیفیت و  مقرون به صرفه‌تر این برند محسوب می‌شوند. اما در بین آن‌ها شیائومی می 10 تی پرو به عنوان برترین مدل از این سری شناخته می‌شود. این گوشی قدرتمند با قدرت پردازش بسیار بالا و اسکنر اثر انگشت سریع در اواخر سال 2020 به بازار عرضه شد.  می 10 تی پرو از نظر کیفیت صفحه نمایش کمی از Mi 10 و می 10 تی ضعیف‌تر است تا قیمت تمام شده‌اش را پایین‌تر بیاورد و هر کسی توانایی خرید آن را داشته باشد اما نکته مهم در این گوشی سخت افزار قدرتمند و حسگر کاملا هوشمندش هست که  در آزمایش‌ها نشان داده از می 10 و می 10 تی بهتر عمل می‌کند.

شیائومی می 10 تی پرو
شیائومی می 10 تی پرو

شیائومی پوکو ایکس 3 NFC Xiaomi Poco X3) NFC)

شیائومی از برندهایی هست که سعی می کند محصولاتش قیمتی مناسب و مقرون به صرفه داشته باشد. پوکو ایکس 3 NFC‌ یک گوشی خوش ساخت با قدرت پردازشی فوق العاده بالاست که قیمتی باور نکردنی دارد. اگر قصد دارید با بودجه کم یک گوشی حرفه‌ای داشته باشید پوکو ایکس 3 NFC‌ بهترین گزینه برای شما می‌باشد. ضعف‌های کوچکی مثل دوربین و ابعاد بزرگ بدنه در این گوشی به چشم می‌خورد اما قطعا صفحه نمایش باکیفیت، کارایی و عملکرد بالا و طول عمر بالای باتری، کیفیت این گوشی هوشمند را از رقبای هم قیمتش متمایز می‌‌کند.

شیائومی می 10 پرو (Xiaomi Mi 10 Pro)

می‌رسیم به رده بالاترین گوشی سال 2022 شیائومی که گوشی موبایلی نیست جز شیائومی می 10 پرو!

باتری قدرتمند برای همه افراد به ویژه کسانی که ساعات زیادی از روز در خارج از خانه هستند موضوع مهمی محسوب می گردد که شیائومی گوشی هوشمند Mi 10 پرو را با همین هدف با شارژ سریع 50 واتی وارد بازار کرده که این شارژ سریع می‌تواند خیال شما را از ساعت‌ها کار کردن از این گوشی راحت ‌کند. بلندگوهای باکیفیت در هر گوشی هوشمندی می‌تواند حس خوبی در حین استفاده به کاربر منتقل کند. می 10 پرو از همه نظر قدرتمندتر از دیگر محصولات شیائومی است اما یک ایرادی که کاربران به کمپانی شیائومی گزارش داده‌‌اند‌ قیمت بالای آن بود. این گوشی تقریباً دو برابر Mi نوت 10 قیمت دارد،‌ اما اختلاف سخت افزاری این دو مدل در حدی نیست که بتواند این اختلاف قیمت را برای کاربران توجیه کند.

شیائومی می 10 پرو
شیائومی می 10 پرو

شیائومی بلک شارک 4 پرو (Xiaomi Black Shark 4 Pro)

امروزه دنیا گیمینگ یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین شاخه‌ها برای کاربران مختلف به ویژه جوانان است. شیائومی مانند دیگر کمپانی‌های مشهور محصولاتی خاص برای گیمرها نیز می‌کند. شیائومی بلک شارک 4 پرو یک گوشی هوشمند گیمینگ حرفه‌ای با سخت افزار قدرتمند و قیمت بسیار مناسب که اگر به دنبال خرید یک گوشی همه چیز تمام برای انجام بازی خود هستید این محصول بهترین گزینه می‌باشد. بلک شارک یکی از برندهای زیر مجموعه شیائومی هست که با سری گوشی‌های گیمینگ خود توانسته به شهرتی جهانی دست پیدا کند. گوشی‌های گیمینگ این سری از محصولات شیائومی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما بلک شارک 4 پرو با مجهز بودن به بهترین و قدرتمندترین پردازنده در حال حاضر کوالکام و اندروید توانسته از دیگر رقبایش فروش بالاتری داشته باشد. قدرت بالا این محصول می‌تواند در انجام روانتر بازیها به شما کمک کند. پشتیبانی از شبکه‌های فایو جی و دوربین سه‌گانه قدرتمند از دیگر ویژگی‌های بارز شیائومی بلک شارک 4 پرو هستند که کیفیت بالا آن را اثبات می‌کنند. البته باید توجه داشت که این گوشی کاملاً مختص گیمرها طراحی شده و حتی شکل ظاهری آن هم خاص و متفاوت است. بنابراین، اگر زیاد اهل انجام بازی نیستید و دیگر امکانات گوشی برای شما اهمیت دارد، خرید بلک شارک 4 پرو به شما پیشنهاد نمی‌شود.

شیائومی بلک شارک 4 پرو
شیائومی بلک شارک 4 پرو

جمع بندی

حفظ کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب از هنرهای شرکت شیائومیست که در تمامی محصولات این برند مشهور دیده می‌شود. در این مقاله چند تا از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌ های شیائومی را به صورت تخصصی برای شما بررسی کردیم تا اگر از طرفداران این برند هستید به راحتی گوشی مورد علاقه خودتان را انتخاب و خریداری کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه