تغییرات باتری galaxy z fold 4 منتشر شد

تغییرات باتری galaxy z fold 4 منتشر شد

باتری galaxy z fold 4 لو رفت

نوامبر گذشته، شنیدیم که سامسونگ گلکسی Z Flip4 که امسال وارد بازار می شود، ظرفیت باتری مشابه گلکسی Z Flip3 که در سال پیش رونمایی شده بود، خواهد داشت. اما، یک گزارش جدید توسط نشریه هلندی GalaxyClub ادعا کرده که Galaxy Z Flip4  باتری کمی بزرگتر خواهد داشت. این نشریه می گوید که Galaxy Z Flip4 دو باتری مکمل  عرضه خواهد شد. اولین باتری توسط سامسونگ در داخل گوشی به عنوان یک باتری فرعی شناخته می شود و بزرگتر است که از ظرفیت نامی 2400 میلی آمپر ساعت بهره میبرد، در حالی که دومین باتری با ظرفیت اسمی 903 میلی آمپر ساعت به کار رفته تا مکمل یک باتری 3303 میلی آمپری را را به نمایش بگذارد.

Samsung Galaxy Z Flip4

این مشخصات کل ظرفیت اسمی را به 3303 میلی آمپر ساعت می رساند که 103 میلی آمپر ساعت بیشتر از ظرفیت کل گلکسی Z Flip3 است، به این معنی که اندازه باتری معمولی Flip4 حدود 3400 میلی آمپر ساعت میباشد درحالی که سامسونگ  Flip3 3300 میلی آمپر ساعت بود).این پیشرفت چندان بزرگی نیست و باید دید که سامسونگ چقدر عمر باتری را نسبت به Galaxy Z Flip3 افزایش خواهد داد که در تست های باتری ما امتیاز استقامت 69 ساعت را کسب کرده بود .هنوز چند ماه تا رونمایی گلکسی زد فلیپ 4 فاصله داریم، اما می‌توانید انتظار داشته باشید که در آستانه معرفی رسمی، اطلاعات بیشتری درباره آن بشنویم.

تغییرات گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 4

در بخش سخت افزار  این گوشی هم گفته میشود از چیپست اسنپ دراگون 888 نسل 1 قرار است استفاده شود. این تراشه نازک تر و سبک تر  از مدل قبلی خودش است و بهینه ترین مصرف را در بین تراشه های گوشی های اندرویدی خواهد داشت. شایعات بعدی هم در مورد صفحه نمایش نسل جدید گوشی Z Fold میچرخد. از قابلیت تا شدن راحت تر و نرم تر تا از بین رفتن کامل محل تا شدن نمایشگر به لطف نمایشگر کاملا جدید. باید ببینیم شرکت سامسونگ در گوشی جدیدش برای شارژ سریع چه برنامه ای ترتیب داده است  و آیا توانسته شرایط را بهینه تر کند یا خیر؟! البته تمام این موارد در حد شایعه میباشد و امکان هرگونه تغییری در آن وجود دارد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ به طور رسمی از آن رونمایی کند. ادامه این تغییرات را میتوانید در مقاله شایعات گلکسی Z fold 4بخوانید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه