رونمایی از طراحی آیفون 14

رونمایی از طراحی آیفون 14

کنفرانس WWDC چند روز پیش برگذار شد و رویداد بعدی اپل در آینده احتمالاً معرفی خط تولید آیفون 14 در ماه سپتامبر است. ما در حال حاضر انتظار داریم، طبق گزارش های منتشر شده این خط تولید شامل آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس خواهد بود. ویدیوی جدید iUpdate امروز نگاهی دیگری به طراحی آیفون 14 ارائه کرد، از جمله بریدگی جدید «سوراخ + شکل قرص»، برآمدگی‌های بزرگتر دوربین و موارد دیگر.

طراحی آیفون 14

اینها برخی از واحدهای ساختگی آیفون 14 با ظاهر واقعی تر هستند که تاکنون دیده ایم. در ویدیوی Sam Kohl، می توانید ببینید که مدل های آیفون 14 و آیفون 14 مکس تقریباً مشابه آیفون 13 و آیفون 13 پرو مکس سال گذشته هستند. آیفون 14 و آیفون 14 مکس دارای همان طراحی ناچ سال گذشته و لبه های آلومینیومی مشابه هستند.

رونمایی از طراحی آیفون 14
رونمایی از طراحی آیفون 14

همچنین این اولین سالی است که آیفون 6.7 اینچی "Max" با لبه‌های مات و آلومینیومی سبک‌تر به جای لبه‌های فولادی ضد زنگ سنگین‌تر و براق‌تر عرضه می‌شود. به غیر از این جزئیات، چیز زیادی در مورد آیفون 14 و آیفون 14 مکس وجود ندارد. با این حال، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس کمی با تغییرات بیشتری روبرو هستند.  مشاهده این تغییر طراحی در دستگاه ساختگی آیفون 14 پرو سخت است زیرا قسمت هایی دارای پنل صفحه نمایش نیستند. اپل سال گذشته در آیفون 13 پرو، بلندگوی گوشی را به لبه بالایی منتقل کرد که باعث شد بریدگی کمی کوچکتر از سال های گذشته داشته باشد. با آیفون 14 پرو، می توانید ببینید که بلندگوی گوشی همچنان در همان نقطه قرار دارد که به دلیل حذف بریدگی، طراحی جالبی را ایجاد می کند. اسپیکر گوشی به دلیل سوراخ‌های جدید و بریدگی‌های قرص‌دار اکنون جدا از ناچ قرار می‌گیرد. در واقع می تواند خبر خوبی باشد با توجه به اینکه سال گذشته علی رغم کاهش عرض آن شیار ها کمی بلندتر شد. نکته دیگری که در ویدیوی Kohl نشان داده شده است، برآمدگی دوربین بزرگتر در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس است. انتظار می رود آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس دارای سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی ارتقا یافته باشند که در شکل بزرگ تری ارائه می شود.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه